Fra online dating til offline....

Scoring med elektronisk grej

Fra online dating til offline....

Indlægaf Bananasplit » tirs 15. apr 2014 23:18

Hey alle sammen.

Jeg har på det seneste tid, brugt tid på online platforme (tinder, Badoo, facebook) Må indrømme at der er mange inaktive profiler. Men Det er altså lykkedes mig at skrive og mache med nogen. Et par beskeder, og vi hoppede over facebook. Samtalerne går som smurt, og der bliver aftalt at ses på et tidspunkt, der bliver lavet lidt rollespil, dhl, men pludseligt, svare de ikke. Og jeg kan se på face at de ikke har set beskeden, der er hvert fald ikke et flueben... Jeg har derefter prøvet at fremprovokere ved at syntes godt om deres profil billede. Men unden held... Dette sker generalt, både piger jeg har mødt via ex. Tinder, men også piger som jeg har mødt andre steder fra...

Jeg er meget frustreret og ved ikke hvad jeg har gjordt forkert, for samtalerne var gode??....

mvh
Bananasplit
Bølle Bob

Re: Fra online dating til offline....

Indlægaf Leisure Pirate » ons 16. apr 2014 09:25

Det er meget normalt med online piger at de pludselig holder op med at svare. De har gang i rigtig mange fyrer så man skal være hurtig. Du er bare for langsom til at pitche et møde og de er blevet knaldet af en anden. Gør det tidligere og hvis de ikke er klar endnu så fluff lidt mere og prøv igen senere.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Re: Fra online dating til offline....

Indlægaf Bananasplit » fre 18. apr 2014 00:48

Tusind tak, har nemlig fået bekræftet din påstand. Thanks ! :-)
Bananasplit
Bølle Bob

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame