Tinder-dates

Scoring med elektronisk grej

Tinder-dates

Indlægaf tiger » søn 20. jul 2014 12:01

Har i nogle erfaringen/råd til Tinder-dates.

Har fundet ud af hvor nemt det egentlig er bare at inviterer pigerne på date blot efter 4-5 beskeder.

Men er det hjem til mig til en kop kaffe, glas vin o.lign. eller en mere uformel kaffe, drink på en café? Såfremt det er en café, ville i så vælge at placerer jer mindre offenligt hvor man ikke lige løber ind i alle mulige man kender?
tiger
Hoodoo Master

Re: Tinder-dates

Indlægaf Beezy » ons 30. jul 2014 02:35

Jeg har indtil videre lagt tre piger ned fra Tinder. Tror i bund og grund det hele går ned på at være sjov og spændende. Pigen har allerede accepteret dig udseendesmæssigt, hvorfor det i mine øjne blot handler om at være lidt 'smartere' end bare "hvad laver du", "hvor er du smuk" osv. Det er det 90 % af fyrene skriver til hende, så lige så snart du skiller dig ud (fx kommenterer på hendes billeder, tøj, hendes tekst, whatever) der er lidt atypisk, så kører samtalen videre der fra. Jeg synes heller ikke man skal virke for desperat, men stille og rolig og charmerende og kæk.

Få fortalt lidt kort om dig selv, hvor du er fra og hvem du er, få hendes nummer og kør en sikker date i hus kort tid efter på sms. Det virker bare lidt mere personligt, føler jeg.

Synes dog generelt, at pigerne på Tinder er meget "samarbejdsvillige" og liderlige.. Jeg kører udenbys i næste uge, hvor jeg skal til Fredericia og overnatte ved en Tinder-tøs. Hun har sendt nøgenbilleder de sidste par dage, så mon ikke der falder lidt af ;-)
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf tiger » søn 3. aug 2014 17:40

Det lyder vildt. Jeg kunne også godt forestille mig at de fleste piger derinde er liderlige da appen jo er meget overfladisk, men vil så også sige jeg kender en del piger der bare bruger den for underholdningens skyld.

Men skal helt klart til at være lidt mere offensiv derinde..
tiger
Hoodoo Master

Indlægaf Looking for freedom » tors 14. aug 2014 13:35

Kunne du lægge nogle stumper af samtalen ud selvfølgelig anonym men så man lige kan se hvad du skriver
Looking for freedom
Gummi Tarzan

Indlægaf Beezy » man 18. aug 2014 10:20

Looking for freedom skrev:Kunne du lægge nogle stumper af samtalen ud selvfølgelig anonym men så man lige kan se hvad du skriver

Selvfølgelig vil jeg det!

Jeg får lige styr på det i løbet af ugen! :)
Beezy
Fætter kanin

Indlægaf NOWGIRL » tirs 26. aug 2014 16:08

Jeg bruger det ofte, synes det er nemt at arrangere dates gennem Tinder. Jeg siger bare vi skal mødes et sted og tager den derfra...altid udendørs, hvis vejret er til det og så går vi rundt og taler, går i forskellige butikker...ja mange locations, så hun føler sig tryg ved dig.

Jeg gider ikke betale for en dyr date som ikke smider noget af, så jeg plejer at skrive at vi kan gå en tur, evt. i park eller som overstående.

beskeden kunne se sådan ud (og gør det i 90 % af tilfældende): "vi mødes bare ved ....., så kan vi gå en tur. Så kan vi altid se om vi kan holde hinanden ud til en kop et eller andet ;)"

Mine åbnere på Tinder er lige fra: "du ser godt nok sød ud" (hvilket nogle typer falder på), til : "Jeg er Dk's bedste petanque-spiller, kan du noget?", eller "hold kæft hvor jeg elsker dig! mit første match i år ;) "....alt virker, især humor.

jeg plejer relativt hurtigt at komme på snapchat med dem, da det er et fantastisk - flirting-tool og gider ikke skrive lange beskeder. Derefter kan man nemt snappe en date i hus og gerne så hurtigt som muligt.

TINDER er så nemt, hvilket næsten er lidt ærgeligt, da daygame ligepludselig får lidt mindre value efter min mening. Dog er det selvfølgelig sjovere at Day-game :D
NOWGIRL
Bølle Bob

Indlægaf Kaizer » ons 27. aug 2014 04:43

NOWGIRL skrev:Jeg bruger det ofte, synes det er nemt at arrangere dates gennem Tinder. Jeg siger bare vi skal mødes et sted og tager den derfra...altid udendørs, hvis vejret er til det og så går vi rundt og taler, går i forskellige butikker...ja mange locations, så hun føler sig tryg ved dig.

Jeg gider ikke betale for en dyr date som ikke smider noget af, så jeg plejer at skrive at vi kan gå en tur, evt. i park eller som overstående.

beskeden kunne se sådan ud (og gør det i 90 % af tilfældende): "vi mødes bare ved ....., så kan vi gå en tur. Så kan vi altid se om vi kan holde hinanden ud til en kop et eller andet ;)"

Mine åbnere på Tinder er lige fra: "du ser godt nok sød ud" (hvilket nogle typer falder på), til : "Jeg er Dk's bedste petanque-spiller, kan du noget?", eller "hold kæft hvor jeg elsker dig! mit første match i år ;) "....alt virker, især humor.

jeg plejer relativt hurtigt at komme på snapchat med dem, da det er et fantastisk - flirting-tool og gider ikke skrive lange beskeder. Derefter kan man nemt snappe en date i hus og gerne så hurtigt som muligt.

TINDER er så nemt, hvilket næsten er lidt ærgeligt, da daygame ligepludselig får lidt mindre value efter min mening. Dog er det selvfølgelig sjovere at Day-game :D

Okay, det virker meget uskyldigt, nærmest venne- og dating-agtigt medmindre du i din beskrivelse af din Tinder-date undlader nogle væsentlige dele af forløbet. Hvordan, hvornår og hvor meget closer du ved at køre det sådan?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf NOWGIRL » ons 27. aug 2014 18:10

For mig handler det bare om respons og så få arrangeret daten, og det virker for mig - Jeg kan godt lide at møde mennesker, så bare ud at møde dem hurtigt. Når du siger closet er jeg i tvivl. Jeg er ikke blevet afvist endnu, dog er jeg selv blevet lidt skuffet over deres udseende/personlighed til tider og ikke selv fulgt op. Selvfølgelig er jeg dog blevet afvist tidligere bare ikke på tinder-dates. Jeg har dog ikke været på mere end 8-12 Tinder dates.
NOWGIRL
Bølle Bob

Indlægaf Kaizer » lør 30. aug 2014 11:57

Hookup, sex ect. Det er Tinder.

Det virker som om, du cirler om den varme grød med at tage pigen på shoppingtur om dagen. Bare sæt noget op, hvor du kan knalde hende hurtigt.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf NOWGIRL » søn 31. aug 2014 09:52

Du har ret Kaizer, jeg shopper kun med pigerne og det med bare at knalde en hurtigt og så videre, det er virkelig MEGET svært at mestre ;) haha
NOWGIRL
Bølle Bob

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame