Tinder-dates

Scoring med elektronisk grej

Re: Tinder-dates

Indlægaf Kaizer » søn 31. aug 2014 11:33

Er helt uenig med det frame, du sætter op. Hvorfor gøre det sværere at få noget på den dumme end det behøver at være? Hvis dit mål er at have sex med pigen, og I allerede har bygget en heftig flirt op over tekst, og du kan få hende hjem til dig selv og ‘se film’/‘lave mad’/‘hænge ud’/whatever en eller anden aften, hvorfor så invitere hende på en date midt om dagen og køre hele det ræs? (Medmindre det er tæt på dig og du kan pulle). ellers bør hele din interaktion være gearet imod at blive mere intime med pigen og få ting til at ske. Du nævner ikke eskalering et sted i din guide. Fysisk og verbal eskalering er essentiel. Hvis du er direkte og viser dine intensioner fra starten, er det også lettere at frame hende som fuckbuddy senere hen. Ved at tage det langsomt og "date" snyder du jo kun dig selv, for pigen har jo, hvis hun er attraktiv, højest sandsynligt haft 10 one-nights stands før og har garanteret også allerede en eller anden dude hun knalder.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf NOWGIRL » søn 31. aug 2014 12:48

Jeg nyder faktisk interaktionen. For mig handler det ikke kun om at knalde, Det er ikke drivkraften længere. Så derfor vil jeg hellere have flere seksuelle partnere af høj visuel og social kvalitet, hvilket jeg bedst får en fornemmelse af hvis jeg lære hende at kende.
Skulle jeg bare knalde kunne jeg jo bare tage i byen og tage en tilfældig med. Dette giver ikke rigtig det store for mig.

Jeg skriver i øvrigt ingen guide, men gav bud på åbenere , da det var det som blev spurgt til. At give guide , giver ingen mening for mig, da alle scenaria er forskellige.

har heller aldrig haft problemer med at holde dem som seksuel partner på denne måde her. Så kan ikke se det store problem i at jeg godt kan lide at møde mennesker og lære dem at kende, for at opnå bedre kemi

Men hey, vi har jo forskellige præferencer og det gode er jo , at man selv kan styre det derhen hvor man ønsker :)
NOWGIRL
Bølle Bob

Indlægaf Kaizer » man 1. sep 2014 09:52

Badrrrr..!!! :D
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf kcid » lør 6. sep 2014 12:43

Er tilbøjelig til at give NOWGIRL ret i sine pointer.
Helt grundlæggende er det jo et af de bedste grundlæggende gaming trick at bevæge sig, så man føler man kender hinanden bedre. Men endnu mere væsentligt, Kaizer, har du VIRKELIG lyst til at invitere en pige hjem til sex som du ALDRIG har set i virkeligheden og ved om reelt tænder dig? Ved ikke med jer, men helt ærlig så er de fem filter-billeder man ser plus måske hendes instagram altså heller ikke skarpere. Ville føle det så akavet hvis der stod en pige i min egen lejlighed, som jeg bare havde løst til skulle ud. Har også oplevet en pige som var ret stalker agtig og skrev og sendte billeder til mig næsten hver dag i en måned, stort set uden respons. Kan slet ikke overskue hvis hun havde kendt min adresse. Hvilket jeg faktisk også sagde til hende da hun spurgte efter den...
Og sjovt så forskelligt man ser på tingene. Synes faktisk det er turnoff og mega slut-agtigt hvis de sender nøgenbilleder inden man har mødtes. Lidt frække billeder på snap er lækkert, men ka' ik' ha' decideret nøgenfotos på SMS bare for opmærksomhed - og som hun sikkert sender til 5 andre fyre mindst. Virker bare så BILLIGT!!!!!!! Har igen faktisk afbrudt kontakten på den baggrund også.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Kaizer » lør 6. sep 2014 18:43

Lol, jeg synes som regel de ligner dem på billederne ret meget. Har endda oplevet, at de var sødere i virkeligheden. Facebookstalk er også et meget godt redskab, når du har deres nummer,navn, by, gymnasie ect så kan du bare finde dem der og så ellers gå igennem deres 'Mallorca 2012' og '3x i London baby!' album. Så kan du se hende fra 50 vinkler. Hvis jeg ikke har lyst til at knalde dem, så lader jeg bare være, og så er det problem løst. Synes i øvrigt delen med at frygte at kvinder begynder at stalke en på ens hjemmeaddresse måske lige er at tage sig selv lidt for alvorligt.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Foregående

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame