Kedelig samtale på Tinder

Scoring med elektronisk grej

Kedelig samtale på Tinder

Indlægaf BigDaddy » lør 26. jul 2014 09:50

Hej!

Jeg har efterhånden erfaret at jeg skal være hurtigere til at invitere piger ud fra Tinder, i stedet for at holde samtalen i gang.
Nu har jeg dog denne samtale med en rigtig lækker pige, som jeg ifølge Tinder ingen fælles interesser eller venner har med.
Vi har nok skrevet 20+ beskeder i alt.. om forholdsvis kedelige/hverdags emner..
Der mangler lige et lille pift til samtalen. Har I nogen universel metode/tips til at køre samtalen over i et lidt mere spændende spor?
(Vil derefter invitere hende ud).
BigDaddy
Nyklækket

Re: Kedelig samtale på Tinder

Indlægaf Fsharp » lør 26. jul 2014 11:03

Du kan indskyde en fortælling om noget vanvittigt du har oplevet fornylig.

Normalvis forsøger jeg altid at lægge en funny vibe ind i samtalen fra start af ved f.eks. at kommentere på deres billeder. I går skrev jeg f.eks. "Hej, sødt smil, men jeg ser ikke nogen billeder af dine ben så antager at det er to stænger selleri."

Det behøver ikke give særlig meget mening. Det er jo bare en måde at få gang i samtalen på en sjov måde.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Mano » lør 26. jul 2014 13:45

Har en veninde, som knaldede efter 1-2 dage, hvor hun havde ført nogle samtaler med en gut.
Tinder er genial til at komme på hurtig date eller lign.. Kræver bare du eskalere til det. Bare tænk. De har allerede accepteret dig. Bare skriv noget sjovt og lidt om dig selv og spørg ind til hende i jeres første 10-20 beskeder og du har en date eller knald.
Det skal nydes(udnyttes?) at appen er så overfladisk.
Mano
Happy Meal

Indlægaf Mindset » lør 26. jul 2014 15:16

Tak for svarene :-)
Mano skrev:Har en veninde, som knaldede efter 1-2 dage, hvor hun havde ført nogle samtaler med en gut.
Tinder er genial til at komme på hurtig date eller lign.. Kræver bare du eskalere til det. Bare tænk. De har allerede accepteret dig. Bare skriv noget sjovt og lidt om dig selv og spørg ind til hende i jeres første 10-20 beskeder og du har en date eller knald.
Det skal nydes(udnyttes?) at appen er så overfladisk.

Du har virkelig ret i dig indlæg!
Hvad er så jeres/dit forslag til en første date der gør det nemmest muligt/oplagt at eskalere?
Brugeravatar
Mindset
Nyklækket

Indlægaf Mano » lør 26. jul 2014 16:13

Find ud af hvor åben hun er for at komme på date hjemme hos dig med nogle indirekte spørgsmål. Ellers tager du hende på date et sted, hvor logistikken gør det logisk (haha lyder sjovt) at smutte videre hjem til dig :)

En anden ting til mange tinder fans:
1: Tøserne får mange matches, hvis de bare ser nogenlunde godt ud
2: Hvis de er interesseret i jer fra det første billede tjekker de alle de andre billeder ud også (de er slet ikke så effektive som os).
3: Binder sig til 1. tip. Skriv noget sjovt eller usædvanligt i jeres åbnere i forhold til det sædvanlige "Hvad laver du så i dag?". Det er ligesom sms game bare på speed. Så du skal eskalere meget hurtigere. Sørg for det altid er sjovt. Kan også være hun er så liderlig og inde til din looks at det er fuldstændig lige meget.
Mano
Happy Meal

Indlægaf BigDaddy » søn 27. jul 2014 02:29

Okay, sagen er nu at jeg har spurgt pigen ud. Hun har givet mig hendes nummer og venter blot på at jeg i morgen skriver med tid og sted.
Dog flytter jeg hjemmefra på tirsdag og jeg vil foretrække at være hos mig. Er det for lang tid at vente til på fredag (lejligheden skal lige møbleres) med daten?
Kom endelig med forslag/ideer..
BigDaddy
Nyklækket

Indlægaf leon... » søn 27. jul 2014 07:27

Det er da helt perfekt, du skal bare vende den til noget positivt.

Hun kan hjælpe med at indvie dit køkken, lav brownies eller pandekager med hende og knald hende til dessert :)
leon...
Private Johnson

Indlægaf BigDaddy » søn 27. jul 2014 14:50

Sådan - vi fik først aftalt fredag (i min lejlighed), men nu sagde hun så at lørdag passede bedre, hvilket vi nu har aftalt.
Sååå.. nu vil jeg prøve at finde tinder dates til torsdag og fredag som en form for træning :D
Det fungerer skam meget godt. Med tinder får jeg endnu flere dates end ved byture, og jeg slipper samtidig for at drikke og eventuelt bruge penge i byen :lol:
BigDaddy
Nyklækket

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame