Anderledes Online Jagtmarker

Scoring med elektronisk grej

Anderledes Online Jagtmarker

Indlægaf SumDeluxe » søn 3. aug 2014 23:36

Jeg håber i ved hvad jeg mener med jagtmarker - men hvis ikke, så er det kort fortalt der hvor du finder dine damer.

Det er ikke rocket science jeg vil fortælle om her, men noget ganske simpelt, som måske kan hjælpe dig når du indimellem føler at det hele bliver for ensformigt.

Jeg har aldrig kunnet holde mig til én enkelt jagtmark. Jeg er altid nød til at prøve nye ting hele tiden - for mig er variation super super vigtigt i forhold til alt.

Heldigvis er der utallige jagtmarker at tage fat på. For det første er der real life gaming. Daygame, nightgame, streetgame, clubgame, dancegame, walking-cheeseburger-game og så videre. Det andet man kan gøre er online game, hvor jeg også kunne nævne utallige jagtmarker.

Hvis du virkelig vil være god - så find passionen for at prøve hele menuen. Så ved du garanteret også hurtigt hvad du bedst kan lide og hvad du ikke er så vild med. Ikke dermed sagt at du droppe en jagtmark bare fordi du får et enkelt nederlag, men vi skal huske det stadig gælder om at have det sjovt, så udnyt det hvis du finder dit rette element.

Online Jagtmarker
Noget jeg har lagt mærke til ved online jagtmarker, er at såkaldte dating sites er de mest ineffektive. Selvom det absolut ikke er umuligt at få succes, så har jeg opdaget at man langt hurtigere får succes med apps og hjemmesider, som har et helt andet formål. Det kunne være et online community, en chat eller en social app.

For eksempel er der Whisper-appen, som er beregnet til at man anonymt kan fortælle sine hemmeligheder og så kan andre folk anonymt skrive til disse personer eller svare med deres egne hemmeligheder. Udfordringen her er ikke at komme i kategorien creepy-guys, men det er nok en udfordring ved mange online jagtmarker.

Men ved apps og hjemmesider, som har et helt tredje formål vil pigerne nok ikke forvente at blive lagt an på. Deres 'skjold' er nede - de ved ikke at du har tænkt dig at feje benene væk under hende.

Så mit tip må være: Tænk ud af boksen. Tænk på jagtmarker, som har et andet formål. Engager dig i jagtmarken og høst udbyttet.

Dog skal det siges at apps, som Badoo, Tinder og single.dk heller ikke er at undervurdere. Derudover kan man i vis grad også hente lidt passiv høst bare ved at være på Badoo og Tinder.

Personligt bliver jeg tit på én online jagtmark til jeg har opnået succes på den. Ganske simpelt fordi at når jeg føler jeg har "cracked the code", så må jeg videre og prøve noget nyt - det er som om jeg søger udfordringen og det er der sikkert også mange af jer andre der gør. Jo mere tid man har på hånden, jo flere jagtmarker kan man også udnytte på samme tid ;)

Hvis i har nogle ideer til jagtmarker, så lytter jeg gerne - kan altid bruge ny inspiration ;)
Do what you love.
Love what you do.
Brugeravatar
SumDeluxe
Private Johnson

Geografisk sted: Aalborg

Re: Anderledes Online Jagtmarker

Indlægaf FISSEN » søn 7. sep 2014 23:00

Hej,

Jeg vil gerne dele et guldkorn, har kun læst lidt herinde i dag. Og lige dit emne kan jeg følge lidt op på. Personligt har jeg brugt endeløse timer på alt fra linkedin til facebookmarken til at teste vande. Jeg er en satans kræsen hankat der jager små mus (Asiatere primært fra Kina og gerne gifte damer ;) ) Mit store gennembrud kom mest på www.italki.com - Bemærk dette er IKKE et dating site. Det er et site der er lavet til language exchange (Planen har self aldrig været at lære kinesisk LOL) Men netop at opsøge nogle lækre damer, og få dem mildest talt OVERTALT til at rejse fra Kina til Danmark for at være sammen med mig istedet for manden derhjemme. Da jeg selv har haft et løsere forhold i 11 år + det løse fra byen osv. Er det en naturlig ting at bruge et par timer om dagen (ALDRIG penge self) på at overtale gifte kineser damer til at komme herop en uges tid som typisk er den eneste uge de har om året af ferie :D ...

Med det her sagt vil jeg råde dig til at gøre følgene: Find ud af hvilke piger du 100% gider bruge tid på (Ja mere end 1 - 2 måneder typisk. Tilgengæld vs reward (10x spænding når det er en du VIRKELIGT vil duske) Også sæt dig ned og brug tid på at finde sider hvor du på den ene eller den anden måde kan sno dig til kontakt. Feks. musiksider, teater ballet og WTF crap der ellers findes hvor meningen er at man kommunikere over feks. skype eller andet.

Min succes indtil videre har på 2 år fået 3 Kinesere i alderen 24- 26 År til at rejse herop (PÅ EGEN / MANDENS REGNING) 1 Koreaner og 1 Taiwaneser På henholdsvis 24 og 27. Blot for at få afveksling (Knaldet hjernen ud) i en uge. Og når det lykkedes er det same fedt.

Så hvis du som jeg tror blot vil jage "generelt" lette ofre på diverse sites, så ville jeg nok starte på musik/mad/whatever shit sider piger går ind på, der er 100% gevinst ved at snige sig ind fra sidelinien. Er forresten også sikker på der er fisse i studie-hjælp og den slags ;)
FISSEN
Gummi Tarzan

Indlægaf TheBoss » søn 14. sep 2014 10:22

Interessant fremgangsmåde, fissen =)
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Bark » tors 18. sep 2014 09:44

Haha shit hvor er det vildt at læse det der :D
"en naturlig ting at bruge et par timer om dagen (ALDRIG penge self) på at overtale gifte kineser damer til at komme herop en uges tid som typisk er den eneste uge de har om året af ferie" hahaha :D boss mand!
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf FISSEN » man 29. sep 2014 15:46

Takker. Hvis i andre prøver det ad, så lad mig da endelig høre jeres resultater. ;)
FISSEN
Gummi Tarzan

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame