Jeres tips til SMS og phonegame

Scoring med elektronisk grej

Jeres tips til SMS og phonegame

Indlægaf Moderator » man 4. aug 2014 23:24

Siden både mit textgame or phonegame, er så dårligt, at når jeg får numre skræmmer jeg pigerne væk(bedste beskrivelse haha)
Ville jeg meget gerne høre, både fra fælles gamer, og de kvinder der er her på forummet.
Hvordan man bedst bærer sig af, med at skrive sms'er og snakke over telefonen.

Hvordan tænker i når i skriver? Altså, hvilket frame har i(Tænker på, drama, være sjov, og lignende ting)
Jeg leder ikke efter direkte eksempler, men mere retningslinjer som man kan følge, og så lære ad denne vej.

Jeg ringer stort set altid, men til tider, svarer de kun på sms'er.

Er desuden stadig på tinder, og vil gå efter nummeret så hurtigt som muligt.
Det er blevet bedre på tinder, men det har ikke rigtig haft nogen påvirkning på mit textgame, fordi de svarer ikke mere :D

Hjælp en fælles gamer .. :mrgreen:
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Re: Jeres tips til SMS og phonegame

Indlægaf SumDeluxe » ons 6. aug 2014 15:35

Men sådan noget som Tinder, gælder det mostly om at få dem over på snapchat/sms/whatever så hurtigt som muligt. Jeg bruger normalt max 5 beskeder før den er flyttet over - men tænker at så længe det er under 10 og man ikke lader det rende ud i endeløs 'interview'-samtale, så går det nu nok ;)

Har lagt mærke til at det er vigtigt for piger at blive husket på hvorfor det er du skriver med hende. Så indimellem kan du lige smide en lille SOI og følge op med at du synes i snart skal ses - something like that.

Ud over det, så pas på du ikke keder dig ;). En rule of thumb er at hvis DU keder dig, så gør hun helt sikkert også :). Underhold dig selv - that is the key :D
Do what you love.
Love what you do.
Brugeravatar
SumDeluxe
Private Johnson

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Fætter Stream » fre 29. aug 2014 01:23

Gl tråd men alligevel-- og med forbehold for at jeg har kørt så få sets det sidste år at jeg vel ikke kan kaldes gamer mere.

1) Bruger mest facebookchat. Mødes, får dem ind på face og tager den derfra.
2) Starter med chitchat hvor jeg holder det positivt og sjovt, nævner sjove positive historier om mig selv og driller hende. Plus helt random stuff som at poste billeder af nuttede kaniner og sjofle memes. Plus nogen udflugter til seriøse ting hvor det godt må være meget seriøst. Hvis hun keder sig så nemt hun ikke kan snakke i ti minutter om patentdomstolen (random eksempel! den er måske lige kedelig nok!) så fuck hende.
3) Kører det over i noget sexuelt, dirtytalking så hurtigt som muligt. Like efter en times online chat. Tanken er at online dirtytalk er meget low level investment, så hvis hun ikke gider være dirty over chat så er der så lave odds for hun gider IRL at jeg dropper det. Det er altså screening.
4) Vil gerne snakke meget online før vi mødes. Min tanke er at hun skal synes jeg er cool og have lyst til at mødes før jeg nævner det. (Så det er helt omvendt mere normalt game hvor man pitcher meet efter en 5-10 beskeder. Ved ikke om man overhovedet kan bruge den her approach til mere normalt game med masser af sets.)
5) Hvis der går lidt tid før vi kan ses fordi hun bor i Langtvæksted så snakker jeg vel hveranden-hvertredje dag. Starter tit samtalen med at sende et billede fordi jeg tit sender billeder.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Moderator » fre 29. aug 2014 09:49

Takker Stream, kan helt klart bruges.
Prøver så vidt muligt at køre "Vi" framet, og self amusement. Indtil videre virker det rart godt, de kedelige hverdags samtaler blev simpelthen for kedeligt for mig.

Så begyndte bare tilfældigt at skrive random sjove ting.
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » søn 31. aug 2014 16:43

Glemte en ting.

Jeg er også begyndt på bare at ignorere problemer, mindsette er "This problem is big enough to take care of itself."

Altså hvis der sker ting som: Hun er usikker på om hun vil mødes. Jeg skriver noget hun synes er nederen. Jeg er for sexuel og hun bliver lidt creeped ud. Jeg sender en joke med døde dyr og hun blir sur over at jeg er ond ved dyr. Den slags.

Så gør jeg intet ved "problemet" men kører bare videre som om intet var hendt. Eks: Vi snakker om at mødes, hun skal sige hvornår hun kan men hun melder ikke ud. Så laver jeg ikke damage control, (rykker for en date, foreslår noget mere spændende whatever) jeg tænker bare "Hun har travlt og har glemt det, hun vender tilbage" eller "Jeg spørger bare igen senere." eller "Hun skal lige komme sig over at jeg er OK med at joke med døde dyr."

Tanken er at man ofte gør mere skade end gavn ved at forsøge at reperere fordi man bliver for "taktisk" samt at man ubevidst begynder at prøve at skrive ting som hun kan lide, altså en slags needyness, at man er out of character - jeg tror de kan mærke det.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Moderator » søn 31. aug 2014 17:26

Klogt, laver også den fejl selv.
Time to get better pictures
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame