Facebook gaming (Social circle)

Scoring med elektronisk grej

Facebook gaming (Social circle)

Indlægaf Fætter Stream » søn 7. sep 2014 01:19

Det er ikke en færdig metode, har slet ikke nok sets til at det er FT fint nok. Det har også fucked op - men folk kan tage det som inspiration og lege med det selv hvis det ser smart ud.

Jeg bruger kun facebook til social circle game efterhånden, sjældent jeg ringer eller SMSer.

Setuppet er at man er til f.eks. til en fest hvor der er en pige man godt gad knalde. Der behøver ikke nødvendigvis ske så meget noget til festen, man skal dog nok have en lille pose attraction med sig.

Adder hende så hæmningsløst bagefter, evt kan man adde et par stykker random dudes and girls fra festen også så man ikke virker som om man kun er ude efter hende. (Dem kan man så hype over for hende)

Åbner er som regel noget med "hyggelig fest, det var fedt" osv hvor samtalen ikke bliver lang. Senere GENÅBNER jeg så, typisk ved at kommentere et eller andet fra hendes væk. ("Fuck den kjole ser fed ud. Den skulle du da have haft på") men i privat chat. Liker eller kommenterer ikke på deres stuff offentligt, fordi jeg tænker det er mere flirtagtigt hvis det foregår in private.

De siger på fasterseduction at det er umuligt at skabe attraction online. Det er ikke helt min erfaring - jeg synes godt man kan, men det tager tid, kan tage uger eller måneder fordi man ikke skal snakke mere end en halv time - en time ad gangen.

"Overskiften" på samtalen er at man har sjove samtaler om aftenen når hun har tid - god ide at lure lidt på hendes aktivitetsmønster. Jeg bruger mest at skrive til dem når jeg ser de er aktive og liker ting derinde. Heri putter man så:

Korte DHVhistorier (et par linier med de gode ting der sker for en. "Haft en god dag? Jeg har lige *indsæt fed ting*)
Komplimenter og bekræftigelse af hende (f.eks. sig hun ser særligt godt ud på et billede hun lægger op)
Open loops (Starter på en god historie man så ender med "Du får resten senere, min mad er færdig nu. Snakkes prinsesse!"
Og det vigtigste: Sexuelle ting. Det ser jeg som SCREENING. Sexsnak på chat er MEGET low key investment. Hvis hun ikke vil det hurtigt, så er det spild af tid alligevel. (I starten "Du ligner en man kunne tænke sig at beep med på det billede." > "Beep betyder spille ludo, ved ikke hvorfor autocorrect laver det om." David Shade er rigtigt nice til den slags sexsnak. man kan tjekke en post eller to af ham hvis man vil uppe det.) Man ser hvordan hun reagerer det og eskalerer så.
Normale samtaler om ting der interesserer dig og som ikke er totalt dødsyge for hende. Dvs ingen fodboldtransfers. Snak om mennesker, f.eks. hvis der sker et eller andet i din familie eller med dine venner.
Fjollet og random lolleri. F.eks. at sende hende memer eller sjove gifs eller hvad man nu har. Jeg kan godt lide at sende billeder af nuttede dyr (google f.eks. "cute puppy" for at få et billede at fyre af,) Man kan fint godt bare sende et billede og så ikke gøre mere den dag. (Har lige snakket med en pige jeg ikke har snakket med i lang tid - og hun hypede overfor hendes veninder at vi ikke havde snakket sammen i tre måneder hvor jeg så pludseligt sender hende et sjovt mem. Mener det var en lolcat.)

Og det hele skal skifte og blandes rundt hele tiden.

SCREENING. Hvis det går dårligt, så stopper jeg bare. Jeg gider ikke spilde tid på piger der ikke siger mig noget. Og jeg tænker at hvis man ikke en gang kan have en sjov samtale over chat, så fuck det. Man bruger også en del tid pr pige på den her måde, derfor gider man kun gøre det med de sikre.

Det gør så også at det er win-win. Det værste der kan ske hvis en anden fyr nupper hende i mellemtiden er at du har haft nogen gevaldigt fede samtaler med en pige.

COMFORT får man så en masse gratis af fordi hun efterhånden som hun selv bliver interesseret stalker din profil.

Om profilen:
- Mht samtalerne kan man tage en runde og f.eks. sende det samme mem til 10 personer samtidigt. Så får man også en ide om hvad folk synes er sjovt.
- Jeg tror IKKE den behøver at være awsome-awsome og fuld med billeder af dig med 5 blondiner på armen mens du paraglider. Normal med nogen få coole ting er i min mening optimalt, og det nemmeste. MEN fjern lortetingene! Dine AFC billeder hvor du ligner lort skader dig meget.
- Men jeg tror det er godt din profil ikke er død og at det ikke er de samme fem der skriver hele tiden. Gør det til en vane at hold chatsamtaler kørende med nogen stykker random personer. Din lillebror er fin! Det gør at dine updates popper op hos dem - og så får du flere likes og kommentarer osv. Det gør igen hun føler hun kender dig bedre (fordi hun følger din snak med din lillebror.) Man behøver slet ikke at spamme konstant, en update om ugen er fint. Fyr gerne en besked en gang imellem til folk du ellers slet ikke snakker med - så bliver dit stuff vist på deres væg.

Omkring at mødes:

Jeg trækker den så lang tid som muligt at mødes - ideen er at når man har snakket en masse tid så har man en masse samtaletråde at tage op. Det gør at daten bare blir whammo fed og første gang man mødes snakker man som man har kendt hinanden i lang tid. En anden tanke er at der skal være bygget en masse spænding på. Så jeg kan sagtens finde på at skrive jeg vildt gerne vil ses, jeg kan bare ikke de næste tre uger.

DER SKAL SKE SEX på daten - ellers er det friendzonetid. Man har snakket så lang tid og hun er klar til sex, så der skal pik på banen, ellers synes hun man er en nederen vatnisse der spilder hendes tid.

Metoden er designet til at finde en LTR og minimere antallet af intetsigende piger man skal have igennem møllen. Tanken er at der var størst odds for at finde en jeg swingede med i social circle, pga din sociale cirkel fungerer som et socialt filter hvor alle de piger i den er piger du har flere ting til fælles med end med en random chick på gaden. (Insp Mark Manson "Models") Samt ville jeg minimere antal sets fordi jeg tror at det er skadeligt med en masse dårlige interaktioner (Insp. Franco "Needyness Management"), altså sets hvor man ender med at finde ud at hun er en mega douche.

Samt er den designet til at man har tid til en masse andre ting og man kan lægge ens game de aftener hvor man alligevel ikke skal noget samt at man slipper for at gå i byen og kæve bajere og komme op og slås med rumænske flaskesamlere som det jo alligvel altid ender med når de vil tage ens øl og man så vil sige høfligt til dem at man ikke er færdig med den endnu men man kommer så til at skubbe til ham og spilde sin øl i hovedet på ham og han har så en masse venner der kommer og går amok og så kommer dine venner og hjælper dig og alt går totalt amok og pigen ender med at blive trampet ned at flokken så hun skal på hospitalet - og alt det LIGE før man fik hendes nummer!
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: Facebook gaming (Social circle)

Indlægaf Kaizer » søn 7. sep 2014 06:57

Meget enig! Det er ikke rigtigt en mulighed for mig at gøre sådan her, men når jeg snakker med mange af mine normale venner, så er det netop sådan her, de ofte score. Socialcirkel -> add på facebook -> facebookchat -> date.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: Facebook gaming (Social circle)

Indlægaf Fætter Stream » søn 7. sep 2014 22:18

Ja det er meget mere "normalt" end det meste game.

Kun to forskelle måske. Tror en del fyre enten slet ikke chatter om sex og om at de vil knalde hende, hvilket er dumt. Ellers også er de all in på sex hvilket også er dumt. Samt at de presser for at ses hurtigt mens jeg hellere vil have det bliver udskudt.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame