Point-system - skab ønsket om en date fra start

Scoring med elektronisk grej

Point-system - skab ønsket om en date fra start

Indlægaf missy » søn 9. nov 2014 11:11

Det jeg vil fortælle om her, er skrevet på baggrund af en samtale med en fyr jeg lige havde matched med på Tinder.
Jeg har slettet min Tinder profil, så kan desværre ikke skrive de konkrete eksempler ind.

Overordnet går det ud på at give personen et ønske om at komme på date med dig samme - at kæmpe for det og gøre sig fortjent til det. Det er ekstremt nemt at belønne adfærd der behager en og straffe adfærd der ikke gør.
Jeg synes ofte jeg har kedelige og ligegyldige samtaler på Tinder. Med point-systemet blev det sjovt, og gav mig også lyst til at mødes med ham. Hvilket jeg ellers sjældent har.

Reglerne er simple: Når personen har opnået 10 point, må de komme på date med dig.

Jeg præsenterede legen for ham ved at give ham 1 point for noget han skrev. Jeg sagde ikke hvad det skulle bruges til, så naturligt nok spørger han om hvad de skal bruges til, og så kan man forklare det.

Jeg gav point for følgende (man kan godt belønne nogle af dem med flere points)
- fortælle en hemmelighed om ham selv som andre ikke ved
- at kunne lide at rejse (fordi jeg selv elsker det)
- tilføje mig på facebook
- sende et nyt foto af ham selv
- sige noget sødt om mig
... Og så kan jeg ikke huske resten, men i forstår pointen.

Som legen skred frem, bliv han mere og mere ivrig efter at få de points og møde mig.
Det er vigtigt at nævne at det ikke bare var lige på og hårdt med point, men at det blev sniksnakket meget mellem pointene, spurgt ind til dem og fortalt om en selv. Legen tog ca. hele dagen, og om aftenen mødtes vi. Har sjældent mødt en fyr der var så ivrig efter at score mig ved første møde!

Om den her leg kun vil virke på mænd, har jeg ungen anelse om. Det tricker vel hans naturlige jagtinstinkt.
- hvad tror I?

Og nogle forslag til forbedringer?
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame