Tinder-billeder: Match er gået i stå

Scoring med elektronisk grej

Tinder-billeder: Match er gået i stå

Indlægaf kcid » tirs 11. nov 2014 22:40

Hey DPF,

Hvad er jeres erfaring med jeres billeder på Tinder.
Efter at have skiftet 4 ret dårlige "selfie"-agtige billeder ud med fem gode, sjove, sociale osv. (Inspireret af generelle anbefalinger) - er der sket noget virkelig mærkeligt. Mine match er gået i stå. Lige da jeg satte dem på fik jeg seks match i løbet af dagen.
Men de sidste par dage har jeg kun fået ganske få - som har været så ringe at jeg har slettet dem med det samme.

Jeg er generelt ikke nærig med likes, men liker dog kun piger som jeg synes ser nogenlunde godt ud. Lad os sige fra hb6 og op
kcid
MacDaddy

Re: Tinder-billeder: Match er gået i stå

Indlægaf leon... » ons 12. nov 2014 12:10

Tror der kan være flere muligheder.

1) måske har Tinder en kickstart funktion der gør, at når man laver ny profil eller ændrer drastisk popper du generelt mere op.
2) tror der er større aktivitet på tinder søndag-mandag og mindre aktive torsdag til lørdag hvor mange er i byen og sociale med venner.
3) det er rent tilfældigt, nogle gange rammer man en god stime.
leon...
Private Johnson

Re: Tinder-billeder: Match er gået i stå

Indlægaf missy » tirs 18. nov 2014 19:16

Jeg tror at det første foto man ser er vigtigst - det SKAL du se godt ud på. Det er ikke alle ser resten af billederne inden de svirper.

Personligt så jeg altid alle billederne i gennem (men jeg kommer også fra et område hvor der ikke er så mange, så man kører hurtig "stakken" kom). Er jeg i tvivl om jeg skal svirpe til højre eller venstre, så kan følgende overbevise mig om at svirpe til højre:
- Interessante rejsefotos (eftersom det at rejse er det vigtigste for mig ved en fyr)
- Et foto hvor det ser ud til at han foretager sig noget sjovt
- En profiltekst der vækker min interesse

I øvrigt kan ét dårligt foto (specielt hvis det er det sidste i rækken), få mig til at svirpe til venstre med det samme. Hvis en fyr har et foto på som ikke er af ham, kan jeg også finde på at svirpe til venstre, fordi det indikerer at han enten ikke ser godt ud, eller ikke selv synes det (hvilket vil sige at han har dårlig selvtillid, hvilket er no-go i mine øjne)

Om det er anderledes for piger der udelukkende er ude efter sex, ved jeg ikke. Jeg går ud fra at udseende er altafgørende for dem.
Det bedre at have færre (men altid mere end ét, men gode fotos, end 2-3 halv-gode. Tinder er et overfladisk medie - det kan nok ikke være anderledes med de muligheder den giver inden et match.
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame