Rating af billeder, hvor?

Scoring med elektronisk grej

Rating af billeder, hvor?

Indlægaf Kaizen » tors 18. dec 2014 20:58

Hey, hvad er jeres erfaringer med rating af billeder?

Jeg har været igennem dating.dk, youdate.dk, okcupid.com der ikke har rating-funktioner.

Badoo-dating-appen har, men jeg har en fornemmelse af at de ratings bygger på meget få stemmer (og man kan i øvrigt kun uploade fra en brøkdel af ens facebook-billeder, så den er ret irriterende).
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Re: Rating af billeder, hvor?

Indlægaf Noah » tors 18. dec 2014 21:47

Speek.dk har en "hot and not" sektion. Det har arto.dk sikkert også :D

Har desværre ingen idé om, der findes noget seriøst til voksne mennesker.
Du kan forsøge at komme ind på beautifulpeople.dk. Der bliver dit billede rated ift. om du har lov til at have en profil eller ej. Bliver du afvist kan du prøve et nyt billede. På den måde kan du få rated dem allesammen. Derudover tror jeg også det er folk på mere end 13 der er derinde og så er det vidst mere end et par få stemmer.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Re: Rating af billeder, hvor?

Indlægaf Cheriot » fre 19. dec 2014 01:54

Jeg har kun prøvet rating af billeder gennem "Hot or not" inde på Hot.dk dengang jeg var yngre. Men den hjemmeside er nok også generelt mere for det lidt yngre publikum, så det ved jeg ikkerigtigt hvor brugbart det er for dig. Ellers er det eneste andet site jeg kan komme i tanke om Beautifulpeople.com, som Noah også nævner. Men det har jeg ingen erfaringer med eller andet.

Det smarte inde på Hot.dk er tilgengæld at man selv kan styre nogle af variablerne for ratingen og se præcis hvem der har stemt hvad (medmindre tingene har ændret sig siden dengang). Fx kan man vælge mellem om folk også gerne måtte stemme anonymt eller ej. Og om begge køn må stemme eller fx kun det modsatte køn. Desuden spiller antallet af ratings også en vis betydning for snittet. Tendensen derinde er i hvertfald at ens snit falder i takt med antal stemmer for på et tidspunkt at stagnere. Derfor bør man nok også lige vente til man er over de 100 ratings eller sådan, hvis man er nysgerrig omkring det. Derudover er det også min klare fornemmelse at fyrene af en eller anden grund bliver ratet meget dårligere end kvinderne derinde.

Lidt nørdet jeg stadig kan huske det :D Men okay jeg udnyttede også systemet lidt. Jeg var ret aktiv inde i debatten dengang og havde fundet ud at jeg kunne have en konstant gratis VIP profil ved bare at sørge for hele tiden at holde mig oppe i top 10. Så derfor lurede jeg hurtigt hvilke variabler der gav de bedste ratings, sådan at jeg ikke behøvede at skifte mit billede ud hele tiden.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame