Tinder-game. Har svært at tage mig sammen til at åbne

Scoring med elektronisk grej

Re: Tinder-game. Har svært at tage mig sammen til at åbne

Indlægaf Fox » man 5. jan 2015 20:43

Tak for alle Tinder samtalerne du har lagt ud Alfons. De giver god inspiration at læse.

Jeg synes samtalerne fungere ret godt. Det virker som du har meget sensuel erfaring, hvilket jo gør at det er nemt at føre samtalerne over på sex. Men du kunne måske prøve at underspiller det lidt, så det mere lå i luften frem for blev en konkret samtale om sex. Og du kunne også lege lidt med rollespil.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Alfons » man 5. jan 2015 23:02

Det kommer helt an på hvem der er i den anden ende. Jeg har f.eks en anden hvor det er meget mere følsomt og forsigtigt.

Jeg bruger også rollespil og opbygning af en fantasi (ikke sexuel) hvis det falder naturligt ind i samtalen.

Det ender dog for det meste med en direkte sexsnak, om hvad de kan forvente. Så er alt arbejdet gjort på forhånd, og jeg skal bare møde op på det rigtigte sted og tidspunkt ;)
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Indlægaf Fox » lør 10. jan 2015 17:35

Nu er kommet lidt i gang med at skrive med pigerne. I kan lige få et par af mine samtaler. Ris/ros modtaget gerne.
Jeg skal stadig tage mig sammen for at skrive til dem. Jeg plejer egentlig at kunne finde på noget at skrive ret hurtigt, men skal tage mig sammen for at begynde i det hele taget. Derfor går jeg for det meste først i gang med skrive/svare på beskeder omkring kl. 19 om aften, og samtaler strækker sig over mange dage.

(Pigen K havde billeder hvor hun var ude at rejse, et billede hvor der var nogle dyr i baggrunden, et billede hvor hun stod i blæstvejr, osv)
Fox: Hej K. Når jeg kigger på dine billeder tænker jeg at du godt kan lide at rejse, og at du kan lide dyr, øl, blæst og cocktails
K: Jeg er tosset med dyr og blæst
Fox: Jeg tænkte det nok
Fox: Er du kommet godt ind i det nye år?
K: Jeg kan slet ikke lidt blæst og dyr :-) Det nye år kan kun blive et hit! Hvad med dig?
Fox: Du kan ikke lide dyr? Hvad er du for en pige
K: Tja, en der ikke er specielt vild med dyr (ud over den sædvanlige sælunge, man falder over i ny og næ)
K: Du kan i det mindste lide sælunger
Fox: Jeg er kommet godt ind i det nye år. Jeg havde en fed nytårsaften. Der var virkelig gang i byen.
Fox: Har du fået nogle gode julegaver i år?
K: Ja da, dig??
Fox: Jeg har ikke fået nogle gaver i år
K: Har du ikke været artig?
Fox: Er det fordi at du ikke har været artig du spørger?
Fox: Jeg synes at det er underligt at du har fået julegaver i år. Der er jo lang tid til jul
(hun har ikke svaret tilbage)

Fox: Hej S. Jeg ser i din profil beskrivelse at du er vild med at danse og have solbriller på. Er det noget du kombinere?
S: Ja hele tiden faktisk:-)Har du en rar søndag?
Fox: Min søndag var meget afslappende. Stille og rolig inden arbejdet kalder. Er du kommet godt ind i det nye år?
Fox: Hej S. Hvorfor svarede du ikke på min sidste besked? Spiller du allerede kostbar?
S: Hej Fox:-) nej kostbar er ikke lige mig, men jeg er ude og rejse lige nu, og sad nok i flyveren da du skrev.
Fox: Du er 9020 km væk. Hvor er du henne?
S: Jeg er i Thailand:-)
Fox: Det lyder dejligt. Hvad er klokken er Thailand nu?
S: Den er 11:30 om formiddagen, vi er 6 timer efter jer:-)
Fox: Okay. Jeg på vej hjem fra byen. Skal du og opleve noget i Thailand i dag eller bare slappe af?
S: Næsten kun afslapning:-) og det er mega rart:-)
(jeg har ikke fået svaret endnu)

Fox: Hej T
T: Hey
Fox: Do you have a good evening?
T: Jo tak. Lige indtil Atletico fik straffe. Dig?
Fox: Atletico?
Fox: Jeg troede ikke at du var dansk da du skrev Hey i stedet for Hej
Fox: Jeg har en dejlig afslappende aften. Jeg sidder og høre musik og skriver med piger på Tinder. Det kunne ikke være bedre
T: Ser fodbold. Jamen det lyder som en hyggelig aften :-)
Fox: Vi er det omvendte par, du ser fodbold og jeg interesser mig slet ikke for fodbold
T: Hehe.. Fortæl noget mere om dig selv
Fox: I morgen, jeg er på vej i seng
Fox: Hvad laver sådan en fodbold-pige som dig, når der ikke lige er fodbold i TV og det hellere ikke er vejr til at spille fodbold?
T: Er på arbejde :/
Fox: Hvad arbejder du med?
S: Er sygeplejerske
Fox: Ah jeg kan godt lide sygeplejesker (smile med hjerte øje) Hvad laver du når du ikke er på arbejde?
S: Så bruger jeg tiden med mine venner. Tror jeg er meget almindelig. Kan lide at gå til koncerter eller forestillinger. Er også glad for at drikke god vin og øl. Samt bruge en søndag på sofaen
(jeg har ikke fået svaret endnu)

Fox: Hej A
A: Hej Fox.
Fox: Ud fra dine billeder gætter jeg på at du er den meget seriøst type.
A: Meget!! Og mega kedelig! ;-P
Fox: Jeg tænkte det nok
Fox: Har du en god aften, kedelige pige?
A: Ja det kan du tro, er lige kommet hjem fra fødselsdag, så kalder sengen. Hvad med dig?
Fox: Sidder og slapper af, hører radio og skriver med piger på Tinder
Fox: Skal du tidligt op i morgen?
A: Du skriver vel ikke med flere piger. Kun mig!! Og det er da det bedste man kan bruge sin onsdag på! Nej jeg har fri imorgen, så kan sove lige til jeg vågner.!
Fox; Det må du gøre dig fortjent til ;-) Det lyder dejligt at du kan sove længe. Hvad er det mon for et job du har hvor man ikke arbejder om torsdag.
A: Godmorgen. Så har jeg sovet længe:-o Det skal jeg gøre mig fortjent til, det lyder som hårdt arbejde! Jeg arbejder ned psykisk syge, og svært demente, på en skærmet/lukket enhed.
Fox: Har du så været frisk og lavede nogle spændende ting? Det er det. Der skal meget til. Første skridt er to timers oliemassage.
A: Hej Fox. To timers oliemassage, det vil jeg rigtig gerne have, så det takker jeg selvfølgelig ja til;-) Skal du lave noget spændende i weekenden?
Fox: Jeg mente til mig ;-) Jeg vil lige arbejde et par timer i morgen. Jeg er selvstændig så der er altid noget at lave. Resten af weekenden har jeg ikke planlagt endnu. Hvad med dig? Har du nogle spændende planer.
Fox: Jeg tror faktisk at jeg er ret god til at give massage
A: Nå til dig!! Så ved jeg ikke helt! Men jeg vil rigtig gerne give konstruktiv feedback om du er god til at give massage! Hvad laver du som selvstændig?
Fox: Det kan vi måske godt finde ud af. Jeg arbejder som grafisk designer.
A: Jamen er det så ikke en aftale? Vi kunne jo starte ud med en kaffe, så kan jeg fortælle dig, hvor mine ømme punkter er;-)
Fox: Det er en aftale. Hvad med i morgen inde i byen?
Fox: Hvad er dit tlf nummer?
A: Skal du ud i aften?
Fox: Nej. Jeg var ude i går
(jeg var ikke super vild med A, og derfor var jeg også længe om svare på hendes forslag om at mødes)
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Alfons » lør 10. jan 2015 18:32

Mit umiddelbare indtryk er at det hurtigt bliver et interview. Du får serveret nogle godbidder som du ikke reagerer på, og istedet spørger du om noget helt andet.

F.eks. hende der siger hun er på vej i seng...

Alene?
Ja
Nej hvor kedeligt

Her kan hun svare på to måder. Enten nej slet ikke, hvortil du kan svare "jeg kan godt høre du ikke kender mig (kinky smiley)" eller "selvom det ikke er kedeligt, er det koldt. Skal jeg ikke komme og varme dig"

Eller hun kan spille med på den, og sige ja og derefter kører du bare videre med sengesnakken.

Det fører selvfølgelig ikke til noget her og nu, men nu ved hun hvad du er ude på. Hvis hun fortsætte med at skrive med dig, så ved du hun er interesseret i det samme.

Hvis hun stopper med at skrive, så er hun ikke interesseret, og det er også fint. Det er spild af din og hendes tid at skrive mere.

Du må jerne være lidt mere fremme i skoene. Lidt mere kæk og fræk. Hvis du føler at pigerne mister interessen, er det helt sikkert fordi det keder dem at svare på spørgsmål.
Alfons
President

Indlægaf Alfons » lør 10. jan 2015 18:34

En ting mere...

Du behøver ikke at skrive "udfra dine billeder" og "siden du ikke svarer" osv. De ved godt hvad det handler om, og hvis de ikke gør, bliver de bare nysgerrige på hvad du snakker om, og så er der hul igennem.

Hvis du giver fuld information, er der ikend grund til at spørge dig, og så er du ligevidt.
Alfons
President

Indlægaf Kaizen » lør 10. jan 2015 21:12

Alfons skrev:Du behøver ikke at skrive "udfra dine billeder" og "siden du ikke svarer" osv. De ved godt hvad det handler om, og hvis de ikke gør, bliver de bare nysgerrige på hvad du snakker om, og så er der hul igennem.

Generelt: Pas på med at forklare for meget, overkommunikere, det gør dig mindre mystisk og gør dem helt trætte ved tanken om at de skal reciprocate.

Fx
Fox: Jeg er kommet godt ind i det nye år. Jeg havde en fed nytårsaften. Der var virkelig gang i byen.
Har du fået nogle gode julegaver i år?
Fox: Jeg troede ikke at du var dansk da du skrev Hey i stedet for Hej
Fox: Jeg har en dejlig afslappende aften. Jeg sidder og høre musik og skriver med piger på Tinder. Det kunne ikke være bedre

Noget andet jeg har lagt mærke til i Alfons' udvekslinger er at han bryder sætningerne ned i mindre dele - jeg prøver at gøre det samme og så trække den lidt, så hun kan reagere på noget af det (og så kan man tit finde på noget mere spændende hvis man lige tænker over det lidt længere tid).
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Noah » lør 10. jan 2015 21:19

Også der, hvor du skriver, at du ikke har fået nogle gaver i år og hun så spørger om du ikke har været artig.
Jeg ved godt planen var at drille hende med, at hun selvfølgelig ikke har fået gaver i år, men hun giver dig alletiders chance for at gøre samtalen seksuel - grib den!
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Alfons » søn 11. jan 2015 00:35

Noah skrev:Også der, hvor du skriver, at du ikke har fået nogle gaver i år og hun så spørger om du ikke har været artig.
Jeg ved godt planen var at drille hende med, at hun selvfølgelig ikke har fået gaver i år, men hun giver dig alletiders chance for at gøre samtalen seksuel - grib den!

Præcis... "Jeg troede ikke uartige piger får gaver"
Alfons
President

Indlægaf Kaizen » søn 11. jan 2015 01:45

"Ja, jeg har været meget uartig and I liked it :) hvad med dig?"
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Noah » søn 11. jan 2015 02:24

"Det er mig der kommer med gaverne" ..
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

ForegåendeNæste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame