Den perfekte tinder

Scoring med elektronisk grej

Den perfekte tinder

Indlægaf Diresta » lør 10. jan 2015 22:38

Hej alle.

Jeg har oprettet en tinder profil, men har svært ved at få lortet til at fungere. Oplever meget få matches og når jeg gør er det sjældent jeg får svar. Har aldrig fået en date igennem.

Det er ikke mit udseende det er galt med. Jeg har tidligere scoret piger i byen, der var meget lækrere end dem der afviser mig på tinder.

Er der nogen der har samme problem, som ved hvad jeg skal lave om, eller som evt. gider mine billeder igennem for at forklare hvordan jeg får den ultimative tinder-profil.

Hjælp hjælp hjælp!

Diresta
Diresta
Bølle Bob

Re: Den perfekte tinder

Indlægaf Noah » søn 11. jan 2015 00:13

Prøv at smid din profiltekst + billeder op og nogle af de samtaler du har haft. Så har du et godt udgangspunkt for hjælp.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Diresta » søn 11. jan 2015 18:15

Haha, nevermind. Lavede lidt om i det hele, nu går det sgu fint :D
Diresta
Bølle Bob

Indlægaf daniel24120 » man 12. jan 2015 16:21

Kan du ikke dele hvad du lavede om :P? Kunne godt bruge flere matches end jeg får nu!
daniel24120
Fætter kanin

Indlægaf Moderator » man 12. jan 2015 17:44

God regel til billeder er, ingen selfies, lad være med at have alle billeder fra samme sted, ingen billeder med kvinder, og hav 1 eller 2 aktivitetsbilleder.
Sørg for at ikke alle dine billeder ser professionelle ud, og hav et par stykker af dig selv + et gruppe billede cirka

Ingen billeder hvor du ikke har tøj på overkroppen.
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Noah » man 12. jan 2015 18:34

Moderator skrev:God regel til billeder er, ingen selfies, lad være med at have alle billeder fra samme sted, ingen billeder med kvinder, og hav 1 eller 2 aktivitetsbilleder.
Sørg for at ikke alle dine billeder ser professionelle ud, og hav et par stykker af dig selv + et gruppe billede cirka

Ingen billeder hvor du ikke har tøj på overkroppen.

Medmindre det er i en naturlig situation. Er man på en strand, hvor billeder ikke virker opstillet mener jeg sagtens man kan.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Diresta » ons 14. jan 2015 21:36

Okay, præcist hvad jeg lavede om forklarer jeg senere, men faktum er, at jeg på 4 dage har fået mere end 20 matches! Og uden vi skal gå i numre, var de helt sikkert alle sammen i kategorien "Ku' godt!".

Nuvel, næste problem: Jeg har meget svært ved at holde en dialog kørende. Troede man bare fik match, chattede lidt og udvekslede numre, men det ser ud som om korrespondencen i det fleste tilfælde strækker sig over mere flere dage pr. svar. Enkelte af dem virker ret uinteresserede. Er det normalt, eller skal jeg (også) til at udvikle mit tinder-post-match-chat-game en del ;) ?

Synes det kan være forbandet svært at lodde stemningen, når man ikke har deres kropssprog at støtte sig til.
Diresta
Bølle Bob

Indlægaf Alfons » tors 15. jan 2015 00:18

Matchet betyder intet - chatten er altafgørende.
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Indlægaf Diresta » tors 15. jan 2015 00:23

Nej, det svarer omtrent til at #close i virkeligheden. Det er bare et redskab til videre interaktion, og hvis man ikke kan bruge det korrekt, er det intet værd.
Diresta
Bølle Bob

Indlægaf Desire » tors 15. jan 2015 17:07

Tjek alfons' beskeder. De er her inde i en tråd.

Keep it funny. Keep it sexual. Opsæt en date hurtigt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame