Gode råd til en ung uerfaren mand

Scoring med elektronisk grej

Gode råd til en ung uerfaren mand

Indlægaf ntm.95 » ons 21. jan 2015 03:56

Hej Boys (og de damer der måtte befinde sig herinde)

Jeg har først lige fået øjnene op for den her verden, da jeg i en eftermiddagskoger gøglede rundt på nettet, og faldt over en tinderguide herinde. Nu har jeg så læst lidt med herinde, og må sgu nikke anerkendene til jeres evner med hensyn til, at skaffe selskab til jeres kæreste eje.

Siden jeg fandt ud af min københavnerstang kunne bruges til andet, end blot at urinere med, har jeg været flittig bruger af det i vidst kalder for "online gaming" - Det startede i 12-13 års alderen med legendarisk arto, og senere kørt over på Facebook og andre såkaldte sociale medier. Fælles for alle de piger jeg har skrevet med gennem tiden, er at jeg aldrig har følt mig nervøs eller specielt interesseret i dem på nogen måde. Det har altid bare været sjov og ballade, og som regel lige på og hårdt. Og fælles for dem alle er, at jeg altid efter to ugers tid præcist har vidst hvor jeg har haft dem - mere eller mindre i hvert fald.

Nu har jeg så skrevet med denne her pige igennem lidt over en måned, og det er sgu ikke meget der har rykket sig siden vi startede med, at skrive - i hvert fald ikke den rigtige. Jeg aner faktisk ikke hvor jeg har hende henne, og jeg er faktisk bange for, at gøre samtalerne "lidt mere spændende" - Det er nemlig sådan, at den her pige hører til i den helt tunge ende af skalaen. Vi snakker tidligere modellos med medvirken i 'Danmarks Næste Topmodel', +15.000 følgere på Instagram, og med en selvtillid på niveau med en ung rapper på kokain.

Jeg har fra starten af bare været mig selv som jeg plejer, og brugt min lidt smadrede form for humor, når vi har skrevet, også har jeg også indirekte givet udtryk for, at jeg vil skide hendes 'status' et stykke, men at jeg skriver med hende fordi hun virker pisse hamrende sprød! - Som sagt så ved jeg så ikke helt hvor jeg har hende. Altså hun virker interesseret, og vi har da også allerede sat en aftale op, som dog først bliver i April, men jeg forsøger dog at lokke hende til Kbh noget før (Hun bor på Fyn) - Men alligevel virker hun så heller ikke videre intresseret, for det er sjældent hun tager kontakten til mig, og det er sjældent hun virkelig er opslugt af vores samtaler (der går som regel minimum 10 minutter mellem hendes svar - jeg kører dog lidt samme stil, for ikke at virke som fandens needy)

Dog er hun hurtig med på vognen hvis jeg begynder, at flirte lidt og de komplimenter jeg giver er stortset altid gengældt. Vi skriver nok gennemsnitligt en halv til hel time sammen dagligt, og jeg har lidt på fornemmelsen, at hvis jeg presser lidt mere på så kan det godt blive til mere, men igen jeg vil ikke ende med, at fremstå needy. Inden det her bliver alt for langt, og fyldt med en masse ligegyldigheder får i et par bidder af vores samtaler, også tager jeg imod råd med kyshånd - for har på fornemmeren, at når det kommer til stykket er der rigtig mange småfejl jeg begår, som jeg ikke selv kan se, men som nogle af jer nok sidder og tager jer til hovedet over.

De to bidder er der tre uger i mellem, og selvom der jo åbenlyst er nogle ting der spiller, så vil jeg gerne vide hvordan jeg for alvor kan kører den videre i sådan her samtaler. Gerne med konkrete eksempler fra nogle af jer.

1. Januar
Hende: Kom til Odense, så tager vi på McD sammen
Mig: Haha, det er sgu en dyr omgang for at komme en tur på den gyldne måge, men okay i dit selskab er alle pengene sgu nok givet godt ud alligevel ;)
Mig: Men det kunne da være en fremragende måde, at fejre sin fødselsdag på! En tur på Maccen med frk. ___, amen hvorfor ikke? ;)
Hende: Den gyldne måge, hahah. Hahah sweet, det var jo lige det jeg tænkte, og i dit selskab kan det vel heller ikke gå helt galt ;)
Mig: Årh, nu charmer du! Men jo, det ville da være fandens hyggeligt - Der er sgu også noget sødt over, at rigmadsdatteren og tidligere modellos af alle steder invitere mig på McD - Jeg er vild med det!
Hende: Hvor er du dejlig man, haha! Men godt du synes om ideén!
Mig: Amen i lige måde, ___! Og ja naturligvis, at sætte mig med tømmermænd ind på McD, er som at sætte fede Peter på 11 ind i slikbutikken med 500 kroner på lommen
Hende: Jeg giver en tur på maccen, når du letter røven til Odense
Hende: Eller kom ind på olivia le marche, hvor jeg arbejder
Hende: Overvej hvor sød jeg er, det sker ikke ret tit
Hende: Du er heldig, meget heldig
Mig: Hvis bare du vidste hvor heldig jeg føler mig! Det kan efterhånden godt tilgives, at jeg aldrig fik min venneanmodning accepteret på facebook for to år siden, hahhaha
Mig: Jeg kommer forresten til Odense til marts, men det er i forbindelse med en fodboldkamp, og det er en søndag så tvivler på du er på arbejde, men er du det så lover jeg, at kigge forbi Olivia Le Marche!
Hende: Hahhahaha, det er jeg yderst glad for. Hvornår i marts? Det kunne være ret så lækkert, hvis du lige ville tage et smut forbi
Mig: Den første :)
Hende: Skal jeg nok lige tjekke op på;)
Mig: Super. Det kunne være aldeles lækkert endelig, at få lov til at sige hej!
Hende: Fuldstændig enig
Mig: Åh det er jeg glad for at høre - Havde sgu været blevet lidt trist hvis du var uenig der
Mig: Men på den anden side, har du jo lovet mig, at være min hero, hvis jeg skulle blive ked, så det er vidst en win-win
-
20. Januar
Hende: Nu du nævner hånd, så er min hånd pisse rød kom til at smadre den ind i min dør, ups
Mig: Ej forfanden, ___. Jeg ved godt det kan være hårdt når jeg ikke lige svare på det samme når du skriver, men så voldsom en reaktion er da ikke nødvendig? ;)
Hende: Synes bare ikke det er okay, det burde du at forstå. Du burde at være bedre til at svare noget hurtigere!
Mig: Hahaha, fuck hvor jeg elsker dig
Hende: Ej i ligemåde baaaby
Mig: Det var så her jeg satsede stærkt på et "i lige måde, allerdejligste Nicolaj" men nej. Atter engang må jeg gå skuffet i seng, og ligge og mærke ensomhedens ubarmhjertighed bringe mit liv endnu længere mod undergrunden, mens jeg skænsomt og yndefuldt mindes de glade dage hvor alt var fryd og gammen
Mig: Amen forfanden. Så sidder jeg også bruger lang tid på sådan en fin besked, og ligesom den skal sendes kommer dit 'i lige måde'..
Mig: Men taaaaaaaak (heart)
Hende: Du har det hårdt, burde jeg have ondt af dig? - håber du er taknemmelig over, at jeg faktisk skrev i ligemåde
Mig: Av av av :(
Mig: Men du kan tro jeg er taknemmelig, som min sidste besked vidst også bar præg af - det er altså sjældent jeg smider en hjerte-smiley, men du er forfanden da min hero (heart)
Hende: Det er et stort stykke arbejde at være din hero, siger det bare. Så synes også jeg fortjener lidt love
Mig: Stort som i krævende eller som i, at det er en ære? Men din love modtages altid med kyshånd!
Hende: Begge dele. Godt nok
Mig: Årh, hold dog op - Er jeg vitterligt så krævende? ;)
Hende: Ja os i den grad
Mig: Den fortjener en uddybning :D
Hende: Ej det var en joke ;)
Mig: Øv, følte mig eller lige rigtig "hard-to-get" et kort øjeblik
Hende: HAHAHAHAHHA
Hende: Er virkelig ked af det og skuffer nok også dig nu, men har behov for min skønhedssøvn, så ligger mig til at sove nu, så godnat :)
Mig: Hvad fanden, selv en hero har også brug for nogle vise timer på øjet - Sov godt, batman. Altid en fornøjelse!
ntm.95
Fætter kanin

Re: Gode råd til en ung uerfaren mand

Indlægaf ntm.95 » ons 21. jan 2015 03:59

Okay, det blev så lidt længere end planlagt - beklager!

Kort og godt ville jeg egentlig bare høre hvad jeg gør rigtigt og hvad jeg gør forkert her? Som sagt, jeg kender intet til det her såkaldte "gaming" udover, at jeg siden ganske ung alder har skrevet med en hel del piger online og på sms.

Derudover skal jeg selvfølgelig også lige beklage, hvis indlægget er postet i forkert forum.
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » ons 21. jan 2015 08:16

Så hvad er problemet?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf ntm.95 » ons 21. jan 2015 14:53

Problemet er, at jeg først og fremmest gerne vil tage flirten lidt længere ud. Dernæst vil jeg selvfølgelig gerne have byttet lidt om på rollerne, så det ikke er mig der åbner hvergang og hende der sidder dybt optaget af noget andet, og svarer efter en 10 minutters tid. Jeg så jo gerne samtalen være så spændende, at hun slet ikke havde behov for, at skulle tjekke alt muligt andet på hendes mobilos.

Også var det egentlig bare for, at få nogle råd til hvad jeg gør rigtigt og forkert. Som sagt har jeg aldrig været en del af den her verden, og har derfor aldrig benyttet mig af teknikker og pyskologiske hjælpemidler, og hvad der ellers måtte være. Kun mine egne erfaringer.

Forresten nu hvor vi - såfremt vi holder kontakten - skal mødes i April, er der jo god mulighed for at bygge noget op. Men da jeg aldrig har mødtes med en pige jeg har skrevet med igennem så mange måneder, så bliver jeg lige nødt til at spørge om det egentlig er en fordel eller ulempe. En fordel fordi vi i forvejen allerede har bygget et forhold op, der er en kemi på forhånd, og hun derved ligesom allerede har godkendt mig. Eller er det en ulempe fordi hun måske har virkelig høje forventninger, hun kender mig kun via det jeg skriver, 5/6 billeder og et opkald nytårsaften hvor begge vores promiller nok lå over 3.
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf Fætter Stream » ons 21. jan 2015 14:58

Hun er frisk hvis i chatter en halv time om dagen. Tag til Odense ASAP. Jo længere du venter jo dårligere bliver dine odds. Og du risikerer hun møder en dude IRL.

Eneste ting er at jeg ville skrive mere om sexstuff, for at være sikker på at hun var frisk på sex før jeg satte en weekend af tll hende. Men det ville være dumt af dig at "eksperimentere" med ting du ikke er vant til nu du har en model der er frisk på sjov.

Hov du skriver noget om at gøre samtalerne "lidt mere spændende", det betyder nok sexchat. Tja men bange og bange - du kan køre sådan smooth ind i det og lure hvordan hun reagerer. IMO kan man aldrig miste noget ved det, jeg ser det mest som screening. (Hvis hun nu snakker med en for opmærksomheden, selv om det tror jeg ikke.) Samt at hvis man har sexchatted en del med en pige der bor et stykke væk, så er det jo nærmest en fast aftale at ma skal have sex.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Fætter Stream » ons 21. jan 2015 15:09

ntm.95 skrev:Problemet er, at jeg først og fremmest gerne vil tage flirten lidt længere ud. Dernæst vil jeg selvfølgelig gerne have byttet lidt om på rollerne, så det ikke er mig der åbner hvergang og hende der sidder dybt optaget af noget andet, og svarer efter en 10 minutters tid. Jeg så jo gerne samtalen være så spændende, at hun slet ikke havde behov for, at skulle tjekke alt muligt andet på hendes mobilos.

Også var det egentlig bare for, at få nogle råd til hvad jeg gør rigtigt og forkert. Som sagt har jeg aldrig været en del af den her verden, og har derfor aldrig benyttet mig af teknikker og pyskologiske hjælpemidler, og hvad der ellers måtte være. Kun mine egne erfaringer.

Forresten nu hvor vi - såfremt vi holder kontakten - skal mødes i April, er der jo god mulighed for at bygge noget op. Men da jeg aldrig har mødtes med en pige jeg har skrevet med igennem så mange måneder, så bliver jeg lige nødt til at spørge om det egentlig er en fordel eller ulempe. En fordel fordi vi i forvejen allerede har bygget et forhold op, der er en kemi på forhånd, og hun derved ligesom allerede har godkendt mig. Eller er det en ulempe fordi hun måske har virkelig høje forventninger, hun kender mig kun via det jeg skriver, 5/6 billeder og et opkald nytårsaften hvor begge vores promiller nok lå over 3.

Du skal eskalere måske 10 gange hurtigere. Det er slet ikke nødvendigt at snakke så længe. Så snart i snakker og har ping-pong skal du tænker "over i sex", og så snart i har gjort det 1 eller 2 gange så tag afsted. Min nuværende kæreste var jeg i gang med at skrive om hvordan jeg kneppede hende osv efter 2 timers chat. (Vi havde setes måske en 3-4 timer IRL først.)

Hende: Det er et stort stykke arbejde at være din hero, siger det bare. Så synes også jeg fortjener lidt love

Der der ber hun vist om ldt sexchat. Jeg ville svare "Langt intenst kys" eller sådan noget der. Og gå over til da kinky stuff.

Hende: Overvej hvor sød jeg er, det sker ikke ret tit

Synes ikke du kvalificerer så meget

Der der ville kvaificere hende.
"Ja du er faktisk rigtigt sød, det lagde jeg jo hurtigt mærke til."
"Er rigtigt glad for at have mødt dig"
"*skift emne så det ikke bliver needy-agtigt*
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Fætter Stream » ons 21. jan 2015 15:18

Jeg ville ikke skrive det der:

Mig: Hvis bare du vidste hvor heldig jeg føler mig! Det kan efterhånden godt tilgives, at jeg aldrig fik min venneanmodning accepteret på facebook for to år siden, hahhaha

Heldig lyder lidt needy for mig. Det skal mere være a la der er piger overalt, det har intet med held at gøre, pga du møder dem overalt, men hende her hun er speciel pga hendes personlighed, men i øvrigt er det lige så heldigt for hende :)

"Der er så mange piger i verden, men der er bare næsten ingen af dem jeg rigtigt kan snakke med."
"Det er virkeligt fedt"
"Og så har du også en lækker røv!"
"Næsten lige så lækker som min!"
*skift emne*

Jeg ville heller ikke nævne noget om venneanmodninger fra 2 år siden, underforstået har jeg glemt det for længst pga der er sket så mange fede ting i mit liv siden.
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf ntm.95 » ons 21. jan 2015 15:46

Mange tak, Fætter Stream!

Det der med, at få gang i sexchat plejer aldrig, at være et problem. Den sidste pige jeg havde et seriøst forhold til, startede jeg også med at skrive en hel del med på sms, hvor det ikke var noget problem at få tændt op under samtalen, men jeg tror også at det kom af, at det var sådan allerede da vi startede med at skrive - også selvfølgelig, at hun var et par niveauer under den kære fynske pige her.

Jeg tror bare, at jeg er nået til punkt hvor jeg føler samtalerne kører meget fast, og det bliver hurtigt det samme. Når vi flirter er der hele tiden en lidt useriøs stemning over det, hvilken jo er fint nok i starten, men efter en måned vil jeg gerne kunne fortælle hende benhårdt at hun er pisse dejlig, uden at det hele skal være skal være kørt op i lidt useriøs stemning forinden.

Angående den sidste besked, kan jeg godt selv se det, men det var fordi hun havde bragt det på banen et par dage forinde hvor hun skrev noget i stil med "Kan forresten se du har ansøgt mig på Facebook" - og det var så ingen løgn, da jeg sagde det nok var nogen år siden - jeg kunne i hvert fald ikke huske det.
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf ntm.95 » ons 21. jan 2015 15:55

Og angående den der med, at tage til Odense. Hvis hun direkte invitere mig vil jeg ikke have noget problem med, at tage turen derover. Men jeg har det også sådan lidt, at jeg ikke har noget som helst, at gøre i Odense udover at se hende. Hvorimod hun indimellem er i København på weekendtur med veninderne, så det vil give mest mening hvis det var hende der kom til mig, og ikke omvendt.

Jeg føler bare lidt, at jeg fremstår needy hvis jeg tager til Odense nu, udelukkende med det formål at besøge en pige jeg har kendt i en måneds tid. Havde hun boet tættere på eller havde jeg været helt sikker på der var en meget stærk interesse fra hendes side, var jeg allerede på vej mod det fynske nu. Men som det ser ud nu, føler jeg sgu det er hende der skal komme herover.

Edit: Det skal så også lige siges, at jeg heller ikke vil trænge mig for meget på i den virkelig verden, da hun efter sin medvirken i TV har haft et par ret ucharmerende stalkere - Så jeg tror også hun er lidt påpasselig.
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf Fætter Stream » ons 21. jan 2015 16:11

Hun har allerede inviteret dig:

Hende: Kom til Odense, så tager vi på McD sammen
Mig: Haha, det er sgu en dyr omgang for at komme en tur på den gyldne måge, men okay i dit selskab er alle pengene sgu nok givet godt ud alligevel ;)
Mig: Men det kunne da være en fremragende måde, at fejre sin fødselsdag på! En tur på Maccen med frk. ___, amen hvorfor ikke? ;)
Hende: Den gyldne måge, hahah. Hahah sweet, det var jo lige det jeg tænkte, og i dit selskab kan det vel heller ikke gå helt galt ;)

Hvis du havde sagt "cool, altid fedt at prøve en ny McD, næste weekend?" Og så brugt ugen på at kvalificere og sexsnakke, så havde du nok knaldet hende allerede.

Det er mere hende der presser for at mødes og dig der udskyder det lol

SPEED IS KEY!

Ser ikke noget needy i at tage derover. Det er normalt mande-ting at man tager iniiativ og makes it happen og sådan noget. Så hvis det er klart at du tager derover pga hendes personlighed der er noget specielt for dig, så er det sejt og ikke needy.
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame