Gode råd til en ung uerfaren mand

Scoring med elektronisk grej

Re: Gode råd til en ung uerfaren mand

Indlægaf Fætter Stream » tors 22. jan 2015 02:28

Hende: Præcis det samme vil jeg gøre. Men ligger mig til at sove nu, sov godt og få nu lige filet den af inden du ligger dig helt til at sove ;)
Mig: I will, når nu du spørger så sødt - Så må du også have held og lykke med en solid omgang duftefinger, sov godt! ;)

Hehe hun er sjov. Hun opfordrer jo direkte til sexchat :) Men ingen grund til at gøre det nu, som Alfons siger er det "færdigt", hun tager ingen skade af at vente lidt

Så ja, nu regner jeg med hun vender tilbage i morgen med svar - ellers venter jeg lige et par dage, og hører om hun har tjekket kaldeneren. Også regner jeg med, at være i Odense inden længe.

Fedt!

Ja altså, ikke overdramatisere alt det der med hvornår og hvor hurtigt hvem svarer f'ørst eller sidst. Hun kan godt lide dig, så det er lige meget med det der tovtrækkeri.

Mht det med om det er en fordel eller ej at have haft meget kontakt før. Synes selv det er en fordel, man har masser at snakke om allerede. Det kan være sært de første fem minutter, man man bare sige sådan "Ok lad os lige vente fem minutter til den her awkward moment over at være sammen IRL er forbi":

Et helt andet spørgsmål dog lidt i samme boldgade. Normalt kan jeg bedst lide, at mødes med piger i Kbh, hvor jeg som sagt selv bor derfor hurtigt kan tage styringen når vi er ude. Er jeg i stedet på hendes hjemmebane, er det jo naturligt det er hende der guider rundt. Problemet er bare jeg hurtig føler mig som en underdanig svans der render hende i hælene, Hvordan undgår jeg det? :)

Ved at have en holdning til tingene, selv om hun guider rundt, og udtrykke den. Altså ikke bare følge med som en hund i en snor, men hvis hun nu vil vise dig Zoo og du hader dyr og gider ikke se på dem, så siger du bare det. "Ej du må finde på noget andet, jeg hader dyr, jeg kommer i dårligt humør over dem og det bliver ikke sjovt for os. Du har sikkert nogen andre fede ideer." Forhåbentligt kan du nu li de ting i laver, det var bare et random eksempel. Gælder vel bare om ikke at blive passiv med stadig være aktiv og "eje" projektet. Hvis du kan lide tingen er du sådan "Mega fedt, jeg elsker zoo, vi skal især se girafferne blabla"

Der er altså heller ikke så meget at lave i Odense som sådan lol.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Desire » tors 22. jan 2015 10:40

Alfons skrev:Jeg har ingen kvaler med at holde den kørende over SMS gennem længere tid. Så længe man kan holde stemningen oppe, så går det fint, men man må ikke slippe for længe, for så mister hun de følelser man har plantet i hende.

Jeg har lige været sammen med som jeg har skrevet med i over halvanden måned. Det gik efter planen. Mad, et par ølbajere og så hyggen til at slutte aftene af på... Og til at starte næste dag med ;)

Hun er på, og hvis du ikke fucker gevaldigt up, skal det nok gå efter planen.

Inden du tager afsted, ville jeg nok bruge lidt krudt på at øve lidt forældrecharme. Det lyder som om det kunne være en god ide at vinde farmand over i din lejer som noget af det første.

I mine unge dage var jeg god til at charmere mødrene, og det er jeg stadig. Det er slet ikke en dårlig egenskab at have. Ikke noget game, men bare helt almindelig voksen snak. Den slags har de respekt for. Hvis du kommer og opfører dig som en knallert, vil de nok insistere på at døren står på klem. Det ville jeg ihvertfald gøre i samme situation, hvis det var min datter ;)

Haha bedste råd i denne tråd so far.
Min ekskæresten fortældre fik jeg charmet mig så grundigt ind på, at hun jævnligt nævnte det i de samtlige 3 år i vores forhold.
Især hendes far som normalt ikke var god til fyre, men som var helt vild med mig.

Første gang jeg snakkede med dem var jeg vidst rimelig pløret, og gik over og gav dem hånden og snakkede lidt om deres indretning og noget med arkitektur. Helt fucked. 10 minutter efter snavede jeg deres datter i gulvet inde på et værelse og de var begejstrede for mig lige siden ;)

Tror de fleste forældre sætter pris på en pæn ung fyr, der viser han er moden, ikke er ræd for at snakke med dem, er høflig m.v.
Tag initiativet til at sige hej til dem og række dem hånden m.v.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf ntm.95 » tors 22. jan 2015 13:40

Alfons skrev:Jeg har ingen kvaler med at holde den kørende over SMS gennem længere tid. Så længe man kan holde stemningen oppe, så går det fint, men man må ikke slippe for længe, for så mister hun de følelser man har plantet i hende.

Jeg har lige været sammen med som jeg har skrevet med i over halvanden måned. Det gik efter planen. Mad, et par ølbajere og så hyggen til at slutte aftene af på... Og til at starte næste dag med ;)

Hun er på, og hvis du ikke fucker gevaldigt up, skal det nok gå efter planen.

Inden du tager afsted, ville jeg nok bruge lidt krudt på at øve lidt forældrecharme. Det lyder som om det kunne være en god ide at vinde farmand over i din lejer som noget af det første.

I mine unge dage var jeg god til at charmere mødrene, og det er jeg stadig. Det er slet ikke en dårlig egenskab at have. Ikke noget game, men bare helt almindelig voksen snak. Den slags har de respekt for. Hvis du kommer og opfører dig som en knallert, vil de nok insistere på at døren står på klem. Det ville jeg ihvertfald gøre i samme situation, hvis det var min datter ;)

Godt arbejde, Alfons!

Og ja, den del skal sgu ikke undervurderes. Det føler jeg dog ikke, at jeg har noget problem med, da min kære mutter opdragede mig til, at hvis jeg var på besøg hos mine venner eller klassekammerater, så skulle jeg altid stikke hovedet ind til forældrene og sige hej, inden vi kunne hoppe videre ind på drengeværelset - hvilket har gjort, at jeg aldrig har haft den der "forældreskræk"

Derudover så har jeg altid hurtigt fået opbygget et godt forhold til svigerforældrene i de forhold jeg har været i, så det er ikke fordi jeg er så nervøs for at skulle møde hendes forældre. - Men helt sikkert en vigtig del, da specielt sådan en type pige som hende har det med, at være fars prinsesse.

Fætter Stream skrev: Ved at have en holdning til tingene, selv om hun guider rundt, og udtrykke den. Altså ikke bare følge med som en hund i en snor, men hvis hun nu vil vise dig Zoo og du hader dyr og gider ikke se på dem, så siger du bare det. "Ej du må finde på noget andet, jeg hader dyr, jeg kommer i dårligt humør over dem og det bliver ikke sjovt for os. Du har sikkert nogen andre fede ideer." Forhåbentligt kan du nu li de ting i laver, det var bare et random eksempel. Gælder vel bare om ikke at blive passiv med stadig være aktiv og "eje" projektet. Hvis du kan lide tingen er du sådan "Mega fedt, jeg elsker zoo, vi skal især se girafferne blabla"

Tak!!

Fætter Stream skrev:Der er altså heller ikke så meget at lave i Odense som sådan lol.

Hahaha - det har du fandeme ret i.
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf Noah » tors 22. jan 2015 18:01

Er det hende der Louise Mørck? Mener hun bor i Odense. Hun er i hvert fald lækker!
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf ntm.95 » tors 22. jan 2015 18:50

Noah skrev:Er det hende der Louise Mørck? Mener hun bor i Odense. Hun er i hvert fald lækker!

Nope, men ja hun er skam heller ikke helt dum ;)
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf ntm.95 » tirs 31. mar 2015 00:11

Jeg åbner lige den her tråd igen.

Der skete aldrig det store i den her sag. Vi fandt ikke en passende dato i februar måned, og kort efter fandt jeg en pige jeg hyggede mig lidt med i noget tid. Så jeg kom aldrig afsted. Vi holdte dog stadig kontakten (altså mig og min fynske veninde her), men min interesse dalede dog. Her for tre ugers tid siden begyndte vi så, at skrive for alvor sammen igen, og jeg fortalte hende, at hun stadig var mere end velkommen til, at komme og holde mig ved selskab den 19. april hvor vi jo tilbage i januar lavede en aftale. Hun virkede meget på, og har flere gange siden fortalt at hun glæder sig osv. Så sent som i fredags snakkede vi i telefon sammen, mens hun var i byen og hun fortalte en masse om hvor meget hun glædede sig og hun havde snakket med hendes veninder om mig hele aftenen og blablabla. I løbet af lørdag fik jeg nogle søde snaps fra hende, og ja hun virkede faktisk mere på end hun noglesinde havde gjort før. I dag modtog jeg så den her besked:

"Hej ______. Min søde veninde som er udvekslingsstudent i Ecuador, hun kommer til Danmark samme dag som jeg har en aftale med dig. Hun skulle først hjem om 3-4 måneder, men hun har ikke haft det ret godt, skiftet familie og bare være så forbandet ked af det. Hun har valgt at tage tilbage til Danmark nu. Hendes søskende har samlet alle hendes venner og veninder, for at overraske hende, når hun kommer hjem. Eftersom jeg er en af hendes tætteste veninder, må jeg også være med til at hente i lufthavnen i Billund. Jeg har tænkt over det, men synes ikke rigtig at jeg kan være andet end bekendt, vi har været veninder siden 5 klasse. Men jeg holder normalt ALTID det jeg lover, og jeg vil på ingen måder droppe vores aftale, og jeg er så evig glad for, af du netop ville have mig med. Jeg har tænkt igennem flere gange, hvad jeg skulle vælge, tage til København og få den fedeste tur med dig. Eller tage imod en veninde som kommer hjem efter 7 måneder.

Jeg er selv ret trist over det, men find en anden sød pige at tage med ______, eller en af din venner, måske din mor? Det er op til dig selv. Men virkelig håber den person som du tager med, kan underhold dig så meget, som jeg ville have gjort!"

Jeg synes det lyder lidt som en røver. Mest af alt fordi hun skriver på en hel anden måde end hun normalt plejer, også virker historien også bare lidt underligt, plus chancen for det selvfølgelig lige er den dato, ikke er så fandens stor.

Jeg svarede forresten bare kort, at jeg synes det var ærgerligt, men jeg godt kunne forstå hendes barndomsveninde havde førsteprioritet, og jeg derfor ville finde en anden at tage med i stedet. Det svarede hun ikke på, hvilket lidt styrker min mistanke.

Hvad tror I? Og skal jeg bare lægge hende på is nu, og se om hun tager kontakt til mig igen?
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tirs 31. mar 2015 09:58

Hun øgede interessen for dig, da du fokuserede på en anden pige.
Fokuser på det du har her og nu og lad hende forblive en mulighed, men ikke noget du prioriteter. Vil hun virkelig se dig, så skal hun nok opretholde kontakt og så kan du give hende en fremtidig mulighed. Jeg ville dog helt droppe Fyn, og hvis om noget engang give hende muligheden for at besøge dig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf ntm.95 » tirs 31. mar 2015 15:35

Desire skrev:Hun øgede interessen for dig, da du fokuserede på en anden pige.
Fokuser på det du har her og nu og lad hende forblive en mulighed, men ikke noget du prioriteter. Vil hun virkelig se dig, så skal hun nok opretholde kontakt og så kan du give hende en fremtidig mulighed. Jeg ville dog helt droppe Fyn, og hvis om noget engang give hende muligheden for at besøge dig.

Hendes interesserede virkede til, at dale lidt for mig der, også fordi jeg nok begyndte at fremstå lidt needy i min jagt efter, at få sat en aftale med hende op. Så tror kun den pause på et par uger, var god for os, medmindre hun har mødt en anden i mellemtiden - hvilket det dog ikke tyder på.

Men tak for svaret. Jeg ligger hende på is, og så må vi se om hun opretholder kontakten til mig.
ntm.95
Fætter kanin

Foregående

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame