Gode råd til en ung uerfaren mand

Scoring med elektronisk grej

Re: Gode råd til en ung uerfaren mand

Indlægaf ntm.95 » ons 21. jan 2015 17:35

Haha, jeg kan faktisk godt se det. Ved ikke om det er en psykisk blokering der ikke helt vil få mig til, at indse det fordi hun er den type som hun nu engang er. For havde det været en hvilken som helst anden pige, havde jeg helt sikkert set det som en direkte invitation.

Et helt andet spørgsmål dog lidt i samme boldgade. Normalt kan jeg bedst lide, at mødes med piger i Kbh, hvor jeg som sagt selv bor derfor hurtigt kan tage styringen når vi er ude. Er jeg i stedet på hendes hjemmebane, er det jo naturligt det er hende der guider rundt. Problemet er bare jeg hurtig føler mig som en underdanig svans der render hende i hælene, Hvordan undgår jeg det? :)
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf Alfons » ons 21. jan 2015 17:50

Hun har allerede inviteret dig, og vil endda betale for en fyrstelig middag på McD. Hun griner af "Den Gyldne Måge" som vistnok var sjov for 10 år siden, og hun har spurgt hvornår du kan komme.

Hvis det havde været en håndboldkamp, var der dømt nøl for længe siden.

For mig ser det ud som om du bliver langsomt men sikkert, mere og mere needy. Tag afsted ASAP, inden du ryger for tidsgrænsen.

Sexsnakken skal du bare nærme dig langsomt og forsigtigt, se hvordan hun reagerer, og skrue langsom op. Hvis det er meningen du vil knalde hende første gang, før du gider at tage turen, har du ikke meget at tabe. Hvis hun ikke er modtagelig, og det hele ryger på gulvet, så har du ikke tabt noget. Det tror jeg nu ikke. Det lyder meget som om hun er på. Hun hinter faktisk til at du skal eskalere flere gange, men du fanger den ikke helt.
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Indlægaf ntm.95 » ons 21. jan 2015 19:06

Alfons skrev:Hun har allerede inviteret dig, og vil endda betale for en fyrstelig middag på McD. Hun griner af "Den Gyldne Måge" som vistnok var sjov for 10 år siden, og hun har spurgt hvornår du kan komme.

For mig ser det ud som om du bliver langsomt men sikkert, mere og mere needy. Tag afsted ASAP, inden du ryger for tidsgrænsen.

Sexsnakken skal du bare nærme dig langsomt og forsigtigt, se hvordan hun reagerer, og skrue langsom op. Hvis det er meningen du vil knalde hende første gang, før du gider at tage turen, har du ikke meget at tabe. Hvis hun ikke er modtagelig, og det hele ryger på gulvet, så har du ikke tabt noget. Det tror jeg nu ikke. Det lyder meget som om hun er på. Hun hinter faktisk til at du skal eskalere flere gange, men du fanger den ikke helt.

Tak for det, Alfons!
Jeg bliver nødt til at høre hvad det er der ser ud til jeg bliver mere og mere needy? :)
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf Fætter Stream » ons 21. jan 2015 20:29

ntm.95 skrev:
Alfons skrev:Hun har allerede inviteret dig, og vil endda betale for en fyrstelig middag på McD. Hun griner af "Den Gyldne Måge" som vistnok var sjov for 10 år siden, og hun har spurgt hvornår du kan komme.

Tak for det, Alfons!
Jeg bliver nødt til at høre hvad det er der ser ud til jeg bliver mere og mere needy? :)

When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Desire » ons 21. jan 2015 21:01

Tag dig sammen og få gjort noget ved det ASAP !!!!!!!!!!!!

Et par inputs:

Hende: Jeg giver en tur på maccen, når du letter røven til Odense (Invite til date (FRA HENDE))
Hende: Eller kom ind på olivia le marche, hvor jeg arbejder
Hende: Overvej hvor sød jeg er, det sker ikke ret tit (IOI. Hun siger hun ikke er sød ret tit. = kun sød for dig.)
Hende: Du er heldig, meget heldig
Mig: Hvis bare du vidste hvor heldig jeg føler mig! Det kan efterhånden godt tilgives, at jeg aldrig fik min venneanmodning accepteret på facebook for to år siden, hahhaha

--> Der hvor hun inviterer dig på McD skal du buste hende på at være en lækker model der ikke kan holde sig fra fed mad (kort karriere...)

--> Når hun skriver at hun er sød sker ikke ret tit: "Jeg er sikker på, at jeg kan gøre dig rigtig slem ;)" eller "du har virkelig gjort et godt indtryk, måske jeg skulle være sød også og tage imod invitationen".

--> Når hun skriver du er heldig, meget heldig - "Jeg føler mig også utrolig heldig, ikke hver dag man bliver inviteret på gourmet mad ;)"

Det var tre hurtige forslag. Hvad jeg egentlig vil sige er:
1 ) Brug ENHVER chance til at drille hende, og så tvivl om hendes intentioner (seksuelt...)
2 ) Du tager hele tiden rollen som "the reacher" og hende som "the settler". Du skal ikke gå med til at være "heldig". Det er hende der er heldig at få din opmærksomhed. Vend den om.
3) ALDRIG nævn at hun ikke har svaret på en ansøgning. Lyder som om det er noget du stadig tænker over 2 år efter. Who cares!
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf ntm.95 » ons 21. jan 2015 21:29

Helt sikkert, Desire. Tak for de mange gode råd, jeg skal helt sikkert nok tage dem til mig.

Er der nogle der kan svare på de to nedenstående spørgsmål? :)

ntm.95 skrev:Forresten nu hvor vi - såfremt vi holder kontakten - skal mødes i April, er der jo god mulighed for at bygge noget op. Men da jeg aldrig har mødtes med en pige jeg har skrevet med igennem så mange måneder, så bliver jeg lige nødt til at spørge om det egentlig er en fordel eller ulempe. En fordel fordi vi i forvejen allerede har bygget et forhold op, der er en kemi på forhånd, og hun derved ligesom allerede har godkendt mig. Eller er det en ulempe fordi hun måske har virkelig høje forventninger, hun kender mig kun via det jeg skriver, 5/6 billeder og et opkald nytårsaften hvor begge vores promiller nok lå over 3.

ntm.95 skrev:Et helt andet spørgsmål dog lidt i samme boldgade. Normalt kan jeg bedst lide, at mødes med piger i Kbh, hvor jeg som sagt selv bor derfor hurtigt kan tage styringen når vi er ude. Er jeg i stedet på hendes hjemmebane, er det jo naturligt det er hende der guider rundt. Problemet er bare jeg hurtig føler mig som en underdanig svans der render hende i hælene, Hvordan undgår jeg det? :)
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf Desire » ons 21. jan 2015 21:41

1) Det er aldrig godt at holde kontakten for længe inden man sætter en date op.
Jeg vil personligt helst holde den på 20 beskeder eksl. seksuelt betonede (nogle gange kan vi jo så snakke 180 beskeder med flirt og 20 andre.

Men derfor behøves det ikke at være negativt. Det hele handler om hvordan du vælger at håndtere det.
Når du møder hende bør du have i tankerne at skulle skabe interesse. Du kan ikke forvente noget pga. SMS. For nu har du pludselig din humor m.v. du skal leve op til.

Personligt ville jeg nok sørge for at være i et godt state (hør noget god musik, gør noget der får dig i godt humør, snak med nogle fremmede what ever).
Give hende et kram og et kys på kinden. Eftersom hun sikkert ser pisse godt ud m.v. ville jeg passe på med cheesy komplimenter.
Måske et hurtigt et i starten for at vise du har interesse for hende, efterfulgt af negs. Kunne også være en simpel komentar som "Wow du er også pæn i virkeligheden, jeg er smigret over du har gjort dig så meget i stand for mig".
Alt skal leveres med rette attitude.

Det vigtigste er at vise du er ovenpå, udstråler selvtillid og har humor.

2) Jeg har det på præcis samme måde. Jeg foretrækker at lede slagets gang. Igen gør noget sjovt ud af det.
"Normalt kan jeg godt lide at være den der fører ;), men i dag overgiver jeg mig 100% til dig".
"Vis mig et sted du godt kan lide at komme (park, restaurant, anything..).

Jo lettere du gør det at være sammen, jo bedre er dine chancer for at det går godt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf ntm.95 » ons 21. jan 2015 22:18

Desire skrev:1) Det er aldrig godt at holde kontakten for længe inden man sætter en date op.
Jeg vil personligt helst holde den på 20 beskeder eksl. seksuelt betonede (nogle gange kan vi jo så snakke 180 beskeder med flirt og 20 andre.

Men derfor behøves det ikke at være negativt. Det hele handler om hvordan du vælger at håndtere det.
Når du møder hende bør du have i tankerne at skulle skabe interesse. Du kan ikke forvente noget pga. SMS. For nu har du pludselig din humor m.v. du skal leve op til.

Personligt ville jeg nok sørge for at være i et godt state (hør noget god musik, gør noget der får dig i godt humør, snak med nogle fremmede what ever).
Give hende et kram og et kys på kinden. Eftersom hun sikkert ser pisse godt ud m.v. ville jeg passe på med cheesy komplimenter.
Måske et hurtigt et i starten for at vise du har interesse for hende, efterfulgt af negs. Kunne også være en simpel komentar som "Wow du er også pæn i virkeligheden, jeg er smigret over du har gjort dig så meget i stand for mig".
Alt skal leveres med rette attitude.

Det vigtigste er at vise du er ovenpå, udstråler selvtillid og har humor.

2) Jeg har det på præcis samme måde. Jeg foretrækker at lede slagets gang. Igen gør noget sjovt ud af det.
"Normalt kan jeg godt lide at være den der fører ;), men i dag overgiver jeg mig 100% til dig".
"Vis mig et sted du godt kan lide at komme (park, restaurant, anything..).

Jo lettere du gør det at være sammen, jo bedre er dine chancer for at det går godt.

Igen skal du have kæmpe tak!

Jeg har det på samme måde som dig, angående med at møde pige hurtigst muligt fremfor, at skulle have skrevet en masse med hende forinde. Blandt andet, fordi jeg selv synes det er mere spændende når jeg dårligt kender personen - Men lige i det her tilfælde er det lidt svære, da vi jo først og fremmest bor i hver vores landsdel, men også det faktum at hun er 18 år og bor derhjemme, og det jo ikke er sikkert farmand synes det er så fandens fedt, at have en 20-årig Københavner overnattene på hans lille guldklumps værelse - Ikke, at det gør det store for mig, men det tænker jeg det muligvis gør for hende.

Jeg føler mig slet ikke nervøs for, at møde hende her i KBH og hvordan jeg skal tacke det osv. Derudover er planen vi skal ind og se Dybvad, hvor jeg har to billetter og hun mere eller mindre inviterede sig selv, så skulle kemien være helt af helvedes til, så er aftenen alligevel reddet.

Men tak for hjælpen til dig, og andre der har givet gode råd i den her tråd.
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf ntm.95 » tors 22. jan 2015 00:40

Nå, men så fik jeg da lige brugt aftenen til komme tættere på en date med den kære fynske skønhed, og det gik vidst meget fint.

Mig: Årh, hvorfor fanden skal du også være så pisse klog..
Hende: Det spørgsmål stiller jeg også tit mig selv
Mig: Hahaha, jeg burde snart komme til Odense så jeg kan få noget mere mellem ørene
Hende: Det burde du nok ja
Mig: Vi har jo næsten allerede planlagt en hel weekend-date. Både tur på den gyldne måde, tur på dit arbejde og nu også lidt faglig indlæring!
Hende: Weekend date, haha. Alt det vi skal nå, amen det bliver da skide hyggeligt
Mig: Det gør det i hvert fald. Du skal bare lige have en snak med dine forældre, hvor du pænt lige præsenterer dem for den her unge søde søde mand fra København, også kommer jeg!
Hende: Det skal jeg nok, så må du også lige få fortalt din mutti, at du skal besøge hende den rigtig artige, søde ____ fra Fyn af
Mig: Min mor elsker Fyn, hvorfor ved jeg ikke, men tror det handler om hun gik på efterskole der tilbage i dagene. Hun har i hvert fald flere gange overvejet om vi ikke skulle flytte derover, haha. Så mon ikke det er nok, til hun vil se frem til at få besøg af dig ;)
Hende: Fedt fedt, det med at flytte til Fyn er da ikke en dårlig idé!
Mig: Jeg må nok indrømme jeg har været lidt afvisende overfor det de gange den er blevet vendt, men der kendte jeg selvfølgelig heller ikke til dig ;)
Mig: Men vi lige finde en weekend hvor vi begge kan finde tid (y)
Hende: Ja det må vi lige ja
Mig: Jeg vil kigge i den kalender jeg ikke ejer, og se hvornår jeg kan sætte en weekend af i den nærmeste fremtid også må du ligeledes gøre det samme :)
Hende: Præcis det samme vil jeg gøre. Men ligger mig til at sove nu, sov godt og få nu lige filet den af inden du ligger dig helt til at sove ;)
Mig: I will, når nu du spørger så sødt - Så må du også have held og lykke med en solid omgang duftefinger, sov godt! ;)

-

Så ja, nu regner jeg med hun vender tilbage i morgen med svar - ellers venter jeg lige et par dage, og hører om hun har tjekket kaldeneren. Også regner jeg med, at være i Odense inden længe.
ntm.95
Fætter kanin

Indlægaf Alfons » tors 22. jan 2015 01:14

Jeg har ingen kvaler med at holde den kørende over SMS gennem længere tid. Så længe man kan holde stemningen oppe, så går det fint, men man må ikke slippe for længe, for så mister hun de følelser man har plantet i hende.

Jeg har lige været sammen med som jeg har skrevet med i over halvanden måned. Det gik efter planen. Mad, et par ølbajere og så hyggen til at slutte aftene af på... Og til at starte næste dag med ;)

Hun er på, og hvis du ikke fucker gevaldigt up, skal det nok gå efter planen.

Inden du tager afsted, ville jeg nok bruge lidt krudt på at øve lidt forældrecharme. Det lyder som om det kunne være en god ide at vinde farmand over i din lejer som noget af det første.

I mine unge dage var jeg god til at charmere mødrene, og det er jeg stadig. Det er slet ikke en dårlig egenskab at have. Ikke noget game, men bare helt almindelig voksen snak. Den slags har de respekt for. Hvis du kommer og opfører dig som en knallert, vil de nok insistere på at døren står på klem. Det ville jeg ihvertfald gøre i samme situation, hvis det var min datter ;)
Alfons
President

Geografisk sted: All over

ForegåendeNæste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame