Det der Tinder... How to

Scoring med elektronisk grej

Det der Tinder... How to

Indlægaf haddock » lør 28. feb 2015 15:01

Ja, den gamle her kunne godt bruge lidt hjælp til at blive en Tinder-boss.

Efter at sidst at have brugt det for næsten et år siden, kan jeg fornemme der er sket et eller andet - jeg får næsten ingen matches, og jeg synes da selv jeg er et nydeligt menneske.

Hvilken slags billeder skal man have? Hvad skal man skrive i profil teksten?

Jeg har stadig min gamle profiltekst, der står "Navi, fjollet, impulsiv og smilende. Kort sagt flink fyr"
Det virker åbenbart ikke mere. Hvad skal der til i dag?
og åbnere, skal man finde på årets mest kreative indlæg, eller kan man bare fyre et "hej" afsted?

Jeg går lige all in og poster de billeder jeg har liggende, hvis det kan hjælpe.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
haddock
Gummi Tarzan

Re: Det der Tinder... How to

Indlægaf Noah » lør 28. feb 2015 15:52

Ville evt. droppe flere af billederne. Billede nr. 2 og 6 er gode. Behold dem og find evt. et nyt der viser noget andet. Noget hobby lignende. Ville bruge billede nr. 2 som dit profilbillede.
Hvis det handler om, at du ikke får matches nok, så er billeder det vigtigste. I profilteksten ville jeg bare skrive et eller andet halv sjovt.

Har du også problemer med at mødes med de piger du matcher? Og hvor gammel er du?
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf haddock » lør 28. feb 2015 16:41

Noah skrev:Ville evt. droppe flere af billederne. Billede nr. 2 og 6 er gode. Behold dem og find evt. et nyt der viser noget andet. Noget hobby lignende. Ville bruge billede nr. 2 som dit profilbillede.
Hvis det handler om, at du ikke får matches nok, så er billeder det vigtigste. I profilteksten ville jeg bare skrive et eller andet halv sjovt.

Har du også problemer med at mødes med de piger du matcher? Og hvor gammel er du?

Fedt med lidt konstruktiv kritik.
Jeg synes bare det er lidt svært at få flettet ens hobbyer ind, når det mest er træning og et gammelt motorcykelprojekt. Men okay, det skal der arbejdes på at få udtrykt bedre.

Mja. Nu er jeg lige startet igen i denne her uge, og på meget lille basis, så egentlige dates er jeg ikke nået til.
Faktisk har jeg været ret sløv til at starte samtaler indtil videre. Skal man skrive med det samme når der kommer et match, eller lade den ligge lidt? - og hvor hurtig skal man være fra samtale til møde?

28 år har jeg rundet desuden. ;)
haddock
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » lør 28. feb 2015 17:57

Jeg har en ven der er blevet matchet tæt på 600 gange. Han bliver åbnet næsten hver gang.
Han er good looking, har rejst super meget så har en masse billeder som er fulde af eventyr, sport og humor.

Men de færreste kan opnå det. Så du skal som udgangspunkt åbne hver gang. Åbn' med det samme. Ingen grund til at vente.
Derfor behøver du jo ikke sidde klar på sekundet, men når du har et match så åbner du.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf haddock » lør 28. feb 2015 18:59

Desire skrev:Jeg har en ven der er blevet matchet tæt på 600 gange. Han bliver åbnet næsten hver gang.
Han er good looking, har rejst super meget så har en masse billeder som er fulde af eventyr, sport og humor.

Men de færreste kan opnå det. Så du skal som udgangspunkt åbne hver gang. Åbn' med det samme. Ingen grund til at vente.
Derfor behøver du jo ikke sidde klar på sekundet, men når du har et match så åbner du.

Lige det der med rejser tænkte jeg lidt over. Jeg har aldrig været Mr. Globetrotter, og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst sad i et fly.
Så billeder hvor man sidder overskrevs på en tiger, eller fodrer fattige mennesker i Afrika kan jeg desværre ikke prale med. :)

Hvis man ser på pigerne derinde, så har 8 ud af 10 jo et billede hvor de sidder på en kamel eller med en drinks i hånden på en strand, så rejser må være noget alle tænder på.
haddock
Gummi Tarzan

Indlægaf coax » ons 4. mar 2015 22:56

har haft 900 matches, men synes nu stadig det er svært :P
coax
Gummi Tarzan

Indlægaf Fame » tirs 17. mar 2015 13:27

Jeg har fire billeder på min Tinder. Alle i fire forskellige situationer.
    -Vellignende charmerende profilbillede
    -Elegant billede af mig i suit
    -Billede af mig i skiudstyr (man kan overhovedet ikke se, at det er mig - hehe)
    -Billede hvor jeg sidder med solbriller på, og grovæder en fancy-burger (tatoveringer op ad armene)

Min profiltekst siger kun "Aarhus"

Har en standard startbesked til nye matches (fyrer den altid ret hurtigt af efter et match), som er sat sammen efter følgende præmisser: "Et kompliment på udseende. En kort beskrivelse af hvordan kompliment rammer mine krav ift. hendes indre værdier. Afsluttet af et sjovt spørgsmål, enten/eller."
Ex.: "Du ser rigtig xx ud. Jeg elsker mennesker som er xx. Er du xx eller xx?"

Jeg vurderer altid i vores tekstbeskeder, hvor meget der skal skrives, før et møde kan komme i stand (de skøre/sjove er klar på at mødes hurtigt - de stille og alvorlige skal gerne skrives lidt længere med). Jeg skriver dog yderst sjældent mere end 4-10 beskeder, før jeg sætter en date i stand: "Hey. Syntes, du er cool. Lad os mødes til en kaffe på café en af de nærmeste dag. Hvad passer dig bedst, eftermiddag eller aften?"

Matcher på ca. 1/5 af dem, som jeg siger ja til (er selv selektiv mht. dem jeg swiper "yes" til).
Ud af dem, er det ca. 1/4 der kommer en kaffedate ud af. Har jeg dem først på en café til en kop kaffe er det "game on" - så har jeg dem som regel i min hule hånd (jeg gætter på, at med blot en smule game, er man langt foran mange andre fyre på en kaffe date).

Læs evt. min log her for lidt omkring hvordan jeg kaffe-dater under "Psykiaterlæge sidste uge" og "Lægestuderende".
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Dreamz » man 23. mar 2015 21:36

selvom jeg er tinder avers, så er det faktisk gået ret ok i år.

min profiltekst er:

Instead of making a living, ... Make a DIFFERENCE!

I love you. Seriously, ... I knew it before I even met you, ... even if we haven't met yet, I already love you, ... and if we did meet but parted ways for one reason or the other, rest assured: I still love you for being that unique person only YOU can be.

Alle mine billeder er 'festlige' og i to af dem er jeg flankeret af mindst én lækker pige. Det ene hvor to piger 'poser' og 'sælger' mig til kameraet. Det andet hvor jeg til en james bond fest har en pistol i munden med et overdrevent ansigtsudtryk, mens en rigtig flot pige står op ad mig og kigger bedåret på mig med et kæmpe smil. De sidste to billeder er bare 'mig' et med stodder smil, og et med et lettere funny pose men i full business attire. Jeg er ikke smuk, men jeg er heller ikke grim. Jeg synes bestemt ikke selv jeg er lækker på billeder. Men jeg får tit i byen at vide, at jeg er hotness. Nok attituden I guess...

Jeg matcher en ok høj procentdel af dem jeg swiper på, og langt over halvdelen skriver først. De andre gider jeg ikke rigtig, med mindre jeg skal eksperimentere med noget verbal game jeg husker fra en af de seneste byture.

Når de åbner, skriver de som regel noget der er baseret på det åbenlyse: 'ser ud som om der er gang i dig, I like' eller 'du ser sjov ud' eller 'du virker som en livsnyder' eller 'du ligner en der kan feste max igennem'

jeg gider ikke date, så jeg liner dem som regel bare op til at mødes i byen en dag, og smider mit nummer når jeg synes de forsøger at dreje den over på noget fluffy 'tinder tar for meget strøm efter min smag... hvis du kan feste med i mit tempo og skal ud en af de næste weekender, så skriv her xx xx xx xx' de fleste skriver. har jeg ikke hørt noget to dage senere, men hun har været 'på' så sletter jeg matchet.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Satans yngel » tirs 24. mar 2015 12:12

Tinder blev populært efter jeg mødte min kæreste, så har sku aldrig fået leget med det.. Jeg synes dog Fame nailer den fuldstændig. Fed approach!
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf missy » lør 4. apr 2015 01:42

Jeg kan egentlig godt lide dine billeder. Hvis du skulle udskifte nogle, ville jeg udskifte nr. 3, 4 og 5.

Hvad du skal vælge at vise afhænger nok også af hvad du søger.

Mine billeder er primært nogle der viser at jeg er en spændende og aktiv person (4 fotos med: bungy jump, flugtskydning, dykning og color run) og så 2 fotos der viser mit ansigt ordentligt.

Når du vælger hvilket der skal være profilbilledet, skal du huske på at det ikke er alle der klikker ind og ser profilteksten og resten af billederne. Derfor er profilbilledet ALTAFGØRENDE, for hvis du ikke fanger bare lidt interesse med den, så ser de jo heller ikke resten.

Nu siger du at du ikke får så mange matches mere. Kan det evt. skyldes at du også selv er blevet mere kritisk og ikke selv liker lige så mange? Der skal jo trods alt 2 til et match.

Hvis jeg nogen gange sidder med en fyr og ikke ved om jeg skal svirpe til højre eller venstre, så bliver det profilteksten der er afgørende for mit valg. Fx ved jeg at jeg går efter en fyr der elsker at rejse. Så mit råd til profilteksten er, at du skal overveje hvilke typer piger du søger, og så bruge profilteksten til at henvende dig til dem.

Min profiltekst har på det seneste været:
"
Svirp til højre hvis du elsker oplevelser og eventyr
Svirp til venstre hvis du foretrækker at stene tv
"

Jeg kunne mærke at antallet af matches faldt da jeg ændrede teksten til en opremsning af alle de ting jeg godt kan lide.

Så har jeg desuden ofte fået god respons og positive kommentarer på at indsætte min livsfilosfi "Der findes ikke fiasko, kun feedback". Du skal selvfølgelig ikke kopiere denne, men finde din egen.
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame