Jeg er ramt... har brug for lidt hjælp..

Scoring med elektronisk grej

Jeg er ramt... har brug for lidt hjælp..

Indlægaf MrPlaya » man 16. mar 2015 12:07

Hej PUA's

Jeg har matchet med en pige på tinder for noget tid siden, og vi har skrevet og skrevet i længere tid... Vi mødtes og der var sindssyg god kemi... Men pt. får hun mig til at jagte hende lige overdrevet nok, og jeg tænker at hun bruger mig som pause klovn....?

Siden vi har mødtes har jeg prøvet at fiske (uden at være direkte) på om vi ikke skulle ses igen (så jeg kunne forsøge mig med lidt berøring osv)... Hun er ikke afvisende, men heller ikke specifik... Hun leger lidt med mig, og det er også ganske fint. Jeg har spurgt hende hvad hun vil med mig... om det bare var hygge... og til det svarede hun at hun synes jeg var "mega sjov og nem at snakke med, og så er jeg også rigtig sød"..... Hun tager den bare ikke videre!! jeg prøver uden at det er for tydeligt, men det giver ikke pote...

Jeg har virkelig brug for at teste hende, for at se om hun virkelig gider... eller om jeg bare er tidsfordriv for hende..

Vi texter måske omkring 30-50 texts om dagen, men jeg kan også se at hun er meget flittig på tinder... så derfor min "bekymring" om hun bare udnytter at jeg får hende til at grine?

Har i nogle gode metoder til at få "flushet" ud hvis de ikke "er til noget" ?

Tusind tak, og god mandag!
MrPlaya
Nyklækket

Re: Jeg er ramt... har brug for lidt hjælp..

Indlægaf Michael88 » man 16. mar 2015 13:41

Jesus. 30-50 beskeder om dagen. Magter slet ikke at skrive så meget.

Jeg havde bare forsøgt at arrangere et meetup ret direkte. Det er også din opgave uanset hvad. Tøser er ultra fesne til at tage initiativ.

Ud fra hvad du skriver, så får du nok ikke en 2. date, men så er du da fri for, at bruge din dyrebare tid på at skrive så mange beskeder.
Michael88
Bølle Bob

Re: Jeg er ramt... har brug for lidt hjælp..

Indlægaf Desire » man 16. mar 2015 17:48

Prøv at læse nogle af de tråde der er postet herinde for nyligt under kategorien "er du kørt fast med en pige".

Hold tekst til at være en slags teaser for dig. Skab interesse men uden at hun får den stillet.
Og brug derudover tekst til at sætte dates op.

Drop 30-50 beskeder om dagen. Hvad vil du have ud af det?

Det handler ikke om at hun spiller dig. Rigtig mange piger vil lege med dig, hvis ikke du viser dig værdig nok.
Det er en del af hendes test for om du er cool nok. Du består nok bare ikke hendes tekst.

Drop at være needy og se hende som en bonus. Eller tilmed; hun er heldig hvis hun får lov til at være en del af dit awesome liv.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame