Dagen efter en date?

Scoring med elektronisk grej

Dagen efter en date?

Indlægaf Champ86 » ons 15. apr 2015 15:22

Hey Folks..

Jeg har været på tinder i et års tid, jeg får en del matches, er ganske god til at skrive med pigerne og har også været på mange dates (tænker gennemsnitlig én enkel i ugen det sidste års tid).

Jeg har aldrig haft nogle regler, men gjort hvad jeg har følt for - både når man skriver sammen men også på date'sne..

Jeg synes dog at jeg en del gange har kunne mærke en rigtig god kemi når vi har mødtes, og ofte har jeg også kysset med pigen på første date, og mange har også overnattet.

Mit problem er dagen efter - især med dem som ikke vil knalde første aften (men som jeg har hørt om vi skulle sove sammen) - De virker ofte til at have mistet interessen..

Er det fordi at jeg har fucket daten op med at ville knalde dem? (Jeg har aldrig presset på, men ofte spurgt om de vil blive at sove, eller hvis vi har været ude har jeg fulgt dem hjem, og så spurgt om jeg skulle med op) Eller er det fordi jeg skriver for hurtigt (næste dag). Eller hvad fanden kan det skyldes?

Måske nogle af Jer kender til det, eller kan bare pinpointe? Det irriterer mig så meget efterhånden så jeg har overvejet at spørge min sidste date hvad der fik hendes interesse til at kølne - omvendt har jeg heller ikke lyst til det...

Hvad siger I?
Champ86
Nyklækket

Re: Dagen efter en date?

Indlægaf Happytalk » ons 15. apr 2015 19:45

Tag et skridt tilbage.. Gå ud og spis pizza samen. Slut dag to væk fra soveværelset. Uden der er sex involveret.

Psykologisk i hendes hoved: nice han vil også gerne se mig for andet end kun sex.

Resultat: Hun føler sig ikke som en billig lolitadukke ;-)

Det kan bare være 2-3 timers 2. date.. De behøver ikke være lange.

Done.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Champ86 » ons 15. apr 2015 20:31

Tak for svaret... Jeg vil lige vente et par dage og så inviterer jeg hende ud på et eller andet..

Men generelt set, kan det så være min fejl at jeg ligger op til sex på første date (altså hvis jeg ønsker at se dem igen) Og hvad med at skrive dagen efter? Skal man vente helt til om aftenen, eller måske 2 dage?

Grunden til at jeg spørger er at jeg altid har synes at disse regler er crap - og hvis en pige efter en date har skrevet til mig ret hurtigt, så er jeg selv blevet glad.. Men jeg må også erkende at når jeg føler den er hjemme efter første date, så er det oftest der den ikke er.. Så noget gør jeg forkert...
Champ86
Nyklækket

Indlægaf Fame » fre 17. apr 2015 19:00

Har gjort en del i Tinder.

Jeg har altid brugt min mavefornemmelse (compliance test etc. om du vil).

De fleste piger har generelt brug for, at første date er stille og rolig. En gåtur eller en kop kaffe/what ever på en café i neutrale omgivelser. Det lægger jeg altid op til.
Ikke for at opfylde pigens behov, men fordi jeg har standarder, og gider ikke gå for hurtigt frem med en potentiel crazy-girl.

Date nr. to tager jeg hjemme hos mig
Piger vil gerne hjem til fyren = sikkerhed hvis manden er "wierd", så ved de hvem han er og hvor han bor!
Hvis fyren kommer hjem til pigen, er der risiko for, at hun ikke aner, hvem han er = risiko hvis han er "psycho"
.

På date nr. to i min sofa, tester jeg om hun er klar ved at smide en møg-kraftig SOI
Intense sexy-eyes mens hun taler + jeg siger "Jeg har lyst til at kysse dig" og fucking mener det.
Reagerer hun godt, gør jeg det. Kan jeg mærke hendes kropssprog trække sig, chiller jeg lidt, og snakker videre. Rinse and repeat.
Ca. halvdelen er klar til at knalde på date nr. to. Den anden halvdel har brug for mere komfort, hvor de er klar på date nr. tre.

Jeg ville aldrig hjernedødt gå efter at knalde hende med det samme, hvis der er brug for lidt mere komfort. Jeg vil have hende mentalt til at tigge efter at blive knaldet - jeg gider på ingen måde skulle "overtale" hende at det er en god idé at knalde (wrong, wrong, wrong mindset!).
Jeg ville never-fucking-ever bare have hende til at "overnatte". Min seng er ikke noget hotel, og jeg er ikke en trøste-teddy, jeg er en mand! Hvis hun ikke er interesseret, siger jeg pænt tak for i aften.

Så vær langt mere aggressiv i et roligere tempo buddy, det er mit råd. Men prøv dig frem, den bedste læringsmetode er at prøve det mange gange, plus teste de råd du får.

Regler ER crap, men der er en grund til, at meget af teorien handler om det samme (nemlig regler og guides):
Mænd er som regel følelsesmæssige idioter, og fatter generelt ikke at bruge deres situations- og mavefornemmelse (det samme som at "chill the fuck down" og bare være "cool"). Mænd prioriterer ofte "bare at bolle" højere end at have integritet og at slappe af. Derfor "regler og guides".
Hvis mænd generelt var "chilled down" og "cool", var der ikke brug for hjælp, regler og guides.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Fox » søn 19. apr 2015 13:23

Fame skrev:Piger vil gerne hjem til fyren = sikkerhed hvis manden er "wierd", så ved de hvem han er og hvor han bor!
Hvis fyren kommer hjem til pigen, er der risiko for, at hun ikke aner, hvem han er = risiko hvis han er "psycho"
.

Det giver mening. Jeg har ofte tænkt over, hvorfor pigerne altid vil hjem til mig.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Champ86 » man 20. apr 2015 21:26

Tak for svaret "Fame" - Der er nogle fine pointer, og absolut noget jeg kan tage med videre..

Jeg tror også det handler om at jeg skal finde ud af hvad jeg vil! Har egentlig for lang tid siden fundet ud af at jeg gerne vil noget mere seriøst, men alligevel tar jeg mig selv i gang på gang at skrive sammen med en eller anden dirty girl, som jeg self. kun vil knalde og så videre fra.
Jeg skal nok være lidt mere målrettet, det andet har ihvertfald ikke gavnet mig :)
Champ86
Nyklækket

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame