Hey Folks..
Jeg har været på tinder i et års tid, jeg får en del matches, er ganske god til at skrive med pigerne og har også været på mange dates (tænker gennemsnitlig én enkel i ugen det sidste års tid).
Jeg har aldrig haft nogle regler, men gjort hvad jeg har følt for - både når man skriver sammen men også på date'sne..
Jeg synes dog at jeg en del gange har kunne mærke en rigtig god kemi når vi har mødtes, og ofte har jeg også kysset med pigen på første date, og mange har også overnattet.
Mit problem er dagen efter - især med dem som ikke vil knalde første aften (men som jeg har hørt om vi skulle sove sammen) - De virker ofte til at have mistet interessen..
Er det fordi at jeg har fucket daten op med at ville knalde dem? (Jeg har aldrig presset på, men ofte spurgt om de vil blive at sove, eller hvis vi har været ude har jeg fulgt dem hjem, og så spurgt om jeg skulle med op) Eller er det fordi jeg skriver for hurtigt (næste dag). Eller hvad fanden kan det skyldes?
Måske nogle af Jer kender til det, eller kan bare pinpointe? Det irriterer mig så meget efterhånden så jeg har overvejet at spørge min sidste date hvad der fik hendes interesse til at kølne - omvendt har jeg heller ikke lyst til det...
Hvad siger I?