Tanker omkring denne Tinder strategi?

Scoring med elektronisk grej

Tanker omkring denne Tinder strategi?

Indlægaf Musars » tors 30. apr 2015 08:20

Det virker lidt modsat af hvordan man normalt gør tror jeg, men hvad er folks tanker omkring det?

https://www.youtube.com/watch?v=OwBLArv58xc

Det er Max fra RSD der viser hvordan han gør det, under radar.
Musars
MacDaddy

Re: Tanker omkring denne Tinder strategi?

Indlægaf Beezy » man 4. maj 2015 14:00

Det dér, det er eddermanme smooth! Jeg så lige videoen inden jeg gik i seng i går, hvorefter jeg valgte at skrive følgende: "Hun har langt lyst hår og fregner" til ca. 20 piger på min Tinder i går. Indtil videre tror jeg, at omkring 15 af dem har svaret i løbet af dagen i dag. Det har været alt lige fra svar som:

"Hendes øjne skinner ligesom diamanter"
"Hvaaa?"
"Noget helt andet"
"Forsøgte du lige at starte en Medina-sang?"

Jeg har indtil videre fået nummer på fire af dem i løbet af i dag, hvor en af dem virker til at være ret spændende. Nogen af dem skrev jeg blot til for at se reaktionerne på den. Det er en superfed måde at starte samtalen ud på, og jeg kan mærke på reaktionerne, at pigerne tænker positivt omkring det. De er jo på Tinder ligesom os drenge for at få en sjov oplevelse.

Jeg forsøgte mig også med en Rasmus Seebach-reference i form af: "Baby, jeg var solgt lige fra start". Kort fortalt, så var den dog på ingen måde lige så succesfuld.

Til det med at lade som om man er total rookie er jeg ikke helt enig.
Beezy
Fætter kanin

Re: Tanker omkring denne Tinder strategi?

Indlægaf TantalizingSkinnys » man 4. maj 2015 18:18

Tjek det virker. Har lige prøvet det af med nogen stykker. Fik "Hendes øjne skinner ligesom diamanter" med det samme! Tak!
TantalizingSkinnys
Gummi Tarzan

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame