Hvor hurtigt sletter i en pige fra Facebook?

Scoring med elektronisk grej

Hvor hurtigt sletter i en pige fra Facebook?

Indlægaf Morrissey » søn 24. maj 2015 10:49

Hej gutter.

Jeg har et ret simpelt spørgsmål:

Sletter i en pige fra Facebook, hvis hun ikke har lyst til at at ses?

Jeg har næsten altid slettet en pige ASAP, hvis hun ikke er til noget. Ude af øje, ude af sind…. og så bruge min tid på den næste pige. Hvad synes i om den stil og hvad gør i?

God søndag til jer!
Morrissey
Bølle Bob

Re: Hvor hurtigt sletter i en pige fra Facebook?

Indlægaf Glow » tirs 26. maj 2015 12:36

Det komme hos mig an på hvad "ikke er til noget" handler om.
men typisk sletter jeg kun dem jeg har haft noget med eg kærester eller FBs
En der virkelig har sagt nej ville jeg evt. slette.
Andre eg. hvis de ikke svarer - fortsætter jeg såkaldt "pinging" med dvs at jeg skriver engang imellem med updates fra mit "spændende liv". Samme korte besked til alle i den kategori. Nemt at gøre på facebook. Nogle gange er de i kæresteforhhold/ser en eller andet og svarer derfor ikke. men på et senere tidspunkt er der respons. Og et ping hver 14 dag/engang imellem koster ik meget tid.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kaizer » tirs 26. maj 2015 13:16

Sletter dem, hvis jeg er sur eller ikke vil have noget med dem at gøre. Det sker tit, især det første. I andre tilfælde kan jeg godt se fordelene i , som min tidligere roomie meget malende sagde, ikke at brænde broer og i stedet have et lille 'økosystem af piger' omkring en som man så kan 'nære og høste frugterne af' med jævne mellemrum. Typisk ved at man kultivere ens Facebook og Instagram "som en lille blomst", så de føler ens tilstedeværelse, og når de selv er klar eller får muligheden for det så har noget, de kan spørge ind til en på baggrund af noget konkret og bruge det som "undskyldning". Piger der ikke lige har lyst eller mulighed i dag, kan få der i morgen. På en måde ville jeg gerne ønske, at jeg ikke altid bliv så sur og tvær når jeg ikke fik min vilje (enebarn-adfærd), og i stedet bare kunne læne mere imod den her laid back øko-system metode, som Glow vel også er inde på, måske i en mere aktiv systematisk opsøgende variant. Jeffy har nævnt Pickup pension, som indtræder når du har haft 100lays. Efter det her punkt, vil du aldrig behøve at score nye piger igen pga du fra tid til anden blive hittet up af gamle flirts, hvilket nok er lettere, hvis de har dig på Facebook
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Fame » tirs 26. maj 2015 13:49

Som Kaizer nævner lidt omkring øko-systemet, mærker jeg tydeligt effekten af det.
Af ren natur, sletter og brænder jeg aldrig broer. Jeg opfører mig altid høfligt og ordentlig i et "nej", nikker blot og går min vej. Adskillige gange er jeg blevet genåbnet senere, og har knaldet dem on/off.

Ud over at være sur/ikke have noget med dem at gøre, så mener jeg:
1) At være sur nytter intet. Det holder jeg for mig selv
2) Ikke at have noget med dem at gøre. Det har jeg heller ikke på facebook. Ser jeg deres ansigt derinde? Don't care.

I mine øjne er der kun fordele ved at opføre sig ordentligt og afgrænset, og så bare ellers knalde afsted derudaf!
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Morrissey » tors 28. maj 2015 22:34

Tak for jeres respons gutter. Meget brugbart og jeg har selv gjort mig nogle tanker om det og vil prøve at ændre strategi til, at holde på alle pigerne jeg connecter med på Facebook.
Jeg kan sagtens se fordelene på længere sigt, ved at holde kontakten på Facebook. Det er jo selvfølgelig i perioder hvor det ikke ligefrem flyder med piger i mit liv at reaktionen med at slette ASAP, kommer ud fra en scarcity indstilling. Har siden dette indlæg personlig tænkt over de sidste par dage, at det for mig gælder om hurtigt at slikke mine sår efter en afvisning og komme igang med at styrke mig selv, min livsstil og mit game. At slette en ven fra Facebook, er jo ligesom at smække med døren og skulle man ha lyst til at komme tilbage en dag, har man lige gjort det væsentlig sværere.

Som sagt, tak for svarene og belysning af emnet.
Morrissey
Bølle Bob

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame