Billeder til Tinder

Scoring med elektronisk grej

Billeder til Tinder

Indlægaf TheLogan » ons 3. jun 2015 19:27

Hej folkens, jeg har en aftale med en professionel fotograf i sommerferien, jeg har tænkt mig at når jeg alligevel er der kunne jeg tage nogen billeder til min tinder profil.

Jeg har kun haft tinder nogle få dage, og har ikke haft super meget held med mine nuværende billeder, så I den anledning kunne jeg godt tænkte mig noget inspiration til hvad type billeder I andre har haft god succes med.
TheLogan
Seargeant O'Hara

Re: Billeder til Tinder

Indlægaf kcid » man 8. jun 2015 14:03

Det er altid en god idé at få andres - og i dette tilfælde fagfolks øjne på sine billeder.
Jeg tror alligevel du skal passe på, at du ikke får en masse stock photo-agtige billeder (Det kan få din profil til at virke falsk)

Det er okay med et enkelt eller to billeder som ser professionelle ud, men sørg for at der også er nogle som ser mere private ud, hvor du er i dit bedste "lys". Husk at alle mennesker er pænere sammen med andre mennsker. Overvej at tage et par venner med på dine billeder eller få dem taget i offentligheden. F.eks. på strøget, café etc.
Husk at have det sjovt mens de bliver taget, det skinner igennem :)
kcid
MacDaddy

Indlægaf Fox » man 8. jun 2015 19:46

Jeg har fået taget et billede hos en professionel fotograf som jeg bruger på Tinder (det var dog primært taget, fordi jeg ville have et på min hjemmeside). Jeg bruger billedet sammen med nogle billeder fra en rejse og nogle andre billeder. Der har fungeret rigtig godt.
Fotografen havde mest fokus på sætte lyset lækkert, og at det var lækkere omgivelser. Jeg så billederne løbende og vi blev ved med at tage nogle, indtil jeg synes mit ansigtsudtryk og min kropsholdninger også fungerede godt.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf TheLogan » man 8. jun 2015 23:08

Jeg har researchet lidt selv og fundet ud af at ting der sikkert vil virker godt:
Variation
Nogle prof er ok som I siger, men man skal begrænse det
Nogle festlige
Nogle hvor man laver noget sjovt (hobbyer eller lignende)
Søde dyr er altid et plus (vi har katte, så den er i hus ;) )

Og ting man bør holde sig fra:
Selfies
"Bar overkrop" shots (med mindre det er sådan casual hvor man bare er på stranden og hygger sig med venner, etc. men ingen posing med bar overkrop)
Og det her burde 'go without saying' .. no dick pics.. Hvilket jeg dog heller ikke tror er tilladt på tinder.
TheLogan
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tirs 9. jun 2015 08:33

Der er intet vigtigere end at få et par flotte piger med ind på et af billederne.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf kcid » tirs 9. jun 2015 11:12

Desire skrev:Der er intet vigtigere end at få et par flotte piger med ind på et af billederne.

Forkert! Det tror man fordi så noget virker ude i virkeligheden. Men på tinder virker det akavet og upassende - fordi alle ved hvad tinder går ud på. Ikke at der ikke MÅ være piger på billeder, men et billede med armen om en hb10'er giver dig absolut intet. Har testet det med min egen profil, talt med mine tætte veninder om det og mener også der er lavet undersøgelser som bekræfter det.

Du kan spørge dig selv om du finder en pige omringet af drengevenner på sine billeder mere attraktiv? Nej! Men på en klub hvor du kan mærke at mange vil score hende, kan det godt booste din interesse.
Bortset fra dette eksempel, kan man ikke sammenligne hvad der gør kvinder og mænd interesseret.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Desire » tirs 9. jun 2015 11:55

kcid skrev:
Desire skrev:Der er intet vigtigere end at få et par flotte piger med ind på et af billederne.

1) Forkert! Det tror man fordi så noget virker ude i virkeligheden. Men på tinder virker det akavet og upassende - fordi alle ved hvad tinder går ud på. Ikke at der ikke MÅ være piger på billeder, men et billede med armen om en hb10'er giver dig absolut intet. Har testet det med min egen profil, talt med mine tætte veninder om det og mener også der er lavet undersøgelser som bekræfter det.

2) Du kan spørge dig selv om du finder en pige omringet af drengevenner på sine billeder mere attraktiv? Nej! Men på en klub hvor du kan mærke at mange vil score hende, kan det godt booste din interesse.
Bortset fra dette eksempel, kan man ikke sammenligne hvad der gør kvinder og mænd interesseret.

Jeg gider ikke en diskussion når ingen af os fremfører belæg for vores påstande. Så du får mit svar og så lader jeg den ligge der.

1) Ja præcis. Det tror jeg fordi sådan er det ude i virkeligheden. Det har aldrig handlet om at tage en hb10'er om armen, men på autentisk vis at vise, at andre kvinder gerne vil dit selskab. Dine personlige erfaringer skal jeg ikke kommentere på, men RSD og massere andre på området taler positivt om det.

2) Den måde du begrunder dit argument ved at indføre, at mænd ikke tænker sådan er helt skudt forbi mester. Det gælder kun den ene vej her. Kvinder søger bekræftelse om mandens værd igennem andre kvinder. Det gør mænd ikke på samme måde. Hvis ikke du allerede har læst vil jeg stærkt anbefale dig, at læse om kønsroller, om mænds r-value (replication) og kvinders s-value (survival). Bl.a. Mystery kommer kort ind på det, men også mere generel psykologisk teori berører det.

Kvinder søger at validere en mand. Kvinder går mindre op i udseende og ser i stedet på, hvad billederne udtrykker. Er han social? Har han sjove interesser? Ser han sjov, sød eller mandig ud? Skaber han tryghed?

Kvinder går sindsygt meget op i social proof, og specielt fra andre kvinder. Uanset om vi er IRL eller på tinder så ligger det så dybt kodet i dem.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf kcid » tirs 9. jun 2015 15:04

@Desire
Nu bare for at gentage mig selv, jeg skrev netop at man ikke kan sammenligne kvinder og mænds reaktionsmønster ifht. hvad der skaber interesse. Men, når jeg alligevel bringer det på banen er det bare for hurtigt og let at skitserer hvordan vi påvirkes anderledes af social proof i virkeligheden og i et i scene sat online-miljø som tinder. Selvom der er mange blanke piger derude, er de heller ikke dummere end de godt ved at du tænker over hvilke billeder du lægger på din tinder profil - og at det er en i scene sat oplevelse af dig de ser. Og hvis dine billeder stinker langt væk af oppumpet social proof med andre kvinder, så falder det til jorden og hun tænker "Hvorfor vil han vise mig det?"

Social proof er og bliver en af de vigtigeste faktorer for at lave damer, men det er ikke en metervarer som blindt bare skal fyldes på alt.
Det skal justeres og det er selvfølgelig helt cool hvis du mener noget andet, jeg tror bare at din succes bliver derefter!
kcid
MacDaddy

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame