tekst game giver bagslag

Scoring med elektronisk grej

tekst game giver bagslag

Indlægaf Desire » søn 21. jun 2015 10:22

Hej dpf'ere.

Jeg søger et råd her. Jeg har et par gange efterhånden oplevet, at jeg får opstillet et frame over sms, som pigerne ikke bryder sig om efter vi har været sammen. Det drejer sig om, at jeg kører lidt playfull på, at det var dem der forførte mig eller lign.

Sidste weekend var jeg sammen med en 29-årig (se min log: viewtopic.php?f=4&t=2916&start=30#p21475).
Det var kun tiltænkt som en engangsting. Hun skrev så uprovokeret til mig i går med en sjov reference til StalkerPigen.

Hende: (StalkerPige meme) + i'm a horrible person (hun er)
Mig: Hahaha
Mig: I still hate you for that.
Hende: No you don't, jeg var bare en god bro bla bla..
Mig: Godt forsøgt. Tænk at du havde sex med mig (vi har fælles ven hun også har haft sex med) bla. bla.
Hende: Godt forsøg på at give mig dårlig samvittighed. Jeg fortryder intet ;)* bla bla. mine handlinger var retfærdige..
Mig: Mig da jeg gik fra din lejlighed
Mig: GIF: 22 jump street da dough går walk of shame
Mig: Du er rimelig hardcore. Det kan jeg godt lide :p
.... (lidt ligegyldig snak giver dog lille playful invite til at komme forbi mig)
Hende: Jeg dansede hele natten i går. Kom hjem 5.30. Det er derfor jeg tænkte på dig. Ingen dansede så godt ;)*
Mig: Haha jeg husker godt vores dans. Er det dit trick. Forførende dans?. Og jeg husker os, at det var DIG der hev mig med ud. Jeg danser normalt ikke med kvinder der har rundet de 30 ;)*
Hende: En kvinder som mig har ikke brug for tricks, jeg gør bare det jeg synes er sjovt. Jeg har ikke behov for at hive fyre med hjem for at have en god aften. (kvalitetspige). Men hvis du får det bedre med dig selv, så lad os sige jeg har forført dig, stakkels uskyldige Desire.

(hvortil jeg giver et lidt langt svar. Svarer ikke direkte. Prøver at skabe lidt rapport på ny og samtidig skifte emne. Det svarer hun så aldrig på.)

Set i bakspejlet er det ikke svært at se, hvad det er jeg gør galt. Hun bekræfter mig lidt m.v. og jeg giver ikke meget bekræftelse igen.
Jeg er bare ikke typen der skriver "du dansede virkelig så godt", "wow jeg kan slet ikke få dig ud af hovedet" "jeg vil beholde dig" bla bla.

Kan i give et par hint til, hvad jeg bør have fokus på i min tekst-kommunikation?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Re: tekst game giver bagslag

Indlægaf Happytalk » søn 21. jun 2015 13:39

Skift emne, snak om noget andet, gerne noget der bygger bro til at mødes igen. "Sidder lige og får kylling, kender du nogle gode steder i centrum" eller whatever du tænker der er høje odds for at du kan invitere hende ud..

Og stop sex/score talken til du mødes med hende. Ellers hæld lidt FUN ind i samtalen når det lige passer

Edit: hver gang du laver drama push på hende så reagere hun positivt.. Og spiller med på den. Jeg tænker noget roleplay + master slave karakarakter + push
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » søn 21. jun 2015 15:16

Tak for input. Synes også jeg forsøgte at skifte emne, men det responderede hun ikke rigtig på. Tror at jeg vil forsøge det en gang til og se hvad der sker.
Mine intentioner med hende her er ikke de vilde, men hvis hun selv tilbyder en chance tager jeg den da gerne.

Jeg synes nu mere at når jeg giver for meget push (lægger den over på hendes banehalvdel) responderer hun vildt negativt.
Skrev jo netop, at hun havde forført mig bla bla. Hvortil hun svarer:
"Men hvis du får det bedre med dig selv, så lad os sige jeg har forført dig, stakkels uskyldige Desire."
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Glow » søn 21. jun 2015 18:37

Hende: Jeg dansede hele natten i går. Kom hjem 5.30. Det er derfor jeg tænkte på dig. Ingen dansede så godt ;)*
dig: Haha jeg husker godt vores dans. Er det dit trick. Forførende dans?. Og jeg husker os, at det var DIG der hev mig med ud. Jeg danser normalt ikke med kvinder der har rundet de 30 ;)*

Kort svar: Du kører push alt for langt og på et mærkligt tidspunkt. Din "down"-framing af hende som "den der ville den anden og arbejdede for det"er en respons på hendes forsøg på vibe og faktisk være ret reel og sige du dansede god og hun tænkte på dig = meget klar interesse visning, måske endda lidt dybfølt. Du svarer med En meget Lang bedsked hvor du 3 sætninger i rap pusher hende. Kort og godt: dårlig spejling = hun blir ked af det, irriteret og taber samtidig respect for dig fordi du åbenbart virkelig har brug for at sætte hende i den bås (try-hard).

IMO et ubalanceret push når hun lægger op til rapport/vibing/msåke endda sensuel eskalering imo... gir det mening?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Desire » søn 21. jun 2015 19:12

Ja det gør det faktisk :)
Brugeravatar
Desire
T1000