e- & K-Close, hvad nu?

Scoring med elektronisk grej

e- & K-Close, hvad nu?

Indlægaf Grisen » søn 26. jul 2015 21:42

Hej alle PUA. Jeg er virrkelig ny til the game, men har på det seneste gået meget i byen og har nu for 3 gang i streg fået K-Close samt e-close på forskellige piger. Her igår var jeg så i byen med min onkel som var min wing. Vi gik ind på en bar, og jeg begyndte at snakke med pigen. Den pige som alle mænd i baren vil snakke med. Bagefter sang jeg kareoke hvorefter jeg satte mig ved et bord. Min onkel gik hen til hende, købte hende en drink og sagde noget om at vi havde væddet en 100,- på om jeg kunne score hende. Efter 5 minutter kom hun hen til mig målbevist for at kysse mig, hvorefter hun foreslog at tilføje hinanden på facebook hvilket vi gjorde. Sådan, baam. Here is the problem. Jeg er 17 år og hun er 22. Jeg fortalte at jeg er 20 år, selvfølgelig. Jeg skal flytte i næste uge, så er ikke interesset i noget andet end et f-close med hende, men hvordan skriver jeg på facebook og får hende med på den. Nogle gode råd til chat/prik på facebook?
Grisen
Gummi Tarzan

Re: e- & K-Close, hvad nu?

Indlægaf mandensmanual » man 27. jul 2015 08:22

Flytter du væk fra området om en uge, har du travlt. Så skynd dig at skrive til hende - noget i retning af "Det var sjovt at møde dig. Skal vi ses igen x-dag eller y-dag?"
Jo, det er lige på og hårdt, men du har ikke tid til at flirte eller game så meget. Går hun ind på at ses, synes jeg, du skulle fortælle hende, at du står foran en flytning. Du kunne selvfølgelig tie stille i håb om en omgang hurtig sex, men personligt synes jeg, det ville være for lavt. Du har allerede lagt ud med en løgnehistorie. At lyve sig tre år ældre er dels for meget til, at historien kan bære, dels vil hun undre sig, når dine venner skriver til dig på FB og ønsker dig til lykke med de 18 år.
Du må også se det fra hendes synspunkt: Hun er attraktiv, skriver du, så hvordan tror du, at du står i konkurrencen med de 25-årge fyre, der også kan lægge an på hende, og som er flyttet hjemmefra, måske færdige med deres uddannelse og generelt har fået mere styr på livet?
Lad os se det i øjnene, dude. Dette løb er kørt, inden det gik i gang. Jeg siger det ikke for at punke dig, men odds er simpelthen for dårlige med hende her.
Heldigvis er der mange andre søde piger. Find nogle, der er mere jævnaldrende, så I har mere til fælles. Lad være med at lyve. Få en ordentlig stil, så du kan se både dem og dig selv i øjnene - det er noget af det, der skaber den integritet, piger godt kan lide. Få hendes telefonnummer og hold kommunikationen dér. Lærer du flere piger at kende efterhånden, ser det ikke godt ud, hvis de sværmer rundt om din FB-profil - det vil en ny pige selvfølgelig ikke bryde sig om at se.
Held og lykke.
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf kcid » ons 5. aug 2015 11:20

Du skriver at du har K-closet hende, så helt uinteresseret kan hun jo ikke være i dig. Enig i at det er dumt at lyve, men på den anden side. Du har jo været ærlig om at du er yngre end hende - bare ikke hvor meget ;)
Havde btw. været mere troværdigt at sige du var 19.
Har sku oplevet piger som har løjet om deres alder mange gange så syns bare du skal køre den helt ud og knalde hende. Skynd dig at skriv til hende. Skriv noget i retningen af at du har super travlt men hun var så nice at du MÅ se hende ingen og kast to datoer. Du spørg slet ikke OM i skal ses, men hvornår, for du har jo allerede besluttet at i skal ses. Vis dominans og total selvsikkerhed.
I din situation ville jeg nok kører lige på og hårdt og få hende til at mødes hjemme hos dig (hvis du alene) ellers siger du, at du henter hende som den gentleman du er - og når du kommer vil du da gerne lige se hendes lejlighed

Når i ses, skal din tilgang være alt at vinde, intet at tabe. Du har kun et skud i bøssen. Så massere seksuelle hentydninger og massere kino!!! Da jeg var yngre og var sammen med ældre piger sagde jeg altid det samme til alle, at "det var lidt spændende, for havde kun været sammen med en før der var ældre end mig" og så bare sørg for at denne fiktive ældre person er ældre end den pågældende pige. Det får hende til ikke at føle det er mærkeligt. Men lad vær at fortæl, hvis du har været sammen med fem som er ældre. At du kun har været sammen med én, gør stadig at hun føler sig speciel. Fortæl kun at du skal flytte, hvis du kan bruge det til at eksekvere seksuelt. F.eks. Hvis hun kan bruge dig lidt som en feriedate.. Fuck hvad hun tænker på din 18 års, du har sikkert unfriendet hende til den tid...

Noget helt andet der undre mig, hvorfor lykkedes det ikke at f-close hende ikke da du k-closede?
kcid
MacDaddy

Indlægaf Kaizer » ons 5. aug 2015 11:26

kcid skrev:Du skriver at du har K-closet hende, så helt uinteresseret kan hun jo ikke være i dig

Ikke nødvendigvis, det kan lige så godt være et udtryk for det humør, hun var i, da hun mødte dig. Det behøver ikke rigtigt at tælle eller betyde noget, når en pige kysser hurtigt med en i byen, og har oplevet mange gange hvor enten pigen eller jeg har glemt den anden efterfølgende.

Ofte er det nødvendigt at bringe hende lidt ned på jorden, sætte tempoet ned, og derefter lave en bridge om at ses igen. Men først når du har etableret dig selv som en rigtig person i hendes verden.

Alternativt kan du 'go with the flow' og pull'e hende imens følelserne går højt. Bør altid være løsning A
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf kcid » ons 5. aug 2015 13:40

Kaizer skrev:
kcid skrev:Du skriver at du har K-closet hende, så helt uinteresseret kan hun jo ikke være i dig

Ikke nødvendigvis, det kan lige så godt være et udtryk for det humør, hun var i, da hun mødte dig. Det behøver ikke rigtigt at tælle eller betyde noget, når en pige kysser hurtigt med en i byen, og har oplevet mange gange hvor enten pigen eller jeg har glemt den anden efterfølgende

Interessant pointe. har overvejet at lave et indlæg om samme. Har nemlig også oplevet det. Mit udgangspunkt er bare altid, at næste step er sex. Ville ALDRIG selv kysse en pige jeg ikke var klar til at have sex med.
kcid
MacDaddy

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame