Råd til at holde på flirts og potentielle fb's

Scoring med elektronisk grej

Råd til at holde på flirts og potentielle fb's

Indlægaf Desire » man 24. aug 2015 18:52

Jeg har lige om straks været aktiv Don Juan og bagt på damer i alskens sammenhænge i et år. Igennem det år har jeg efterhånden fået kontakt til en del piger. Nogle er number-closet, nogle er kysset, nogle er knaldet og nogle ville ønske de var.

Hvorom alting er så er det efterhånden blevet sådan, at der er en del jeg med fordel kunne holde inde i mit 'netværk'. Bare perifer kontakt, men nok til at holde dem som potentielt 'frisk på sjov og ballade kontakt'.

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer der har erfaring med dette, hvad jeres oplevelser er omkring hvad der virker bedst. Hvor ofte holder du kontakt? Er det telefonisk eller bare lidt chatten i ny og næ. Er det rent venskabelig chat eller flirtes der. Osv. Jeg er klar over at enhver relation er unik, men som altid er der sikkert nogen af jer der har draget en form for inferens udfra jeres oplevelser.

Alt modtages med kyshånd.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Re: Råd til at holde på flirts og potentielle fb's

Indlægaf Fame » man 24. aug 2015 19:01

SMS en eller to gange om ugen, skrev kort en enkelt fed episode, som jeg havde oplevet, efterfulgt af et spørgsmål om, hvordan deres dag er. Thats it (keep them on the back-burner)
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame