Sms game

Scoring med elektronisk grej

Sms game

Indlægaf Brainwanted » tirs 8. sep 2015 11:14

Hey..
Jeg har lige et par spørgsmål..
Jeg har noget med en pige, hun er lige kommet ud af et 2 års forhold og siger hun bestemt ikke vil have et nyt lige nu.
Det nyder jeg naturligvis, men er begyndt at tænke lidt ( for meget? ) på hende.

1 - Nogen der ved hvad det vil sige at hun syntes der er gået længere tid siden sidste sms..
Hun skrev hvordan det gik - Og så svarede jeg at det kun er en uge siden vi skrev sidst hvorpå hun svarede "Woow Er det kun en uge siden ? Haha
Har arbejdet 12 dagd i træk er helt rundt forvirret" - Har det noget med mig, eller hende at gøre.

2 - I den første uge vi kendte hinanden skrev vi vanvittigt meget - 30-50 smser om dagen.. Nu, efter en måned, har hun nogle gange 3-7 dages mellemrum inden hun skriver tilbage.
Er det fordi man bare skal lure hinanden af i starten, indtil man er en del af hendes liv eller hvordan?

3
Hun bliver ved med at undskylde når hun skriver igen "Undskyld den lange svartid" og "undskyld jeg ikke har skrevet før nu, men har haft travlt" - Hvad betyder det..

Tænker jeg for meget over de her ting, eller hvordan.
På forhånd tak!
Brainwanted
Bølle Bob

Re: Sms game

Indlægaf Gnome » ons 9. sep 2015 11:24

Nu vil jeg ikke fodre din paranoia - men... Hvis hun lige er kommet ud af et forhold, så er hun muligvis igang med at løbe hornene af sig. Med andre ord, hun ser nok andre end dig. En anden mulighed, hvilket også lyder ret plausibelt er at hun arbejder sin sorg væk (du sagde hun arbejdede meget?).

Min erfaring er at kvinder ofte efter forhold er sammen med en del (no hate, de har bare ofte flere muligheder end mænd efter et forhold) og på den måde forsøger at glemme deres eks. Det lyder som om hun skriver undskyld for ventetiden fordi hun har dårlig samvittighed over at have glemt dig.

Sorry, hvis det virker lidt pessimistisk min post, men prøver bare at sige, at ovenstående også kan være en mulighed :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Brainwanted » ons 9. sep 2015 11:50

Tog det overhovedet ikke som pessimisme..
Som du siger - det er en mulighed :)

Jeg ved ikke om det har noget at sige at jeg er den første hun var sammen med efter eks'en ?

Og hvad mener du med hensyn til 2. spørgsmål ?

Vi havde aftalt at vi rigtigt gerne vil se hinanden igen inden hun rejser - 20. Sep.
Men hun fik mens. på dagen vi skulle ses, så vi aflyste - Har tjekket med hendes sidste periode, det stemmer meget godt :D

Men efter det skrev hun "Skriver lige senere" - Det var i fredags
Brainwanted
Bølle Bob

Indlægaf Desire » ons 9. sep 2015 12:13

Du skriver godt nok meget.
Jeg skriver typisk ikke over 15-20 sms'er før jeg har hende i sengen. Og lykkes det ikke er det nok fordi det aldrig sker = videre.
Du skal jo ikke forføre hende over SMS, så text er kun et værktøj til at se hende IRL.

Grib røret hvis du vil noget her og nu.

Sms = flake rate + 120%
Senest rettet af Desire ons 9. sep 2015 12:21, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Brainwanted » ons 9. sep 2015 12:16

Flake rate ? Ikke forstået ?
Brainwanted
Bølle Bob

Indlægaf Desire » ons 9. sep 2015 12:20

Piger flaker langt mere over sms end over telefon. Det er noget af det mest basale teori der. Vil anbefale dig at læse op på kommunikation.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Brainwanted » ons 9. sep 2015 12:46

Men går det ikke begge veje - Hun skriver lige så meget til mig som jeg gør til hende..

Skal jeg rette mig efter at hun siger hun vil skrive tilbage..
Eller ( planen jeg selv har lige nu ) Vente til søndag hvor hun bestemt ikke har mens mere og ringe til hende og hvis hun ikke tager røret, skrive at jeg fx har set hendes dobbelgænger eller fortælle hende om noget sjovt hun bare må vide ?
Brainwanted
Bølle Bob

Indlægaf Desire » ons 9. sep 2015 12:53

Det ændrer ikke på, at SMS er et forfærdeligt kommunikationsværktøj. kun 10% af kommunikation er det talte. Det burde give en idé om, hvor dårligt sms så er for at formidle det man virkelig ønsker.

Du bruger en masse tid på at skrive med hende. I stedet for at bruge den tid sammen IRL. Hvorfor? Har du ikke for tralt med dit eget liv til at sidde og skrive med hende? (I starten vil du gerne signalerer det her falsk. Senere hen bør alles mål være at have et liv, hvor det er sandt.)

Der har været meget teori om text-game gennem tiden. Men de seneste år har tendensen mere været, at text-game mere eller mindre er at holde det på et absolut minimum. Jeg mener Kezia Noble har en god youtube video om text-game anno 2015.

At hun skriver, at hun vil skrive tilbage er ikke nogen garanti.... Det kan være hun har tralvt med at onanere, gå i skole eller sutte en anden fyrs pik? Hvis du vil have der sker noget skal du tage action. Hvis hun derefter ikke lever op til dine forventninger så gider du ikke spilde mere tid på hende.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Brainwanted » ons 9. sep 2015 13:09

Det indlæg fandt jeg virkeligt brugbart!!!

Grunden til at jeg skrev så meget i staten er at hun arbejder meget, og at hun selv skrev meget.
Jeg

Så du mener at jeg bare kontakter hende når jeg vil?

( Det skal siges jeg er super god til at give plads, og i perioder er der gået 4-7 dage hvor vi ikke har skrevet til hinanden )
Brainwanted
Bølle Bob

Indlægaf Kaizer » ons 9. sep 2015 13:13

Ja, jeg ser det som et paradoks: ‘Hende, hende, hende’ Du er overinvesteret i hende, men underinvesteret i at lære det basale skill-set som tiltrækker hende og andre tilsvarende piger i første omgang. Den her slags post er stik imod min filosofi omkring game. ‘To get the girl you want, you need to be good with girls in general’. Det virker lidt som om, du er fortabt i en fantasi omkring dig og hende. Jeg synes ikke at een kvinde bør fylde så meget i ens liv, medmindre det er ens kæreste eller kone måske. Førsteprioriteten må være at kultivere en livsstil, hvor du konstant møder kvinder, tager handling på det, bygger erfaring og intuition, og så efterfølgende og sideløbende reflekterer over din process. Ud af 'drømmen', igennem den 'hardcore realitet' (som Gnome er inde på) og imod 'abundance'. Hvis du allerede mødte kvinder som hende på en kontinuerlig basis, ville du heller ikke være her med den her slags post. Et par key-notes;

-Focus on the skill, not the girl
-Get more girls / Get good with girls in general , abundance/scarcity
-Threat the root causes, not the symptoms
-Tekstgame er 'sekunddært'
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame