Sms game

Scoring med elektronisk grej

Re: Sms game

Indlægaf Desire » ons 9. sep 2015 13:21

Det at du giver plads (ikke er needy) er virkelig en bonus. Noget af det der virker allerbedst for mig er generelt at være cool og give plads til kvinden, og lade hende vide, at jeg aldrig er dømmende eller needy. Det tænder dem helt vildt, fordi de er så vandt til mænd der er jaloux, brokker sig, whiner når hun ikke svarer osv.

Jeg mener; telefon > sms
Jeg mener; At ses IRL > telefon > sms (du får ikke fisse af at sende sms'er).
Jeg mener; Hvis DU vil se en pige så er det DIT ansvar at få det til at ske. Ikke ved at tvinge hende, men til at overbevise hende om, at hun skal se dig.

Der er massere af gode måder at få piger med ud på. Et par hurtige fif er:
1. Gør det let. I stedet for at sige. "kan du ses tirsdag?" (hvortil hun kan svare; nej... og så er du lige vidt) så kan du skrive: "Jeg har noget sjovt i tankerne du skal være en del af. Hvad passer dig bedst tirsdag eller onsdag aften?" (kvinder elsker rammer de kan vælge indenfor. Psykologisk set sker der det, at hun ikke længere overvejer, hvorvidt hun rent faktisk vil se dig, men tænker over hvornår hun kan.)
2. Inviter hende til noget du alligevel skal. Hvis du elsker at lave gourmet mad. Hvad er så ikke bedre end at invitere hende over til et glas vin og madlavning sammen? Du er i dit es, kan fremvise en passion og måske lære hende noget?
3. Aldrig inviter dig hjem til hende tidligt i en relation. Altid neutral grund eller hos dig.

--------------------> OG vigtigst af alt. Som Kaizer skriver. Det vigtige er ikke de små fif, men at lære det helt basale grundlæggende. Hvordan tiltrækkes kvinder. Hvordan fungerer det hele. Når først forståelsen for dette kommer, så kommer det andet ganske langsomt helt af sig selv.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Gnome » ons 9. sep 2015 14:18

Er enig med rådene fra Kaizer og Desire.

Men jeg kan dog godt stadig se hvor du kommer fra Brainwanted. Jeg har, især førhen, været den fyr der hele tiden skrev med pigen. Dont get me wrong, det kan godt være med til at skabe en relation til hende at sms ofte. Men i sidste ende så er det ikke 'gamer-stilen' og måden at få en masse succes med kvinder på - der skal du bruge rådene fra de to andre.

Den sidste jeg var nogenlunde seriøs med smsede jeg også konstant til - det var hyggeligt fordi hun også var ligeså investeret som jeg var (vi var småforelsket). Men på et tidspunkt så bliver de mange smser trivielle og kedelige, og kommer ofte til at føles som en "chore". Og det er ikke hvad du vil opnå i et spil hvor dit mål er tiltrækning.

Og et generelt råd: Kvinder der lige kommer ud af LTR er som hovedregel altid bare sex hvis du er rebound. At starte et forhold op med en der lige er kommet ud af et forhold ender ofte med at du bliver såret. Hun er et emotionelt vrag, og du er der til at trøste hende og hive hende op - når hun kommer ovenpå så har du lidt udtjent din pligt. Også er hun videre.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Brainwanted » ons 9. sep 2015 14:55

I er alle meget hjælpsomme..
Jeg tror måske jeg formulerede mig lidt forkert - Så mange følelser har jeg ikke for hende.. Og jeg er ligeglad med at hun ser andre.
Men in the long run - Kunne jeg godt være intresseret i noget fast...

Men når hun flaker mig i et par dage - og skriver "Jeg skriver senere" Så har jeg forstået, at jeg fuldstændig skal ignorer hvad hun siger, og ringe til hende når det passer mig ( inden for en hvis grænse naturligvis )
Hvis hun så ikke tager telefonen - hvad så - Skal jeg så skrive "ring lige" eller "jeg har noget jeg skal fortælle" eller venter man på hendes respons ?
Brainwanted
Bølle Bob

Indlægaf Gnome » ons 9. sep 2015 15:12

Brainwanted skrev:I er alle meget hjælpsomme..
Jeg tror måske jeg formulerede mig lidt forkert - Så mange følelser har jeg ikke for hende.. Og jeg er ligeglad med at hun ser andre.
Men in the long run - Kunne jeg godt være intresseret i noget fast...

Men når hun flaker mig i et par dage - og skriver "Jeg skriver senere" Så har jeg forstået, at jeg fuldstændig skal ignorer hvad hun siger, og ringe til hende når det passer mig ( inden for en hvis grænse naturligvis )
Hvis hun så ikke tager telefonen - hvad så - Skal jeg så skrive "ring lige" eller "jeg har noget jeg skal fortælle" eller venter man på hendes respons ?

Hm. Hvis hun ikke tager telefonen ville jeg ignorere hende indtil hun tager kontakten til mig. Lad hende komme til dig. Når hun skriver at hun vil ses, så ses med hende. Og i mellemtiden så tag i byen og find en masse andre kvinder du finder interessant :)

Jo mere du kontakter hende og jo mere du konstant svarer hende, jo mere investerer du i 'forholdet'. Hvis du har investeret mere end hende, så har du i realiteten tabt.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Desire » ons 9. sep 2015 16:23

Altid hav mere ens en pige i kikkerten. Det smitter vildt positivt af på din adfærd og i sidste ende kan det betyde, at du får begge (eller alle).

En pige = du investerer som regel for meget i hende.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Brainwanted » fre 11. sep 2015 16:19

For lige at afslutte den her..
Jeg vil sige tesen med at hvis man vil finde sin drømme dame, så skal man forstå kvinder generelt er jeg ikke enig i med overhovedet.
Det syntes jeg er meget optimistisk og måske lidt urealistisk syn på det..

Klart.. Med at kunne vælge mellem flere damer at tilbringe resten af livet med, kan man også vælge den man har det allerbedst med.
Men hvad hvis lige præcis hende er dig utro 2 år efter, men favorit nummer 2 i rækken aldrig kunne gøre det.
Jeg syntes det er et spørgsmål om at være tilfeds med hvad man har.
Jeg taler af erfaring her.

For at afslutte så ringede jeg til hende (hende smsede med) hun svarede ikke, men ringede til mig da jeg ikke kunne tage den.
Hun skrev så "Hey lælkkermås, hva så? :)" Jeg plejer næsten altid at skrive smileys.. men prøver fra nu af, ikke at bruge smileys.
Jeg svarede bare "Kan vi lige ringes i din pause" og bla bla.. Det gjorde vi så.
Hun sagde faktisk hun oprigtigt havde savnet mig, men arbejdet rigtigt meget så det er nok for at dulme hendes tidl. følelser.
Så jeg spurgte hvad hun lavede fredag, tirsdag eller onsdag - Og vi har så en aftale på Tirsdag.
Brainwanted
Bølle Bob

Indlægaf Kami » man 14. sep 2015 22:03

Kvindelig PUA her, østrogen in da house!! Heh. ;)

At blive bedre til damer generelt er en god ting. Det vil også give dig et bedre forhold, når du finder Prinsessen (tm), fordi du vil have bedre forståelse for de ting hun gør, siger og mener, og kan reagere bedre på dem.

Problemet med, at være meget fokuseret på én, er at du hurtigt får kvalt hende. Hun kan mærke din iver, men er hun ikke samme sted som dig, bliver det hurtigt for meget og hun føler sig overvældet.
Det handler ikke om, at hun ikke er den rette for dig, men om at du ikke får givet hende nok plads.

Ja, man skal da finde en, man har det allerbedst med, men min erfaring er, at det for urutinerede fyre som du selv, slet ikke er de piger, I ender op med. I finder ikke piger, I har det godt med, I finder piger som I er meget forelskede i, fascinerede af og som I herre-gerne vil, og så kæmper I lidt op ad bakke for, at få dét til at ske.

Hvis du havde den basale forståelse for kvinder, så ville det ikke være så svært at få det til at ske og så ville du ret hurtigt også overkomme det psykologiske, hvor du ikke får set tingene mere oppefra. Drengene herinde er ret gode til at sige "OK, jeg har mødt denne her pige. Hun er awesome osv., men FUCK hvor er hun besværlig, laver drama og giver for lidt tilbage til mig. Så det gider jeg ikke." .... Så de piger, de ender op med i længere forhold, er fucking nice piger.
Når jeg har mødt PUA-kærester, så er det tit mega chilleren piger, der er totalt flinke og søde, man kan snakke med dem om alt mulig, de er mega åbne og de er ikke bange for, at udvise interesse for andre mennesker. Good, good people og de er faktisk heller ikke grimme. ;)

Jeg skriver bare det her, fordi du lyder som en, der nemt kunne falde i en eller anden fælde med, at hvis dig og pigen er "meant to be", så sker tingene bare af sig selv.

Alle mennesker ønsker en partner, som forstår dem og som forstår basale, sociale koder. Så føler man sig bedre set og hørt, og ens behov imødekommes bedre. Ligesom du ikke gider en pige, der ligger ude i hækken og glor ind af dit vindue med en kikkert, så gider piger heller ikke bolle "hundehvalpe", eller fyre som skriver til dem hele tiden, eller fyre som ikke kalibrerer efter hvor pigen er følelsesmæssigt, og alt for hurtigt kaster sit hjerte i grams, så hun sidder tilbage og tænker "Wtf dude..."

Så selvfølgelig vil det være bedre, på alle mulige måder og niveauer, at lære kvinder at kende. For selvom der er store forskelle, så er de fleste faktisk bygget ens. Vil de samme ting, måske i forskellig indpakning, men det er jo bare en slags skala, hvor man kan ligge det ene eller andet sted. Men langt de fleste er på den skide skala, så hvis du lærer skalaen at kende, bliver dit liv meget mere simpelt - og din kommende kæreste bliver glad for en fyr, der forstår hende og også har styr på sit eget shit. En cool dude.

Nå, mit indspark.
Kami

Foregående

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame