Tinder date fredag

Scoring med elektronisk grej

Tinder date fredag

Indlægaf Sheve87 » tors 17. sep 2015 06:36

Hey!

I morgen (fredag) skal jeg på date med en tøs fra tinder og vi har flirtet ret så meget over først tinder og nu sms.

Et lille eksempel på vores sms:
Mig:jeg syns vi skal lave maden sammen med et glas vin?
Hb: hihi du laver mad og jeg kigger på ^_^
Mig: så hjælper du i det mindste med opvasken? ;)
Hb: deal! Eller vi lader det stå (^_-)
Mig: kan vi også - så kan jeg give dig et kærligt klap bagi og løft dig op på bordet og kysse din hals ;-)
Hb: hihi vil hellere kysses på munden (^_-)
Hb: men gør jeg ikke på første date! Er jo en pæn pige!

Hun vil gerne flirte og skrive dirty men gør meget op i hun er en pæn pige!

Hvordan får jeg det pillede af hende?
Og hun siger at hun har mødt mange fyre som nærmest plaget om sex - hvordan undgår jeg at blive en af dem?

På forhånd tak :)
Sheve87
Bølle Bob

Geografisk sted: Fyn

Re: Tinder date fredag

Indlægaf Fsharp » tors 17. sep 2015 09:35

Det er sikkert noget hun bare siger. Tænk på at kulturhistorisk så bliver kvinder hurtigt stemplet som utugtige hvis de råber alt for højt om at de har lyst til at blive knaldet.

Omkring hun siger hun er en 'pæn pige', så spil med på hendes leg. Det kaldes flirt :)

Dril hende med at hun er en pæn pige. Når du mødes med hende, så læg f.eks. an til at kysse hende, men afvis med: "Nej, det går ikke, du er jo en pæn pige."

Og hun siger at hun har mødt mange fyre som nærmest plaget om sex - hvordan undgår jeg at blive en af dem?

Du lader være med at plage. Rimelig simpelt. I stedet teaser du hende. Du skal ikke snakke med sex hende direkte. I stedet for skal du opbygge seksuel spænding ved f.eks. at turde lade stilheden råde imens du kigger hende dybt i øjnene. Når du kigger på hende, så kør en 'film' for dit indre øje hvor du har sex med hende, så du udstråler seksuel energi.

Blot mine hurtige 25 ører....
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame