Hvad gør man når man bor hos sine forældre?

Scoring med elektronisk grej

Hvad gør man når man bor hos sine forældre?

Indlægaf lars44 » tors 26. nov 2015 16:32

Jeg har et problem med at f-close på tinder da jeg bor hos mine forældre en time i offentlig transport væk fra kbh og de fleste jeg skriver med på tinder bor i kbh.
Og synes det er needy at invitere sig selv hjem til pigen.. Skal fx mødes til en drink i byen med en fra tinder i morgen men det er de færreste piger der gider sidde en time i tog, jeg ser kun den mulighed at håbe på at blive inviteret hjem til pigen eller være needy selv at spørge.
Nogen der har et godt råd?
lars44
Gummi Tarzan

Re: Hvad gør man når man bor hos sine forældre?

Indlægaf Kaizer » tors 26. nov 2015 18:26

Jeg er ikke så vild med at overkomplicere tingene. Så hvis jeg boede ved mine forældre, hvilket jeg faktisk gjorde i starten af året, ville jeg typisk forklare dette og forslå, at vi var ved hende i stedet.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: Hvad gør man når man bor hos sine forældre?

Indlægaf kcid » man 30. nov 2015 13:48

Som Kaizer siger...

Men ellers... Hvad er problemet egentlig? Du har vel et værelse med en dør som kan lukkes?
Og så udnyt at du har en ekstra god grund til at hun skal komme hjem til dig, når dine forældre ikke er hjemme / i sommerhus / ude at rejse mv.
Dvs. at du udnytter begrænsningen i at i normalt skal være stille osv, til at det er noget særligt når i ikke behøver det.

Hvil i dig selv samt det faktum at du er hjemmeboende og gør en dyd ud af nødvendigheden. Gør det "eksotisk", at du bor langt væk fra København. Det får dig til at skille dig ud i mængden, fordi du kan tilbyde hende nogle andre typer dates osv. Inviter hende på date på det lokale julemarked eller whatever du har. Kvinder og mennesker generelt kan desuden bedre lide folk som de har hjulpet / investeret noget i (f.eks. at rejse langt for at se en person). Så det kan sagtens blive din store fordel.
Tjek evt. denne post: https://boldanddetermined.com/the-shock ... -you-want/

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men hvis du er "for gammel" til at bo hjemme, så sørg for at have en visionær forklaring - som dog helst ikke skal være direkte løgn. Men f.eks. at du spare penge op, fordi du har et eller andet ambitiøst mål med dit liv... Få det til at virke som et bevidst valg - og ikke bare som om at du er umoden / uheldig ikke at have noget sted at bo.

Kom så i gang... Good luck, Champ!
kcid
MacDaddy

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame