Tinder advice

Scoring med elektronisk grej

Tinder advice

Indlægaf -13- » fre 27. nov 2015 15:55

Hey folkens.

Jeg har brugt tinder i noget tid, og det er da også lykkes at mødes med flere af pigerne, men jeg har lidt af et problem..
Så snart pigen er over gennemsnittet, går det næsten altid galt.. Samtalen starter godt med masser af humor, og så dør den ellers langsomt.
Jeg har svært ved at identificere årsagen til dette. Jeg har hørt tinder før beskrevet som "online dating på speed" og det bare handler om at få sat et møde op hurtigst muligt, nogle gange ligger sex også meget i luften.. Det er jo fint nok, og det er også lykkes mig at knalde nogle piger første gang jeg mødtes med dem. Jeg har bare ofte svært ved at finde ud af, hvor hurtigt jeg skal skride til værks.. For hurtigt og jeg fremstår needy, for langsomt og jeg fremstår som en niceguy der ikke rykker på muligheden..

Jeg vil gerne høre lidt råd fra jer, da jeg ved at der er en del herinde der benytter Tinder, og formentlig med større succes end jeg.

Hvordan gør i i øvrigt hvis eksempelvis følgende sker: pige kommer med ioi's, jeg reagerer og foreslår et møde.. Men jeg giver hende en eller to specifikke datoer, hvor jeg siger jeg har tid, og ofte så har hun ikke tid.. Når jeg så spørger hvornår hun kan, så er det ofte "tjekker min kalender" og så hører jeg ikke mere. Fatter det ikke helt, for jeg kan godt genkende ioi's, og de virker ret hooked indtil jeg så foreslår et møde... Det er jo også super irriterende at de nogle gange vare siger "kan ikke den dato" uden at komme med forslag til hvornår de så kan... Hvordan plejer i at håndtere det? Jeg plejer at svare noget ala "find en dato og vend tilbage"
Den dør ligesom lidt der, for jeg har jo givet udtryk for, at jeg gerne vil mødes, de ville hun så ikke, og så gider jeg heller ikke rigtigt fortsætte med at skrive, når hun bare skal være kostbar.
Gider jo ikke vedligeholde kontakten, hvis jeg skal holde den i live selv, fordi hun har fået den bekræftelse hun var ude efter..
Synes selv jeg er rigtig god til at holde samtalerne interessante, og udvise masser af værdi, og jeg ser heller ikke dårligt ud. Eneste minus er, at jeg ikke er pumpet, men bare slank.

Forslag og erfaringer modtages med kyshånd. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Re: Tinder advice

Indlægaf Kaizer » fre 27. nov 2015 17:17

Ville nok bare game videre, spørge igen senere eller spørge en anden og så mødes med hende i stedet. Men hvis det er en generel tendens, at de ikke vil mødes, så forbedre alle ting optil, dvs fundementals med profil og udvekslinger, så du får flere piger i dit net og dem i nettet generelt er mere tilbøjelige til at mødes med dig, når du endelig spørger.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame