En 10'ere viser interesse i mig, hvad skal jeg gøre?

Scoring med elektronisk grej

En 10'ere viser interesse i mig, hvad skal jeg gøre?

Indlægaf Jelle » søn 3. jan 2016 20:22

Det startede for omkring 5 - 6 mdr. siden i toget. Der var den her pige, som jeg ikke kunne lade være med lige at strejfe med øjnene, vi fik tit øjen kontakt, og vi smilede lidt til hinanden :) siden da havde jeg ikke set hende, indtil for 1 uge siden hvor hun kontakter mig over noget der hedder badoo, er ikke så aktiv på det lort,
Så jeg valgte at skrive til hende efter vi havde skrevet lidt om hvor vi kom fra "Du kan lige få mit nummer, da du er den eneste grund til jeg er på herinde 60 53 XX XX"
Hun spurgte mig nytårs aften om hvad jeg skulle, men min bror er meget syg. Så som i nok kan hører har hun nok troet jeg skrev en dårlig undskyldning..

Jeg ville bare gerne hører om hvad jeg kunne gøre for at holde liv i samtalen? og måske få det til at udvikle sig. :lol: :lol:
Jelle
Nyklækket

Re: En 10'ere viser interesse i mig, hvad skal jeg gøre?

Indlægaf Desire » søn 3. jan 2016 20:51

Hvor gammel er du?

Kan du være mere specifik når du siger hun kontakter dig. Hvad skrev hun? Og hvorfor tror du hun skrev?

Holde liv i samtalen... Hmm.. Man kunne måske prøve noget vildt crazy og vovet.. Og spørge: "Hvordan var din nytårsaften?"
Eller du kunne invitere hende over for at spille på din playstation...
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame