Giv hende en fræk nat over sms (TGO post)

Scoring med elektronisk grej

Giv hende en fræk nat over sms (TGO post)

Indlægaf Desire » man 18. jan 2016 21:39

Jeg har længe villet vende noget teori herinde, men får aldrig taget mig sammen. Så nu, i aften, skal der tages hul på bylden.

Jeg har hist og her diverse guldkorn gemt fra TGO inden skuden sank, og her er et af dem. Jeg kan faktisk ikke huske om det var mig der var trådstarter, muligvis. Tråden gik ud på, at gøre piger liderlige over tekst. Et af svarene er det jeg har quoted nedenunder.
Det jeg ville frem til kommer her, så frem med notesblok og pen.

Det du vil opnå med en godnatbesked er at du er det sidste hun har i tankerne inden hun tager fat på en lang våd nat ikke sandt?
Hvordan gør du så det? Jo nu skal du høre, du skriver da bare "Godnat og sov godt..." You'll have her drippin' wet! guess not.
Du fyrer en lang smøre af om hvad du laver, det vil sige, du beskiver den ene ting du laver meget detaljeret. Forstået på den måde at du går i DYBDEN med tanker og minder! Fx:

"Hey, JEG ligger lige og ser fjernsyn, kender du det når man bare har lyst til at give sig hen og føle sig helt overladt til tilfældighedernes spil? Som når man virkelig trænger til en forløsning når man er virkelig tørstig og bare længes efter at mærke vandet risle ned..? Sådan har JEG det lige nu, JEG kan bare ikke finde ud af hvad det er JEG mangler..."

Kan du se det? Det er ikke noget skide godt eksempel, hvorfor? Fordi jeg vil tvinge DIG til at lave et du selv er kongruent med! Husk at nævne dig selv rigeligt gange, ikke med STORT som i ovenstående bare for at udpensle det for dig, det er fordelagtigt i henhold til hensigten you see? Det gør ikke noget at du totalt udelukker godnat-beskeden i det. Pointen er jo bare at inducere tanken om dig inden hun falder i søvn ikke sandt? Du skal bare lade være med at svare tilbage på hendes svar. Medmindre du har et til prima-pattern parat. Svar hende dagen efter med et nyt pattern ellers, du var jo lige faldet i søvn
Held og lykke med det young padowan

Jeg har selv ud fra ovenstående kreeret nogle sms'er selv, og fik engang et svar nogenlunde i den her dur: "Ej Desire altså hvor du driller. Der steg min vejrtrækning virkelig. Du burde ********"-

Det smukke i det er, at det overhovedet ikke handler om sex. Bare det at beskrive noget super detaljeret. Jeg har dog haft problemer med at finde gode ting at beskrive i dybden. Kan forestille mig at følelser og sanser skal være det centrale.

Nogle der har inputs til det her. Jeg er en sucker for skjult innuendo. Det er virkelig en kunst.
Der må være andre gamle hajer derude, der kan huske noget af det her eller har eksperimenteret med det.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Re: Giv hende en fræk nat over sms (TGO post)

Indlægaf Motivation » tirs 26. jan 2016 04:47

Hvorfor ser jeg først dette indlæg nu? Så mange gange, hvor jeg bare glæder mig til at skrive 'godnat' til tinderpiger eller andre randoms, fordi jeg ikke ved hvad jeg skal skrive med dem. Og så bliver det der kedelige 'godnat'. Fuck.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Geografisk sted: København

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame