Kaizers guide til tinder

Scoring med elektronisk grej

Kaizers guide til tinder

Indlægaf Glow » fre 19. feb 2016 16:19

Dette er min opsamling på mine tinder erfaringer gennem det sidste år som jeg gerne vil dele med jer andre.

>kaizer insert SUBTITLE<
>kaizer insert stuff<

>kaizer insert SUBTITLE<
>kaizer insert stuff<

>kaizer insert SUBTITLE<
>kaizer insert stuff<

best/Kaizer

....
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Re: Kaizers guide til tinder

Indlægaf Kaizer » fre 19. feb 2016 20:56

Dette er mit profilbillede.. :D :D :D

Billede
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Glow » man 22. feb 2016 02:14

The one and only Magic bullet :O #pickuperenstorløgnskabtafwallstreet
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kaizer » man 22. feb 2016 04:42

Inspireret af ham her http://www.buzzfeed.com/alanwhite/some- ... .oh3aLR5Bb

Men ej, for at være seriøs, så tror jeg ikke mine råd er så meget anderledes end de ting, der allerede er nævnt herinde. Har i øvrigt ikke en super-kultiveret profil, har bare fået lidt hjælp af Kami med mine billeder, og så nakket en eller anden dum profiltekst oversat til dansk.

VIGTIGT: Sørg for at have nogle billeder, hvor det er tydeligt, at du har det godt, smiler oprigtigt, gerne billeder taget spændende steder, udenfor eller omgivet af mennesker. Det kunne være, hvor du laver hobbies/activities, rejser eller fester, alt efter hvem du er. Mine billeder er fra Australien, hvor jeg har boet, hvilket også er anledning til samtale.

Undgå at du at bruge selfies taget derhjemme foran din computer eller i badeværelsespejlet, billeder hvor du ser uptight ud, ikke slapper af i din ansigtsmuskulatur. Piger læser enormt meget ind i dine billeder, og det handler IMO om meget mere end blot ens generiske udseende. Hvis du ikke slapper af, har det godt og er cool på dine billeder, ser du automatisk “grimmere” ud. Hvis det ligner du har et ensporet liv og er kedelig, er du også automatisk grimmere end du behøver at være.

+Ting som kunne være fede, som jeg ikke har gjort endnu kunne være noget a la det her https://www.youtube.com/watch?v=Bb34eOwa26M , altså få taget nogle headshots af en ung artsy hipster fotograf med personlighed, hvor billederne dermed ikke bliver for ‘try hard’ eller ‘pæne’. Synes godt portrætbilleder kan mangle lidt sjæl eller være opstyltede og anspændte, hvor det nærmest går den modsatte vej.

Din profiltekst skulle gerne afspejle cocky funny humor. Hvis du ikke har så meget fantasi, kan du kigge lidt rundt på google eller instragram, og lade dig inspirere af hvad andre har brugt som bio’s og lave en fordansket udgave af det. Det har jeg selv gjort med ok succes, får i hvert fald dagligt komplimenter og kommentare for min bio.

Derudover sletter jeg også tit min Tinderkonto, og installere den igen, for at komme foran i stakken. Eller jeg piller lidt med radius og alder. Begge pga jeg nogengange ikke rigtigt bliver præsenteret for nok nye profiler, men måske bare et bug med min Tinder, så ikke sikkert i behøver det samme for at boost’e jeres. Hvis I bor i København, skal I generelt også bare holde kæft og være glade, tror jeg fik 800 matches på en uge imens jeg var derovre, heldige svin :D

Beskedudvesklinger, date-strategi osv, er jo lidt afspejlet herinde i den tråd, der er kørende herinde. Jeg kommer med små seksuelle hentydning, men på en tvetydigt playfull måde, uden at det bliver for eksplicit. Hvor der er bedst kemi leder det meget naturligt hen til, at vi mødes hjemme ved mig. Det gør det pga jeg spørger om hun har lyst til at mødes, og dernæst om hun har lyst til at komme og besøge mig.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Glow » tirs 23. feb 2016 00:38

Cool K,
Fine pointer, specielt afslappet ansigtsmuskulatur, reelt smil, har det godt etc. Gir lige lidt mere nuance til fotodelen.
Brugeravatar
Glow
T2

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame