Guiden har brug for hjælp - Lukning af 10'er

Scoring med elektronisk grej

Guiden har brug for hjælp - Lukning af 10'er

Indlægaf theAdventurous » tirs 23. feb 2016 02:25

Jeg har arbejdet som bartender og guide i udlandet i 5 år - Der er massere af piger og sex i rejsebranchen (fresh meat every week). Man lærer i og for sig bare aldrig rigtigt at score(slet ikke på sms/fb/tinder!), da man som guide altid får tilbud og interesse fra pigerne og på charter destinationer i udlandet er man nærmest kongen af charter som guide eller har rockstjerne status når man er bartender og her skal man bare smile til en pige for at få score hende!

Nu er jeg kommet tilbage til den virkelige verden og har skiftet sydens sol ud med et kedeligt 8-16 job på kontor herhjemme i danmark og fået lyst til noget mere fast - fremfor det uforpligtende jeg er gjort mig i de sidste 5 år.

Har på nuværende tidpunkt fucked flere tinder flirts op end godt er. Jeg har et kæmpe "lack of experience" inden for sms/sociale platforme. Da jeg var i fast forhold som 16 årig og 4 år frem, efterfulgt af "rockstjernelivet"- har altså ikke prøvet at score "rigtigt" siden jeg scorede min ekskæreste for 9 år siden årig!

I lørdags var jeg så ude og drikke med mine nye kollegaer, hvor en kollega fortalte mig at hendes bedste veninde "Fanny" var single og at vi ville være et perfekt match. Hun viste mig et par billeder og fartalte lidt om hende. Jeg sagde hun så godt ud og virkede sød.
Vi festede videre uden at snakke mere om "Fanny".

Da jeg vågnede i søndags lå der besked på fb fra "Fanny" som skrev en sødt og charmerende skrev og undskyldte hvis hendes veninde havde været pinlig. Det er nemlig ikke første gang veninden forsøgte at finde en fyr til hende!

Jeg ventede med at svare hende til 21.00 og vi skrev indtil 00.30. Da jeg skrev jeg var på vej i seng, forslog hun at vi kunne skrives ved i morgen(mandag).

Mig: Du virker rigtig sød Fanny og jeg vil gerne skrive med dig igen i morgen.
Sov godt :)

Hun så ikke beskeden i går, men skrev tidligt i morges:

Fanny: Godmorgen theAdventurous :) mange
tak for de søde ord :) håber du har sovet dejligt :)

Jeg svarede hende ved 16-tiden og spurgte hvordan hendes dag var gået so far. Hun svarede da hun havde fri ved 18-tiden. Jeg ventede en halv time med at svare:

Mig: Jeg er lidt fraværende fordi jeg står og laver mad hos en kammerart. Må jeg skrive til dig lidt senere eller i morgen? :)

Fanny: Ja da :D

Jeg venter selvfølgelig med at skrive til hende til i morgen. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal fortsætte, for at sikre mig at hive scoringen hjem! Hun er virkelig en 10'er og jeg skal have hende! Jeg har, som i kan se forsøgt med vilje ikke svaret hende for hurtigt og virket ivrig.
Er det en god fremgangs metode eller er der andet jeg burde gøre? Jeg kunne virkelig godt bruge nogle konkrete eksempler og råd.

Jeg har aldrig scoret på sms eller sociale platforme, så jeg håber at i kan hjælpe en rookie på level 0 hvad det angår!

High Five theAdventurous
theAdventurous
Nyklækket

Re: Guiden har brug for hjælp - Lukning af 10'er

Indlægaf Gnome » tirs 23. feb 2016 13:57

Hvad med bare at få sat en date op hurtigst muligt, hvis hun virker interesseret? :) Ikke noget vildt, du kan jo bare planlægge en kop kaffe eller en gåtur.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » tirs 23. feb 2016 16:48

Prøv at forestil dig, at du har fået til opgave at koge vand i en gryde. Det skal koge, men må aldrig koge over. Det må heller aldrig stoppe med at koge. Derfor er du hele tiden nødt til at justere på termostaten.

Du står lidt i samme situation med en pige. Du skal øge hendes buying temperature så hun er interesseret i at tage på date med dig. Men hvis du venter for lang tid går dampen af maskinen, og hun mister interessen. Det er fuldstændig lige som IRL når du møder en pige som rejseguide, som udviser interesse for dig. Hvis ikke du handler på det, vil du til sidst have forspildt din chance, og en anden fyr får lov at få hende.

Det taler altså for, at du altid bør have som mål at få hende inviteret hurtigt ud på date. Man SCORER ikke over tekst. Man kan godt skabe interesse (eller vedligeholde den), men man scorer i den virkelige verden. Kommunikation består 80-70% af kropsprog, toneleje etc. og kun 20-30% af det talte. Derfor har er skrift en utrolig dårlig måde at kommunikere på, og vise hvem DU er, og hvor COOL du er.

I dit specifikke tilfælde, udviser hun tydelig interesse idet hun allerede skriver i første omgang. Hun ER interesseret, og hun venter på, at du som mand tager action. Hvorfor er det du føler, at du skal score hende inden du har en chance? Hvorfor ikke bare invitere hende ud på kaffe, og så tage den derfra?
Ud fra det du skriver, får jeg lidt den idé.. At du allerede har sat hende op på en piedestal. Hun er en 10'er!!... Hvis du møder hende med den overbevisning, vil det hele tiden være dig der er heldig hvis du får hende. Det er et heeeelt skævvredet mindset.. Og i sidste ende betyder det kun en ting: Mindre sandsynlighed for at du får hende.
Hun skider også. Hun lugter også. Hun bøvser også. Hun prutter også. Hun har sikkert også appelsinhud på røven, nogle træls personlighedstræk som alle andre, og er seriemorder i sin fritid. Få hende ned fra den piedestal!

Og så er jeg ellers nødt til at sige..RTFM (read the fucking manual). Der er tonsvis af guides herinde til tekst-game og alt det andet. Læs og du vil lære.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf kcid » tirs 22. mar 2016 03:11

For helvede @theAdventurous, hvis du får en 10'er serveret på den måde, så er du sku da for dum, hvis ikke du sætter en date op i løbet af 24 timer ;) Hvis i ovenkøbet har haft skrevet i lang tid (over en halv time), så er der jo ikke så meget mere at skrive om før i har mødt hinanden og du har afklaret om hun er noget for dig - eller blot har en flot Instagram. Også så du signalerer at du har for travlt til at underholde tøsen med evindelige skriverier i tide og utide.
Men kan se det er noget tid siden, så ud med sproget. Hvordan er det gået? ;)
kcid
MacDaddy

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame