Sådan spiller jeg Tinder

Scoring med elektronisk grej

Sådan spiller jeg Tinder

Indlægaf Qbitz » tirs 22. mar 2016 16:54

Dette er en metode til hvordan jeg spiller tinder.
Der er som sådan ikke så meget ny viden. Men jeg har fundet en metode som virker rigtig godt for mig. Hele ideen er kvalitet fremfor kvantitet.

Profilen
Der er flere tråde herinde om hvordan du skal bygge en profil op. Jeg lavede en profil som jeg selv syntes var fed. Fornuftige billeder og en kort, sjov tekst (3½ linje) som alligevel beskriver mig, og hvad jeg laver.

Derefter lavede jeg noget som gav rigtig meget! Jeg fik piger til at give respons på den. Veninder, folk jeg mødte i byen etc. Eksempelvis hvis jeg sad i et sæt som jeg ikke var interesseret i, så begyndte jeg at tale om Tinder, hvilket jeg ledede over på ”ej lad mig lige se din profil, så kan du se min, og give respons”, og så spidsede jeg ellers øre for hvad hun sagde. Jeg rettede til, og fik en ny pige til at kigge den igennem. Når du kommer dertil hvor der ikke kommer flere rettelser (I mit tilfælde 5 forskellige piger), så tag et screenshot og slet din profil. Ja slet den. Du skal ikke slette appen, men vælg slet profil derinde. Så opretter du den igen, med samme tekst og samme billeder. Grunden til dette er at du genstarter alle dine matches (du mister også alle dine matches) Men nu har du en frisk god profil, som kommer til at give mange flere matches (forhåbentlig)
Der er rigtig meget info på dette forum, og på nettet, om hvordan du laver en fed profil. Søg og du skal finde.

Kaizer skrive kloge ting her
http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=17&t=3443

Og en must read
http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=17&t=835

Glem dit ego
Den eneste som bekymrer sig over hvor mange matches du har, er dig selv. Jeg er aldrig blevet spurgt om hvor mange matches jeg har, og jeg har aldrig kigget (tror ikke man kan se det på en Andriod?) Ideen med det her, er at du kun har aktive matches. Min tommelfinger regel er, at piger som ikke har svaret indenfor 48 timer bliver ALTID slettet. Ligeledes, hvis jeg har et nyt match, så har jeg 6 timer til at skrive til hende, ellers slettet jeg hende. Hvorfor? Fordi hvis jeg ikke har skrevet til hende indenfor 6 timer, så har jeg ikke nok interesse. Jeg har omkring 10 aktive matches som jeg skriver med. Hvis jeg ikke kan huske samtalen, er der også en stor sandsynlighed for at jeg sletter mit match, da jeg ikke har nok interesse.

When to swipe

Jeg får kun nye likes når jeg ikke syntes der er nok action i de samtaler jeg har gang i, eller der er ved at være tomt i mine matches. Jeg swiper til jeg har 3-4 matches, og så stopper jeg. Da jeg ikke swiper så meget er det ofte de 4-5 første som bliver matches. Jeg kigger altid profilen helt igennem, og liker kun dem som jeg finder interessante. Vil ikke bruge tid på at skrive sammen med folk, som jeg alligevel ikke gider mødes med. Ikke numbers game, som jeg ved der er mange som bruger.

Hvornår skal du skrive
Jeg bruger kun tinder når der skal ske lidt. Eksempelvis når jeg skal ha en lille pause fra arbejdet. Det skal være fordi jeg har lyst til at føre en samtale. Det gør at jeg gider investere i samtalen, og jeg ikke bare er ”doven” og bruger de almindelige spørgsmål. Dette er meget mere overskueligt når man ikke arbejder med så mange matches.

Hvad skal du skrive
Jeg bruger aldrig de sammen åbner. Jeg kommenterer på noget i hendes tekst, eller på et af hendes billeder. Sjove lette samtaler. Jeg forsøger så vidt som muligt at undgå de almindelige samtaler (hvad arbejder du med etc.) Der er dog altid undtagelsen som bekræfter reglen. Hvis der ikke står noget i hendes profil, bruger jeg det som åbner. Min er: ”Ej en fed profil tekst du har! Føler allerede jeg har kendt dig i flere år! Og du er også vild med ”et eller andet”! Det er jo ment to be!”.

Lillo har gode bud her på Tinder samtaler:
http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=17&t=3423

Væk fra Tinder
Efter lidt tid, spørger jeg efter nummer eller FB. Ofte noget henkastet, som "tjekker ikke tinder så tit, skriv på xx xx xx xx i stedet". Eller "find mig på FB ”efternavn"". Ikke begge da det virker needy.
Hvis hun ikke har så mange billeder, og jeg gerne vil tjekke hvordan hun ser ud, så vælger jeg FB. Ellers SMS. Herefter er det ”bare” at sætte et møde op. Når jeg har rykket samtalen fra Tinder, sletter jeg mit Match. Men først når du har fået kontakt på SMS eller FB, da du ellers også sletter hendes samtale. Det forudsætter dog, at du lige notere dig mentalt hvad i har snakket om, så du ikke stiller de samme spørgsmål ;)

DON'T FALL IN LOVE!

Uanset hvor sød hun er over tekst, og hvor godt hun ser ud, har du ingen ide om hvordan hun er. Du kan kun tale om kemi når du har mødt hende. Her taler jeg af erfaring. Har haft de fedeste samtaler med piger, som har været så kedelige eller skuffende i virkeligheden. Derfor skal du ikke tænke videre over at slette et match, uanset hvor sød eller charmerende hun kan virke. Med en her metode er der altid en ny i kø.

Sidste noter

Som sagt er der ikke så meget ny viden her. Der er mange gode bud på hvordan man spiller Tinder på dette forum. Dette er blot en metode som virker for mig. Grunden til at jeg gjorde det, var fordi jeg ofte ikke kunne overskue Tinder. Jeg kunne ikke huske de forskellige samtaler fra hinanden, og jeg behandlede beskeder derinde som SMSer som skulle svares på. Siger ikke min metode er bedre, men dette fungere for mig. Måske er der andre med samme mindset

Q
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Re: Sådan spiller jeg Tinder

Indlægaf kcid » tors 24. mar 2016 06:02

Fandme en god idé mht. at slette matches helt vildt hårdt. Ubevidst (vil aldrig indrømme) så taler det til ens ego at have de her høje antal af matches, men det præcis det som gør man ikke kan overskue eller har nogen som helst idé om samtalerne.

Kan du uddybe lidt mere om hvilken type respons du fik fra kvinderne mht. din profil? Hvad fik du ifht. billeder?

Min oplevelse er at de puger som godt kan lide en har ret svært ved at vælge billeder da de har "købt" en på forhånd...
Men har en meget sær oplevelse med et bestemt billede, som giver pænt med match. Men laver jeg de mindste ændringer, flytter det bagerst i rækken, lægger filter på, så ryger jeg ned på kun et par matches om dagen. Min egen teori er at billedet er lidt uperfekt, hvilket virker sødt, venligt og ufarligt.. Men aner det ikke
kcid
MacDaddy

Re: Sådan spiller jeg Tinder

Indlægaf Qbitz » fre 25. mar 2016 19:43

kcid skrev:
Kan du uddybe lidt mere om hvilken type respons du fik fra kvinderne mht. din profil? Hvad fik du ifht. billeder?

Jeg kan forsøge :)

Når jeg kigger mine billeder igennem som er blevet "godkendt", så er det nogle billeder hvor jeg ser meget naturlig ud. Som du selv nævner, ikke perfekte billeder eller opstillede. Når jeg tænker tilbage på de forskellige situationer hvor billederne er taget, er det hvor jeg har været glad, og nydt tilværelsen. Ikke noget falsk smil.

Den her sætning som du kommer med passer nok meget godt: "sødt, venligt og ufarligt"
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame