Introvert - naturlig dårlig til nightgame?

Scoring med elektronisk grej

Introvert - naturlig dårlig til nightgame?

Indlægaf PickupTrainee » ons 13. apr 2016 15:58

Hej Alle

Jeg er kommet til at tænke på hvorvidt, der er en sammenhæng mellem hvor god man vil være til henholdsvis daygame, nightgame og online/tindergame, alt afhængigt af om man naturligt er introvert eller ekstrovert.

Jeg har prøvet mig med alle delene indtil videre, og pt. har jeg klart fået bedst resultater gennem daygame, f.eks. piger jeg har mødt i fitness centret. Jeg ville rigtig gerne blive god til alle typer af game, nightgame inkluderet (da F-close her formentlig langt hurtigere kan opnås), men jeg syntes virkelig jeg stinker til sidstnævnte.

Min force ligger klart i at køre en spændende, sjov og interessant samtale med HB, samtidig med langsomt eskalerende kino. Når jeg er på barer/natklubber etc. hvor musikken er høj, så man ikke kan føre en samtale uden stort besvær (hvilket ofte er tilfældet), suger mit game max, da jeg netop ikke kan køre disse samtaler her.

Er der en vis sandhed i at personer som er introverte af baggrund, generelt altid vil være dårligere til nightgame, end personer som er ekstroverte? Hvis ja, bør ens fokus i stedet være at blive pisse god til daygame/tindergame og lægge alle sine æg i den kurv?

Eventuelt vil jeg gerne høre fra andre, som er introverte af natur, men som alligevel har succes med nightgame: hvordan gjorde i?

P.S: er der nogen der har en guide eller lign. liggende, eksplicit tiltænkt daygame, som jeg kan læse op på?
PickupTrainee
Happy Meal

Geografisk sted: København

Re: Introvert - naturlig dårlig til nightgame?

Indlægaf jffffi » ons 13. apr 2016 17:34

Well selvfølgelig kan der tilskrives en hvis sandhed i at en udadvendt person har lettere ved at opbygge sociale relationer (i det her tilfælde at at lege ringriddervalsen med en tøs fra bylivet).

Det være sagt så tror jeg ikke at det har så meget at sige igen. Du siger du bedst kan lide at opbygge en spændende/interessant samtale og at musikken ødelægger dit game. Der er et par ting her der umiddelbart kan arbejdes på.

1: Find steder hvor musikken ikke bliver høj. Jeg aner ikke hvor gammel du er, men der er masser af steder man kan gå i byen hvor der aldrig bliver hamrende høj musik (typisk cocktailbarer, hvilket også var der jeg selv følte mig i mit es).
2: Slet og ret mismatcher du forventningerne fra en pige. Hvis jeg er i byen med vennerne eller lign. er det sjældent jeg gider dybe og interessante samtaler. Overfladiske samtaler med den korrekte underlæggende stemning virker langt bedre i mange tilfælde fx.
3: Lær og vær dragende/mystisk/sexet med din måde at bevæge dig på/udstråling i stedet for at lade dig støtte af hvad du har at sige.

At dit game stinker i nattelivet tror jeg mere har med at gøre at du har en bestemt måde du gerne vil gøre tingene i forsøget på at score en pige fremfor egentlig bare at lade dig rive med og se hvad der sker.

Alt det her kan selvfølgelig bare være blankt forkert :lol:
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Desire » ons 13. apr 2016 18:52

Mon ikke nightgame initialt er nemmere som udadvendt, da nightgame er meget... udadgående?
Der er stor konkurrence (og så alligevel ikke). Piger bliver antastet mange gange på en aften, hvorfor man typisk skal skille sig hurtigt ud. F.eks. ved at eskalere lynhurtigt eller bare lynhurtigt sætte et seksuelt frame.

Men man kan jo også trække dem til side, og lynhurtigt skabe en dybere connection, som jeg til tider er tiltaler for på trods af hvad Jfiiii skriver overover.

Der er også den gode gamle klassiker ved at fange øjenkontakt med en kvinde, der er optaget af noget andet. Hold øjenkontakten og drag hende til dig. Mulighed for at supplere med gestikuleren. Det kunne være et eksempel på en introverts game.

Jeg tror i bund og grund det handler om at lære sit eget game at kende. Og at huske at arbejde med sine sticking points.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Glow » tors 14. apr 2016 01:05

måske night game bare har high barriers of entry for alle? specielt club game som har nogle svære udfordringer i starten. Pas på det ikke blir en afc undskyldning bare fordi det er svært.

Der er masser af introverds der er rigtig gode til night game - mange måder at gå til det på. læs todd fra RSD, sleazy, 60.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kaizer » tors 14. apr 2016 13:47

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om jeg er introvert - jeg slår typisk ud som introvert<->ambivert på MBTI og DISC osv. Men hvad jeg til tider og i visse siturationer ikke har i form af naturlig højt energiniveau og dancing monkyness, finder jeg typisk en substitut for med ting som dominans, volume, assurance, fun, belief/entitlement, intensitet (fokuseret energi) ect. Jeg ved, at Todd gør det samme, og jeg har også set flere naturals, som ikke nødvendigvis er ekstroverte. Nogle gange er det mindre flamboyant og flashy, det de laver. På overfladen ser det måske ikke ud af så meget, men det tror jeg ikke nødvendigvis man skal lade sig narre af. Quiet is the new loud, som man siger.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf vincent35400 » fre 29. apr 2016 17:40

Being on the base a person rather shy, the night game have much progressed fact to me. What is that a woman can be attracted by me while she frightens me? No!!!! The women want of the challenge: (exemple) you pays a drink to me? Waiting, i know you not still! The night game is the best way and easy of going out of its comfort zone
vincent35400
Nyklækket

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame