Tinder date aftalt, ignorer beskeder

Scoring med elektronisk grej

Tinder date aftalt, ignorer beskeder

Indlægaf kosteskaft » lør 14. maj 2016 19:44

Efter et par dages skriverier med en virkelig sød HB spørger jeg onsdag d. 4/5 om hun kunne tænke sig at ses. Det synes hun er en god ide og vi udveksler numre, hun kan dog først fredag d. 13/5. Vi aftaler at mødes den dag og jeg forslår at vi aftaler tidspunkt i løbet af den næste uge.
Søndag d. 8/5 bliver jeg så slettet som et match i Tinder og tænker shit har hun ombestemt sig. Sender derfor en SMS til hendes nummer nogle timer efter hvor jeg spørger om hun har nydt vejret og hvilket tidspunkt det vil passe på fredag. Jeg får intet svar. Mandag aften finder jeg hende på FB med et opdateret coverbillede samme dag som ligner noget fra en sommerhuskvarter, så tænker at hun har glemt sin mobil og taget i sommerhus og det kan forklare det hele. og sender en FB besked med samme basic indhold som SMS'en. Tanken med det var at se om hun læste beskeden, men den er aldrig blevet læst.
Onsdag forsøger jeg at ringe til hende fra et andet nummer, men telefonen bliver ikke taget. Prøver det samme igen om torsdagen fra et andet nummer, derefter sender jeg en SMS hvor jeg skriver at hun meget gerne må sige hvis huns har modtaget min SMS så jeg ikke skal reservere fredagen længere. Fredag 13/5 ringer jeg med mit rigtige nummer og ligger en voicemail.
I dag lørdag d. 14/5 ringer jeg med hemmeligt nummer uden held, ser så at hun har opdateret sin Endomondo status, med træningspass hele ugen igennem. Sender derfor en mms om at jeg ikke kan forstå hvorfor hun ikke bare har skrevet et eller andet svar tilbage. Den modtager jeg en læsningsrapport på, så nu ved jeg endelig at hun faktisk har læst beskeden. Skriver så igen noget med at det var en rigtig fredag d. 13, hvor til jeg for første gang for hende til at skrive "Stop dig selv".

Normalt ville jeg ikke gå så langt, men det var mest pga. muligheden for at hun var taget i sommerhus uden mobil der fik mig til at være så needy/creepy. Jeg har før oplevet at møde op til en date som ikke mødte op, og derefter heller ikke svarede på beskeder. Husk på at det var søndag jeg skrev første SMS og torsdag før jeg skrev nummer 2, så har givet hende tid til at svare.

Er det normalt bare at ignorer beskeder på den måde? HUn er 25 jeg er 28.
Senest rettet af kosteskaft søn 15. maj 2016 01:21, rettet i alt 3 gange.
kosteskaft
Fætter kanin

Re: Tinder date aftalt, ignorer beskeder

Indlægaf Happytalk » lør 14. maj 2016 19:53

Der er mange eksterne faktorer du ikke kan styre det kan være at hun har mødt en anden fyr. den måde kan du kontakte hende gentagne gange på kan også have været med til at skræmme hende væk, fordi hun føler at du både har stalket hende og kimet hende ned.

Se at komme videre.. Der er rigelig fisk i farvandet. ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Happytalk » lør 14. maj 2016 19:55

50% af pigerne på tinder er også i forhold.. Nogle er der bare for at få bekræftelse.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf kosteskaft » lør 14. maj 2016 19:57

Ja, tror også hun har mødt en anden, men derfor kan man da godt i det mindste svare på den besked jeg sendte i torsdags?
Jeg ringede først onsdag aften kl 21 så hun har haft rigelig tid til at komme med et eller andet svar.

det mærkelige er at hun er uddannet sygeplejerske og er ved at skrive speciale i en ny uddannelse. Hun arbejder deltid med badminton undervisning af børn, sygehus, og et sted for samfundet svageste. Og vil arbejde med social arbejde efter speciale. Derfor tænkte jeg at hun ikke var typen som ville ignorer en besked så længe.
Senest rettet af kosteskaft lør 14. maj 2016 20:03, rettet i alt 2 gange.
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf kosteskaft » lør 14. maj 2016 19:59

Happytalk skrev:50% af pigerne på tinder er også i forhold.. Nogle er der bare for at få bekræftelse.

sikkert, men nok ikke en som ikke er i forhold på FB og som takker ja til en date og udveklser nummer. Især det at jeg har fået et nummer gjorde mig tryg nok til ikke at ville skrive til hende ang tidspunkt før om mandagen. Men måske det var en fejl?
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » lør 14. maj 2016 20:03

Billede
Uden at kende dig, så synes jeg din måde at håndtere det hele på virker meget, meget, meget creepy. Hun sletter dig fra tinder - okay. Måske en fejl. Du sender en sms til hendes nummer, hun svarer ikke - fair. Efter her burde du ha' glemt hende - det andet er sgu creepy. Finde hende på facebook? Skrive til hende over der? Ringer til hende efterfølgende? Ringe til hende fra hemmeligt nummer? :roll:
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf kosteskaft » lør 14. maj 2016 20:07

Gnome skrev:Billede
Uden at kende dig, så synes jeg din måde at håndtere det hele på virker meget, meget, meget creepy. Hun sletter dig fra tinder - okay. Måske en fejl. Du sender en sms til hendes nummer, hun svarer ikke - fair. Efter her burde du ha' glemt hende - det andet er sgu creepy. Finde hende på facebook? Skrive til hende over der? Ringer til hende efterfølgende? Ringe til hende fra hemmeligt nummer? :roll:

Har heller aldrig gjort sådan noget før, men det var irriterende ikke at vide om hun havde glemt sin mobil eller ignorerede mig.
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » lør 14. maj 2016 20:10

Tja, hvis hun havde glemt sin mobil, så skriver hun vel igen senere, hvis hun er interesseret? Patience is a virtue. Dit mindset kommer fra needyness og outcome dependence. Hvis du godt kan li' selvudvikling, så er det måske der du skal starte :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf kosteskaft » lør 14. maj 2016 20:22

Hvis bare fb beskeden var set havde jeg også stoppet. Jeg skrev heller ikke før torsdag med sms nr. 2. Men hvofor melder man ikke afbud, kan ikke forstå det. Er det normalt?
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Desire » lør 14. maj 2016 21:08

JA! Det er normalt.

kosteskaft lad den nu for dælen ligge. Vend lige pladen 180 grader, og prøv at sæt dig i kvindens sted. Du spamer hende ned med sms'er, opkald, og fra fucking hemmeligt nummer? Tror du, at hun har lyst til at tage telefonen, når hun ved, at fyren på den anden side ringer fra hemmeligt nummer, spamer hende ned med beskeder osv, uden at kende hende? Tror du, at hun opfatter dig som creepy? I think so.

Du har ALDRIG mødt hende. Du har matched med hende på tinder. Et sted, hvor hun nok matcher med 20 om dagen. Lad være med at investere så meget i en pige du ingen reel relation har til.

Piger flaker rigtig meget på tinder. Rigtig meget. Hvorfor? Det er der rigtig mange grunde til. En af de aller vigtigste er komfort. Kvinder er fysisk underlegne, og derfor har de et stort behov for at føle sig trygge ved en mand. At mødes med en fremmed over tinder, er nok ikke det mest trygge. Derfor har du en stor opgave i at være sjov, drillende og komfortskabende for at 'lokke' hende med ud på en date.

Kvinder vælger ofte at ignorere henvendelser fra mænd, i stedet for at afvise dem. Jeg vil tro, at det skyldes, at de er bange for mandens reaktion af at få en direkte afvisning. Tænk nu hvis han gjorde hende skade... Idk, men jeg forestiller mig, at det er, hvad der går igennem hovedet på dem. I don't know, I don't care.

En kvinde jeg/du/nogen aldrig har mødt, burde ikke betyde så meget. Der er så mange du kan matche med på tinder. Hvis du i stedet fokuserede på at invitere 5 piger på date om ugen, så ville du ikke gå så meget op i at miste den ene. Det er derfor vi bruger udtrykket "it's a numbers game" - desto flere du lægger an på, jo mere fisse får du.

Du har intet krav på et svar eller en bestemt reaktion. Jeg bryder mig også om almen høflighed, men verden giver os ikke altid, hvad vi gerne vil have. Lær at lev med det. Hvis ikke du kan tåle et flake på tinder, så er tinder ikke stedet for dig.

Flakes på tinder er super normalt.

Og tag så lige at lær hvilke ting, der er værd at give en fuck for: http://markmanson.net/not-giving-a-fuck
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame