Tinder date aftalt, ignorer beskeder

Scoring med elektronisk grej

Re: Tinder date aftalt, ignorer beskeder

Indlægaf kosteskaft » lør 14. maj 2016 21:19

Tak for svar, troede ikke det var normalt. Jeg ringede kun med hemligt nummer en gang og det var i dag. Pointen med at ringe var bare at få bekræftet at hun kunne se min sms sendt om søndagen. Så spamede ikke før i dag med et par sms for at få et eller andet svar.
Hvis jeg fik 10 matches om dagen ville jeg nok også være ligeglad, men der er lagt imellem interessandte piger. Som i måneder.
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Desire » lør 14. maj 2016 21:58

Jeg kan fortælle dig, at 90% af grunden ligger i dine billeder. Tjek eventuelt tilbuddet ud her: viewtopic.php?f=17&t=3522
Max Powers herinde fra forummet, fik over 200 matches på halvanden uge efter han kom hjem fra Miami med nye billeder (nogle af dem kan ses via linket ovenover). Billeder betyder alt...
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Nota » lør 14. maj 2016 23:36

Damn Desire, du strør om dig med guldkorn for tiden. Det er lækker læsning, jeg får næsten jern på.
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf PickupTrainee » ons 18. maj 2016 11:31

kosteskaft skrev:Efter et par dages skriverier med en virkelig sød HB spørger jeg onsdag d. 4/5 om hun kunne tænke sig at ses. Det synes hun er en god ide og vi udveksler numre, hun kan dog først fredag d. 13/5. Vi aftaler at mødes den dag og jeg forslår at vi aftaler tidspunkt i løbet af den næste uge.
Søndag d. 8/5 bliver jeg så slettet som et match i Tinder og tænker shit har hun ombestemt sig. Sender derfor en SMS til hendes nummer nogle timer efter hvor jeg spørger om hun har nydt vejret og hvilket tidspunkt det vil passe på fredag. Jeg får intet svar. Mandag aften finder jeg hende på FB med et opdateret coverbillede samme dag som ligner noget fra en sommerhuskvarter, så tænker at hun har glemt sin mobil og taget i sommerhus og det kan forklare det hele. og sender en FB besked med samme basic indhold som SMS'en. Tanken med det var at se om hun læste beskeden, men den er aldrig blevet læst.
Onsdag forsøger jeg at ringe til hende fra et andet nummer, men telefonen bliver ikke taget. Prøver det samme igen om torsdagen fra et andet nummer, derefter sender jeg en SMS hvor jeg skriver at hun meget gerne må sige hvis huns har modtaget min SMS så jeg ikke skal reservere fredagen længere. Fredag 13/5 ringer jeg med mit rigtige nummer og ligger en voicemail.
I dag lørdag d. 14/5 ringer jeg med hemmeligt nummer uden held, ser så at hun har opdateret sin Endomondo status, med træningspass hele ugen igennem. Sender derfor en mms om at jeg ikke kan forstå hvorfor hun ikke bare har skrevet et eller andet svar tilbage. Den modtager jeg en læsningsrapport på, så nu ved jeg endelig at hun faktisk har læst beskeden. Skriver så igen noget med at det var en rigtig fredag d. 13, hvor til jeg for første gang for hende til at skrive "Stop dig selv".

Normalt ville jeg ikke gå så langt, men det var mest pga. muligheden for at hun var taget i sommerhus uden mobil der fik mig til at være så needy/creepy. Jeg har før oplevet at møde op til en date som ikke mødte op, og derefter heller ikke svarede på beskeder. Husk på at det var søndag jeg skrev første SMS og torsdag før jeg skrev nummer 2, så har givet hende tid til at svare.

Er det normalt bare at ignorer beskeder på den måde? HUn er 25 jeg er 28.

Dude.... Drop hende. Du virker iøvrigt ærlig talt mega creepy overfor hende. Drop tinder for en stund og lær rigtigt game, i den virkelige verden. Jeg ved det er nemmere at sidde bag en skærm og skrive til piger, end at gå ud, men trust me, start der. Læs materialet, gå ud (daygame/Nightgame), dum dig, begå fejl, lær af dine fejl, og bliv bedre. Mit råd til dig, som en fellow newbie :-D
PickupTrainee
Happy Meal

Indlægaf kosteskaft » tors 19. maj 2016 02:55

Har skam også droppet hende. Tog den så langt ud (4 opkald, 4 SMS og 1 FB besked, dog flest koncentreret lørdag) fordi jeg ikke vidste om det var fordi hun havde taget i sommerhus samt at jeg før har prøvet dette hvor jeg bare glemte det. (Hende som ikke mødte op til en date) derfor tænkte jeg at jeg ville have en eller anden reaktion. Men nu har jeg lært at det ikke kun er sket for mig, men at det er åbenbart meget normalt pludselig at ignorere istedet for at afvise, tiltrods for at man har aftalt en dag at mødes og udvekslet telefon nr..
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf PickupTrainee » tors 19. maj 2016 08:21

kosteskaft skrev:Har skam også droppet hende. Tog den så langt ud (4 opkald, 4 SMS og 1 FB besked, dog flest koncentreret lørdag) fordi jeg ikke vidste om det var fordi hun havde taget i sommerhus samt at jeg før har prøvet dette hvor jeg bare glemte det. (Hende som ikke mødte op til en date) derfor tænkte jeg at jeg ville have en eller anden reaktion. Men nu har jeg lært at det ikke kun er sket for mig, men at det er åbenbart meget normalt pludselig at ignorere istedet for at afvise, tiltrods for at man har aftalt en dag at mødes og udvekslet telefon nr..

Det er ikke kun pigen der er problemet, det er dit mindset. At du vil gå så vidt på grund af en pige, du ikke engang kender endnu, fortæller mig, at du har brug for at finde ud af, at der findes SÅ mange andre piger, og at 1 der flaker (ihvertfald en du ikke engang har mødt), ikke er nogen katastrofe. Jeg kunne forstå hvis du havde en dybere relation til pigen, men seriøst, du kender hende ikke.

Hvis du blir god nok til game i den virkelige verden (det kræver meget træning og arbejde i starten ja), så vil du kunne få dates med sindssygt mange pæne piger. 1 pige på tinder (der ofte ikke er så pæne ifh. til dem man kan game sig til IRL), vil pludseligt ikke betyde en pind.

Hånden på hjertet: er du kun på tinder/online dating, eller tager du også ud og daygamer/nightgamer?
PickupTrainee
Happy Meal

Indlægaf kosteskaft » tors 19. maj 2016 09:35

True, går ikke så meget ud. Ved dog heller ikke om jeg er interesseret i at blive en stor "player". 5 dates på en uge ville jeg fx være for meget, da jeg ikke har så meget fritid allerede. Men man kunne da helt sikkert udvikle sig. Synes dog at når jeg endelig for en på date så går det udemærket. Har ihvertfald næsten altid fået en 2. date.
Senest rettet af kosteskaft tors 19. maj 2016 09:44, rettet i alt 3 gange.
kosteskaft
Fætter kanin

Foregående

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame