Første date hjemme hos hende - hvad betyder det?

Scoring med elektronisk grej

Første date hjemme hos hende - hvad betyder det?

Indlægaf PickupTrainee » lør 21. maj 2016 13:37

Hey gutter!

Jeg sidder dybt begravet i eksamensperioden frem til midt juni, hvorfor jeg ikke har haft særlig meget tid til hverken daygame eller nightgame. Jeg har derfor (lidt modvilligt) måtte opgive det i en periode, og gøre bruge af en mere tidsbesparende type af game, nemlig tindergame, hvor jeg har 2 piger jeg skal se i løbet af næste uge (ikke en værst start, hvis de ikke flaker).

Jeg foreslog overfor en af pigerne, umiddelbart en HB6 ud fra billederne, at vi sås i indre by til øl/vin/cocktails whatever, lørdag aften. Pigen svarer tilbage og foreslår, at vi drikker vin hjemme hos hende.

Jeg har aldrig oplevet, at en HB inviterer en hjem til hende på første date. Normalt ville jeg foreslå et offentligt sted, eller invitere hende hjem til mig, da min tanke er, at pigen ikke vil have en eller anden fremmed fyr i hendes hjem, som hun ikke kender, hvis det bliver akavet.

Normalt ville jeg ikke prøve at eskalere til sex før på 2. date (hvor jeg som regel inviterer pigen hjem til mig), men jeg er lidt tilbøjelig til at fortolke pigens invitation, som en klar invitation til, at hun muligvis er ude efter sex :D.

Jeg prøver ikke at lægge alt for meget i det, men jeg har som sagt aldrig oplevet før, at en pige inviterer en fremmed fyr hjem til hende, uden som minimum først at mødes et offentligt sted et par timer først.

Jeg vil selvfølgelig, uanset hvad, gå efter at eskalere så langt jeg kan den aften, dvs. også gå efter at f-close, men lad mig høre jeres mening alligevel.

Hvad ville i ligge i en sådan invitation?
PickupTrainee
Happy Meal

Geografisk sted: København

Re: Første date hjemme hos hende - hvad betyder det?

Indlægaf Nota » lør 21. maj 2016 13:47

Du overanalyserer situationen. Hun bestiller en omgang tissemand til døren, nu er det bare din opgave at levere varen.

Tag hjem til hende, men en antagelse af at hun vil kneppes, og indtil hun kommunikerer andet, er det det hun vil.
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Happytalk » lør 21. maj 2016 15:24

Hun vil have pik! Go get it Tiger ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » lør 21. maj 2016 15:44

Eller gør som jeg. Jeg antager altid, at alle kvinder vil kneppe mig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » søn 22. maj 2016 01:12

Svært at sige. Det kommer an på, hvordan der er lagt op til det inden samt kemien under.

Men som de andre siger, så antag det bedste og gå efter det, altid :-)
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame