Hvordan får jeg mere sex i Tinder-samtaler?

Scoring med elektronisk grej

Hvordan får jeg mere sex i Tinder-samtaler?

Indlægaf kcid » tirs 7. jun 2016 13:19

Hey guys

Jeg er begyndt at kede mig røv meget, når jeg skriver med matches. Ikke fordi samtalerne er dårlige / indholdstomme, men fordi jeg er blevet doven og kører de samme rutiner af som jeg ved virker.
Men det går ikke at glemme mig selv, for hvis jeg keder mig, bliver resultatet alligevel derefter. Så jeg forsøger nu at gentænke mit game. Derfor er jeg kommet frem til, at det som kunne gøre det væsentligt sjovere for mig, er at lægge en meget mere seksuel tone. Det er selvfølgelig lidt op ad bakke, da en del kvinder netop automatisk reagerer negativt på det. Men omvendt også altid mødtes med tinder-dates dagen eller få dage efter matchet og det er der jo også mange kvinder der siger de først normalt vil efter et par uger. Så kan nok godt lade sig gøre.

Min agenda med det seksuelle i starten af samtalerne skal også være at picke de rigtige piger ud, da jeg egentlig kun for alvor gider piger som er til lidt mere rough sex

Kom endelig med jeres tanker og/ eller teknikker
Har før kørt noget, hvor jeg fik hende til ubevidst selv at sige nogle ting som kunne misforståes på en seksuel måde og så kunne jeg drille hende lidt med det, men det åbnede ikke rigtig for en decideret seksuel samtale
kcid
MacDaddy

Re: Hvordan får jeg mere sex i Tinder-samtaler?

Indlægaf Desire » tirs 7. jun 2016 16:06

Alfons og Steam har begge lavet gode indlæg om seksuel innuendo.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame