Flaky men svarer

Scoring med elektronisk grej

Flaky men svarer

Indlægaf Desire » tors 13. jul 2017 08:07

Okay lad os sige hypotetisk set, at jeg har fået nummeret på en pige og kysset med hende. Der går så 3-4 dage og jeg genoptager kontakten.

Spørg henge så casually over text, om hun vil med ud at have en frozen youghurt i løbet af ugen.

Hun svarer, at det ville hun så gerne, men hun har bare overhovedet ikke tid, før hun rejser om 4 dage.

Flaky flaky.. hvad er en god response til sådan en besked, der tydeligt er en pige måde at sige nej? Og hvordan bør man mere overordbet handle på sådan en respons?

Umiddelbart er jeg ude i, at man nok skal genskabe hendes følelse, som hun havde, da vi var sammen. Fx. med noget call back og fluff inden hun spørges ud.
Eller starte helt forfra og minde hende om, at jeg er en cool fyr?

Er ikke stærk på text længere. Er simpelthen for doven til at bruge tid på at skrive.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Re: Flaky men svarer

Indlægaf Gnome » tors 13. jul 2017 09:34

Bare skriv go' tur også skriv igen når hun er hjemme engang.:) Patience is a virtue n shit. Lige op til ferie har man typisk travlt, så det kan være reelt nok. Hvis hun stadig er flaky når hun er kommet hjem, så next hende.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Happytalk » tors 13. jul 2017 11:26

Du ønsker hende bare en god tur. Eventuelt send hende en sms imens hun er afsted og spørg om hun har en god tur, for at hun får følelsen af at du har tænkt på hende.

Så lader du den bare ligge til hun kommer hjem.. og leger med andre damer imens. Har selv prøvet det samme.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf vUlpeS » tors 13. jul 2017 13:08

Jeg hælder meget til Happytalks svar, da det udstråler abundance, overskud og samtidig puster til de romantiske gløder.

På det mere eksperimentelle, formentlig knap så effektive plan, kan min indre Brian ikke undslå sig tanken om at spørge efter hendes mors nummer.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Happytalk » tors 13. jul 2017 13:30

Der er måske også mulighed for at hun er på WiFi imens hun er af sted og i kan skrive sammen på samme tid, hvis det passer ind i samtalen kan du altid smide et par SOI's hun kan grine lidt af.. og nu hvor i er så langt fra hinanden er det jo ærgeligt at det ikke kan 'ske' ;-);-);-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Fame » tors 13. jul 2017 13:37

Jeg oplever også flakes. Jeg skriver altid "god tur/arbejdslyst/bedring" på hvad end deres forklaring (red. get-out-of-jail-excuse) er, og slutter af med, "måske en anden gang :-)".

Så lader jeg den uden handling dø eller leve. Derfra er det så op til hende at sætte et andet møde op.

Det gør jeg af forskellige grunde:
1) Jeg yrker ikke flakes. Det er spildt af min tid og tankekraft at rode rundt med.
2) Af de fem trillioner af grunde til, at hun flaker, er kun én af dem hængt op på mig - og det hverken kan, eller vil jeg, ændre eller kontrollere i.

Skulle det være pga. mig, at hun flaker: Hvis hun ikke er hængt nok op på mig efter første møde, nægter jeg helst at jagte/overbevise hende. De få gange, jeg har gjort det, og fået damen, er det altid endt i lort, da hun har redet på min betagelse og value-giving. Sekundet jeg slapper af, drøner hun videre til næste bekræftigelses-kæp.

1 ud af 5 vender selv tilbage, og tager ansvar for at følge den til dørs. Resten (sagt med største næstekærlighed) kan frit fløjte videre efter en anden trompet. Not worth my time.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Chacruna » tors 13. jul 2017 13:51

Er enig med de andre kommentarer, det kan sagtens tænkes at hun er mindre flaky når hun kommer tilbage, hvis du bare venter.

Derudover så ville jeg personligt kvalificere hende og så invitere hende direkte hjem til mig istedet for at mødes til en yoghurt et sted.
Det vil sige skrive noget i retning af "der er et eller andet specielt ved dig jeg virkelig godt kan lide". Hvis hun så ikke vil mødes kan jeg faktisk finde på at "friendzone" mig selv. Det gør mig mindre farlig at møde og nemmere for mig at sætte mødet op ved en "sex location", som fx hos mig.

På selve daten. Hvis det er en pige jeg har kysset med i byen eskalerer jeg som regel hurtigt til sex. Ellers bygger jeg komfort først, men min erfaring er at alt for meget komfort building fører til LMR.
Mit game er meget ærligt, selvom jeg ikke siger det direkte (selvom nogen gange gør jeg), så er pigerne ikke i tvivl om hvad de får hvis de tager hjem til mig. Og jeg kan godt røbe at det ikke er yoghurt :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Desire » fre 14. jul 2017 10:28

Nice responses. Kan godt se pointen i at vente. Men jeg oplever ligesom Fame, at en ret lav procentdel selv melder sig på banen igen. Formegenlig styrket af, at der idag er så mange tilbud konstant, så pigen behøver ikke gøre noget særligt. Der skal nok komme en fyr any way.

Jeg synes også, at laaangt de fleste aldrig giver et bud på en anden gang. Hvis jeg spørg om tirsdag eller onsdag, siger hun; desværre ville ellers gerne men...'
Og ikke noget 'men jeg kan tirsdag eftermiddag?...'

Er personligt også mest til den afslappede model. Jeg er for doven til at gide at skulle hale en pige i land over text.
I dette tilfælde er det nin kammerats situation, og han bad om et råd, men syntes ikke jeg vsr den rette at spørge, for gør mig ikke i det.
Han synes, at hun er lidt ud over det sædvanlige og ville gerne øge sine chancer for at ses igen.

Og i min verden.. 4-5 dage før hun rejser. Det er jo tydeligt et flake. Alle har 20min til is.
Så han skal jo basicly gøre hende interesseret nok igen.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Chacruna » fre 14. jul 2017 11:01

Men hvorfor skulle hun møde ham til is?? Jeg antager som regel at det er noget andet de vil have :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Desire » fre 14. jul 2017 14:42

Han kan jo godt lide hende? Han kan sagtens kneppe andre piger. Han vælter sig typisk i hotties. ONS wise.

Og hvorfor ikke? Froyo kan fås 5 min fra hans hus, nydes på stranden, og når hun er komfortabel nok, plejer han vist invitere på et spil jenga (har btw stjålet ideen og købt et. Alle piger elsker det spil. Simpelt, sjovt og uskyldigt. Tager maks 10 min. Og det bliver let playful og man kan vædde om, hvad taberen skal udsættes for :D bedste ide.).
Jeg inviterer ofte til noget let og enkelt (is eller gåtur fx), og efter 1 time foreslår jeg, at vi laver juice hos mig eller så noget. Det fungerer fint.
Brugeravatar
Desire
T1000

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame