Forvirret pige - Rapport building over SMS

Scoring med elektronisk grej

Forvirret pige - Rapport building over SMS

Indlægaf Evasion » søn 22. jan 2012 21:10

Hey alle, og først og fremmest tak for et nyt forum ;)

For at prøve at gøre en lang historie kort;
Jeg mødte kort før jul en sød pige, vi skrev sammen og blev enige om at mødes. Det hele var dog en smule hektisk da hun skulle udenlands i julen, så det blev kun til en gåtur på en halv times tid. Jeg følger hende ned til hendes bus, og hun kan knap have nået at sætte sig inden hun skriver at det var dejligt at møde mig, og jeg tænker den er så godt som hjemme.
Da hun kommer hjem til Danmark igen, og tager kontakt til mig, er jeg nok en smule for hurtig til at ville sætte et møde op, hvilket bevirker at hun to gange blot har ignoreret når over SMS foreslår en dag i ugen vi kunne mødes. I torsdag ringer hun dog og undskylder hun ikke har svaret, hun er stresset med studiet o.s.v MEN jeg tror dog bare hun er en smule forvirret, eller så spiller hun mig for sygt :twisted:

Jeg tænker at jeg har brug for at skabe noget interesse/rapport over SMS, da der jo er gået noget tid, og her er jeg altså helt på glatis. har læst lidt af materialet fra enrigtigmand men synes på en eller anden måde det er lidt for gøgleragtigt, og jeg føler efterhånden også jeg har investeret en del, uden at få igen, og vil helst ikke virke needy.

Any suggestions?
Evasion
Gummi Tarzan

Re: Forvirret pige - Rapport building over SMS

Indlægaf Fætter Stream » man 23. jan 2012 12:19

Du gør IMO mere skade end gavn ved at prøve alt muligt over SMS. Og når hun hun ringer og undskylder er forklaringen sandsynligvis den enkle at hun faktisk godt vil mødes med har travlt. Januar er eksamensperioden. Når hun undskylder er det jo fordi hun vil undgå at DU mister interessen.

Du kan sagtens foreslå at ses nogen gange igen nonneedy. Bare vær sådan "jeg kunne godt tænke mig at ses, men jeg overlever da også hvis det ikke sker." Du kan tage den op igen ved bare at skrive "Hej kom lige til at tænke på dig. Går det godt?" og den slags hhv fortælle om gode ting der sker for dig.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Evasion » man 23. jan 2012 23:02

Jeg synes bare heller ikke at der har været samme interesse/ investering fra hendes side af efter jul,men det er muligt at jeg overanalyserer.eller at det er er fordi hun er stresset, og det er måske nærmere mig der er forvirret.

Men tak for dit svar, det er i høj grad noget jeg kan bruge :)
Evasion
Gummi Tarzan

Indlægaf Wired » tirs 24. jan 2012 10:47

Jeg er enig med Stream. Eksamensperioder kan godt være ret hektiske. Bare tag det laid back og sæt noget op efter hendes eksamener.
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf snake » tirs 24. jan 2012 12:42

Hørt. Jeg har været "off the market" så at sige i nærmest en måned pga. eksamen, så der er noget om det.
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Domino » tors 26. jan 2012 15:22

Wired skrev:Jeg er enig med Stream. Eksamensperioder kan godt være ret hektiske. Bare tag det laid back og sæt noget op efter hendes eksamener.

Bedste råd. Lad den ligge og lav nogen andre ting imens, da eksamensperioder er stressende as fuck!

... Når vi når Februar, så smid hende en besked eller et opkald i stil med hvad Stream skrev ;)!
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame