FB Message-game: Fillipino girl

Scoring med elektronisk grej

FB Message-game: Fillipino girl

Indlægaf Kaizen » ons 7. mar 2012 16:58

Baggrund:
Matchede denne her fillipinske pige på AYI, sente et par beskeder til hende på Facebook uden svar.

Efter et stykke tid yes'ede hun mig igen eller lignende, så jeg besluttede mig for at tage en clean start på AYI. Vi havde et par beskeder frem og tilbage, indtil mit betalte abbonement udløb.

Her til formiddag opdagede jeg så følgende besked fra hende på Facebook, og startede en lille FB message-udveksling.

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om jeg fremstår som en insensitive bastard, og hvordan jeg kunne have håndteret det bedre.

16/2 Kaizen
Hey, saw you on ayi and thought you looked cute [:)]
Weather's awful, just got back home and think I'm going to have a cup of hot tea, what do you like to do on a day like this?
x Kaizen
18/2 Kaizen
Btw. you look awesome in that dress: are you a party-girl and do you know how to dance?
29/2 Kaizen
Uhm, you didn't have to block me on ayi if you don't want to continue...

7/3 FG
hi i didnt block anyone in AYI.its just that i deleted that apps in my account coz i cant do anything anymore on it, and i have no intentions of paying to be able to access it.
im sorry i just saw you msgs to me today, i wasnt paying attention to my OTHER messaages, i cant seem to remember u in AYI
Kaizen
Aww things were going so well!
We were talking about all sorts of things, my radical career change, making pancakes together some day, and you were just about to reveal how you ended up studying in x!
FG
oh i guess youre talking to a wrong person..im not studying in x.dont even have an idea where that is..
Kaizen
Hehe, I'm just making stuff up based on your profile (x links to some university in x), I can't honestly remember what we were writing about... except that you seemed like a pretty smart and friendly girl [;)]
So, hi, I'm Kaizen, I'm studying x, and really looking forward to going to drive a dog-sleigh and see the northern lights in Lappland next week... how about you, what's going on in your life at the moment, and what are you looking forward to?
FG
aha!!hmmm i wonder how u find me when im so private and youre not even my friend and not suppose to see my profile.hmmnn....i cant tell u too much about me.i cant think of something interesting abot my life.i guess im looking forward to going home to my country and be with my family.ive never been away from home this long.u cant imagine how i feel these days
Kaizen
You can find people's facebook when you're a paying member on AYI, but I don't just add people before I know them better [;)]
You don't consider going abroad an interesting adventure?
I went to x for a semester a couple of years ago, and the first month was crazy, being alone in a new city, trying to find a room to live in, shopping in a different language... all sorts of big and small things!
How long have you been here?
FG
4 months...i went to x for a holiday last year but it was just for 2 months.i didnt last 90 days as i planned because i felt so lonely,now is so far the longest
Kaizen
Sounds like you're getting tougher... but we better meet soon before you run off again then [;)]
What do you like to do here in Denmark?
Senest rettet af Kaizen ons 7. mar 2012 18:33, rettet i alt 2 gange.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Re: FB Message-game: Fillipino girl

Indlægaf Leisure Pirate » ons 7. mar 2012 17:44

Nu har jeg nul erfaring med net-dating men jeg FB-closede et par stykker fra chat-roulette bare for sjov. Og jeg synes din situation ligner lidt den situation man er i med chat-roulette, man har relativ kort tid til at hooke og man har stort set intet at starte ud med.

Det kræver at man holder 90/10 reglen ved at være lidt hyper i og kreativ. Synes det virker bedre at stille en sjov og positiv fantasifuld situation op og så bygge videre på den. Det kunne være at hun var undercover-agent som var ude på at stjæle kronjuvelerne eller hvad ved jeg.

Du starter med lidt negative ting som vejret er noget lort og forsøger at ligge samtalebyrden over på hende ved at pumpe hende for informationer med det samme hvilket ikke er særlig spændende og ikke hooker og måske kan være lidt irriterende. Det fungerer i hvertfald ikke i byen at begynde at interviewe folk med det samme.

Ellers genial DHV med lapland og hundeslæde.

Det virker som om hun er ensom og keder sig bravt så det burde da være rimeligt nemt at fremstå som en der har det sjovt. Hvorfor laver du ikke en timebridge i stedet for "better meet soon". Synes den virker lidt needy eller noget.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Leisure Pirate » ons 7. mar 2012 17:44

Hvad svarede hun i øvrigt til din sidste besked?
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Kaizen » ons 7. mar 2012 18:27

Jeg er fuldstændig enig med dig i de første to beskeder, sendte dem og fortrød virkelig, men det er en måned siden, og i mellemtiden havde vi en ok interaktion på AYI.
Resten af interaktionen er fra i formiddags/tidlig eftermiddag der tog et par timer, så hun kan sagtens have haft noget andet hun skulle.

Men lige nu tænker jeg lidt på om fuglen er fløjet fordi jeg ikke prøvede at trøste hende... og hvad hulen man skal stille op med en pige der bliver ved med at væve rundt i at hun er kedelig og vil hjem...

Anyways man skal heller ikke overtænke tingene: postede den også pga. underholdningsværdien, pga. mit lille bluffnummer, DHV med facebook-venneanmodning, og ja, hundeslædeturen (selvom det måske var lige DHV nok, når hun nu synes hun er så kedelig)...

Edit: smed lige datoer på for overskuelighedens skyld
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame