12 SMS-regler

Scoring med elektronisk grej

12 SMS-regler

Indlægaf GreenDate » man 12. mar 2012 23:34

Når man har lavet et number close på en lækker pige, er det super vigtigt ikke at fucke det hele op ved at skrive lange, needy SMS'er til hende. Disse 12 SMS-regler hjulpet mig meget. Jeg kan desværre ikke huske, hvor jeg har dem fra, men oversatte dem engang fra engelsk og postede dem på det gamle TGO. Hvad er jeres erfaringer med SMS'er?

De 12 SMS-regler:
1. Demonstrer higher value – ikke bare IRL, men også i sms’er
2. Kun ét spørgsmålstegn pr. sms
3. Din sms bør være kortere end hendes, hvis det er muligt
4. Skriv og glem strategi – send din sms og fortsæt det, du var ved at gøre
5. Tag mindst lige så lang tid om at skrive tilbage, som hun gør
6. Skriv en sms, gem den og vend tilbage efter 10 min. og overvej, om den er pinlig, før du sender den
7. Hvis hun stiller spørgsmål, som du kun kan svare kedeligt på, så behøver du ikke svare på dem
8. Hvis hun stiller flere spørgsmål, så svar ikke på dem alle
9. Det er bedst at sende sms’er, når du har travlt eller på vej et sted hen – det skal ikke virke som om, du har tænkt for meget over det
10. Brug som udgangspunkt ikke udråbstegn og smileys
11. Send ikke mere end to sms i træk inden for 48 timer. Hvis hun ikke svarer, så vent mindst fem dage, før du prøver at skrive til hende igen
12. Prøv ikke at arrangere en date på den første sms – det er som regel dødsdømt!
Brugeravatar
GreenDate
Bølle Bob

Re: 12 SMS-regler

Indlægaf Seeb » tirs 13. mar 2012 00:09

Very nice.

Kæft der er mange der fucker op i de sms'er efter en scoring.
"Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions. Neil Strauss
Brugeravatar
Seeb
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf snake » tirs 13. mar 2012 04:09

Smilyer er vel noget aldersrelateret?

Nr. 6 er sgu godt tænkt, det har jeg ikke overvejet :)
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Seeb » tirs 13. mar 2012 09:16

Har også læst en anden bog om text game, og der var disse ting også med:

1. Lav altid noget sjovt hvis hun skriver, du hører ikke bare musik og keder dig!!
2. Undgå at spørge om det sædvanlige kedelige " Hvad laver du?" men i stedet fortæl om noget sjovt du har oplevet som hun lige skulle høre.
3. Prøv altid at være den der afslutter samtalen, når den er ved at dø ud, så kan hun starte en anden samtale op når der er noget spændende at skrive om.
"Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions. Neil Strauss
Brugeravatar
Seeb
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf kristian_ » tirs 13. mar 2012 12:01

Det er super vigtigt man har lidt grund regler for ikke at fucke op i sms'erne, men jeg har aldrig selv fucket op og det er faktisk på det punkt hvor det nok har kørt bedst for mig. Men jeg kan simpelthen ikke være enige i alle "dine" regler:

-Det kommer helt an på hvilken type pige du skriver med og hvad der bliver skrevet om. Denne regl kan slet ikke sættes op på den måde.
Nogle gange er det en selv der styre showet og fortæller nogle sjove historier/episoder og hun er bare med på en lytter og forhåbetnlig får et par gode grin :D
Men self skal du ikke skrive romaner, hvis hun bare skriver "ok" osv.

-Der skal ikke tænkes på tiden, men bare svares når det passer en, om det er hurtigere eller langsommere end hende gøre ingen forskel.
Medmindre du sidder med telefonen og bare venter på hun skriver, så svare du automatisk for hurtigt og det ikke cool.

-Syntes det åndsvagt at sætte dette op som en regel. Det kommer da igen an på situationen og sidder man i en seriøs samtale over sms, er det da pisse uhøfligt ikke at svare, hvis der rent faktisk er interesse for disse spørgsmål og de er gennemtænkt.
Mange gange behøver man ikke svare på dem alle, men at lave en regel for det, ser jeg ikke en værdi i. Du skal ikke undgå at svare, hvis du har lyst til at svare.

-Lorte regel. Hvis du siger noget frækt eller hentyder til noget skal den have et blinkende smiley. Hvis du skal banke noget ind i hovdet på hende så brug et udråbstegn, siger hun noget sjovt så grin med via et glad smiley.
Tager du tilgengæld pis med hende, så undgå smileys, ellers indiker det for meget at du tager pis med hende istedet for at virke som om man er seriøs.
Smilyes kan være rigtige gode til at gøre stemningen af sms'erne bedre. Men overdriv ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Er til gengæld 100% enige i disse 3 regler og bruger dem selv!

1. Lav altid noget sjovt hvis hun skriver, du hører ikke bare musik og keder dig!!
2. Undgå at spørge om det sædvanlige kedelige " Hvad laver du?" men i stedet fortæl om noget sjovt du har oplevet som hun lige skulle høre.
3. Prøv altid at være den der afslutter samtalen, når den er ved at dø ud, så kan hun starte en anden samtale op når der er noget spændende at skrive om.

Et RIGTIG godt værktøj jeg bruger meget er MMS. Tag billeder af alle de sjove ting du oplever i hverdagen, på den måde har du en masse at dele med dine tøser og de elsker at få sådan nogle skøre beskeder i tide og utide :D Samtidlig er billeder bare generelt gode at snakke udfra og starte en samtale på!
kristian_
Happy Meal

Indlægaf JohnnyG » tirs 13. mar 2012 12:16

Kristian der er altså noget du har misforstået når det kommer til piger, tag det her som konstruktiv kritik :-)

Den "måde" du scorer eller håber på at score piger på er flatt out wrong. Og kan hurtigt fortælle dig hvad du gør forkert, og lover dig hvis du bare lytter lidt til det råd jeg kommer med nu vil du straks se andre resultater :-)

Har du nogensinde hørt om "Katten og garn nøgle teorien?" Jeg fortæller den nu alligevel.

Den går ud på at katten er en metafor for pigen og garn nøglen er en metafor for dig. Katten danser og hopper alt hvad den kan for at fange garn nøglen, men så snart den bare ligger foran den så gider den ikke lege med den mere, for nu har den, den jo allerede, hvorfor så jage den mere?

Lad vær at vis for meget interesse, kan høre på dine posts og dine kommentarer at du viser ALT for meget interesse og det kommer med 100% sikkerhed til at skræmme hende væk før eller senere, medmindre hun er en freak som bare vil have børn med den næste fyr hun møder. Ved godt hvad du vil svare, nej det gør jeg ikke bla bla bla.

Vis interesse når hun gør og selv efter det ikke vis for meget, der skal altid være den der lille mængde tvivl om du faktisk er vild med hende.

Good luck :-)
Im the jugganaut BITCH!
JohnnyG
MacDaddy

Indlægaf eTrin » tirs 13. mar 2012 12:17

Du fucked Kristian!
Jo flere døre du banker på, jo flere vil åbne for dig !
eTrin
Private Johnson

Indlægaf snake » tirs 13. mar 2012 12:39

Kristian du er lidt på afveje med din forståelse, ser det ud til. Her er et par kommentarer til dine kommentarer:

Det med at svare for hurtigt eller langsomt, det er sgu essentielt. Nogen damer svarer først timevis senere, og hvis du svarer på 10-15 min er det jo værditab fra din side.

Ja den skal, of course skal det ikke bruges slavisk. Du skal ikke sidde og tælle tegn fx, men tendensen skal være sådan.

Mht. at svare på alle spørgsmål: Don't. Det er SMS, short message system, ikke spørgeskema undersøgelse.

Smileys holder jeg stadig på er betinget af aldersgruppen. 14-årige vil nok bruge dem i højere grad end 27-årige.
Det er lidt ligesom kropssprog, efterlign hende. Hvis hun kaster rundt med smileys, forventer hun nok en eller to engang imellem.

Hvad angår udråbstegn, så tror jeg det samme gælder. Det er fint hvis man vil vise, at man fx er glad en dag eller sådan noget, men ja, jf. cat string theory vil dette oftest være at give for meget.

Essensen i det her teori er at investere mindre end hende. Reglerne er relative i forhold til hendes minimum investering. Da denne tit er 0, skal man være ret kølig. Hvis man derimod havde fat i en dame, som skrev hver time af hver dag og hvis man ikke svarede, bare skrev igen. Da ville man kunne investere meget mere, og stadig ikke fejle (da hun står til at miste mest, med hendes investering).
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf kristian_ » tirs 13. mar 2012 14:20

JohnnyG skrev:Kristian der er altså noget du har misforstået når det kommer til piger, tag det her som konstruktiv kritik :-)

Den "måde" du scorer eller håber på at score piger på er flatt out wrong. Og kan hurtigt fortælle dig hvad du gør forkert, og lover dig hvis du bare lytter lidt til det råd jeg kommer med nu vil du straks se andre resultater :-)

Har du nogensinde hørt om "Katten og garn nøgle teorien?" Jeg fortæller den nu alligevel.

Den går ud på at katten er en metafor for pigen og garn nøglen er en metafor for dig. Katten danser og hopper alt hvad den kan for at fange garn nøglen, men så snart den bare ligger foran den så gider den ikke lege med den mere, for nu har den, den jo allerede, hvorfor så jage den mere?

Lad vær at vis for meget interesse, kan høre på dine posts og dine kommentarer at du viser ALT for meget interesse og det kommer med 100% sikkerhed til at skræmme hende væk før eller senere, medmindre hun er en freak som bare vil have børn med den næste fyr hun møder. Ved godt hvad du vil svare, nej det gør jeg ikke bla bla bla.

Vis interesse når hun gør og selv efter det ikke vis for meget, der skal altid være den der lille mængde tvivl om du faktisk er vild med hende.

Good luck :-)

Ville jeg prøve at tage til mig, den var meget god den med katten og garn nøglen.
Men har det bedst med at man selv bliver bekræftet i man egentlig er god nok og når hun har gjordt det, viser jeg også hende at hun er god nok. Det er dog ALTID hende der skal starte med at invister, før jeg gør.

Umiddelbart syntes jeg ikke at jeg viser for meget interesse, men det er måske fordi jeg har misforstået hvornår det er man viser for meget interesse?
Jeg bekræfter hende ikke så meget i at hun er sød, smuk osv. Men jeg virker da interesseret for hvem hun er og hvad hun laver. Altså ikke at jeg skriver "hvad laver du?", men når jeg får en besked fra hende om en situation hun står i, ligger jeg da interesse i det og spørg mere ind til det, hvis der er noget at spørge ind til.
Får jeg en MMS med hendes nye hår efter frisøren, smider jeg da også en kompliment hvis jeg syntes det er pænt.
Har jeg noget jeg gerne ville ud med, holder jeg mig ikke tilbage og smider en sms "hey babe, har overvejet denne her uddannelse, blablabla...."

Altså jeg sidder lige pt. med 2 flirter jeg skriver med. Er villig til at prøve og eksperimenter lidt med det, men jeg har da bare en god fornemmelse af den måde jeg takler dem på nu er en god måde. Men self. hvis de mister interessen om en måned, så har jeg gjordt noget forkert.
kristian_
Happy Meal

Indlægaf Frisky » tirs 20. mar 2012 20:25

Rimelig god liste at have siddenede i baghovedet, nr.12 burde være åbenlys :D -anyways du skal have credits for den! :)
Frisky
Nyklækket

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame