12 SMS-regler

Scoring med elektronisk grej

Re: 12 SMS-regler

Indlægaf Hugtand » tirs 20. mar 2012 22:29

Rigtig fine regler at have som udgangspunkt. Det er selvfølgelig forskel på hvilke former for piger man skriver med.
Men når man står i situationen, vil man med høj sandsynlighed vide, hvad der er rigtigt at gøre over for de forskellige tøser og derigennem variere og ændre reglerne lidt ;)
Hugtand
Nyklækket

Indlægaf Frisky » ons 21. mar 2012 00:12

Jeg tænker at man bruger de her regler til ens closes, hvis man alligevel ikke kender dem så godt.
Frisky
Nyklækket

Indlægaf Kaizen » fre 23. mar 2012 19:44

Så har i nogen anbefalinger til hvad man gør hvis hun ikke investerer fra starten af?

Det er lidt svært at investere mindre end 0, og nogen gange er man vel nødt til at være high-energy og sparke tingene i gang, før der kan ske mere?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf retro » tors 29. mar 2012 19:01

GreenDate skrev:2. Kun ét spørgsmålstegn pr. sms

Jeg bruger dem slet ikke. Selv hvis der er et underlæggende spørgsmål stiller det dig i langt højere værdi at være mystisk og svær at regne ud.

Det kan hjælpe rigtig meget at tale i billeder. Man skal nå ud over sms som kontakt og anonym tekst. Brug gerne reference til noget i har oplevet før.
Det er meningen hun skal kunne huske dig og få en idé om hvad du vil med hende. Man skal lede det et sted hen.
Brugeravatar
retro
Fætter kanin

Indlægaf Kino » ons 11. apr 2012 16:44

Det med, at altid vente i lige så lang tid eller længere er en dårlig plan. Det ødelægger momentumet i samtalen og det vil uden tvivl få dig til at fokusere mere på samtalen end hvis du bare svarer når du har tid. Du sidder jo heller ikke og gamer Dota hele dagen ;).

Den bedste måde du kan bruge din 'svartid' over sms på, er ved at variere den. Nogle gange 15 min efter, nogle gange 4 timer.. På den måde sender du blandede signaler og blandede signaler er altid godt. Hvis du har skrevet lidt med en pige og der så pludselig går nogle timer, eller du måske først svarer om aftenen, kan jeg garantere hun vil være forvirret og derved tænke meget på dig og hvorfor du ikke svarer. Hele det med sms'er er jo at få pigen til at tænke på dig når hun går rundt i sin hverdag, og så give hende lyst til at se dig
Kino
Seargeant O'Hara

Indlægaf GolfV » søn 13. maj 2012 23:28

der er jo også den regel, som jeg har taget til mig fra det tråd på TGO.

lad være med at svare på noget, du ikke ville svare på i virkeligheden. bl.a. "okay, fint" osv.. eller sende en smiley, for at håbe på, hun starter en ny samtale. det er deres tab, og ikke dit, at samtalen slutter der. :)
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Indlægaf Vildgut » tirs 5. jun 2012 15:20

Ok first off, disse regler er måske ok for en der er fuldstændig uerfaren, og lige har fået sit første nummer fra en tøs... men ellers så forstår jeg det ikke helt.

Hvorfor gøre det så indviklet med regler og algoritmer;)? Det virker i mit hoved pænt beta at investere så meget tankevirksomhed i et freaking #? Har I så også regler for hvordan man interagerer på baren? I Restauranten? Når man ringer op? Når man ses "første gang" etc etc :P?

Alle de spekulationer og regler er jo slet ikke nødvendige hvis man ved bare lidt om hvordan man skal begå sig...

Be yourself. Vil du spørge om noget, så spørg! Vil du se hende og kan ikke vente til SMS nr 11... så start med at hype noget allerede fra sms 1, self spørger man ikke ud af det BLÅ om hun "ikke lige kommer forbi til en gang vild dyrisk sex". Eller jo det GØR man faktisk ved nogen, afhænger jo af tøsen og dynamikken da man lavede #close.

Ved at sidde med alle de regler i baghovedet, og vente 10 min, ikke sende smiley etc etc, lugter det jo af I investerer SYYYYYYGT meget i en dame, hvor alt I har gjort er at få et #close?

Enig i disse regler MÅSKE kan hjælpe nogle meget needy fyre....men synes reglerne gør det for stift og for "falskt". Hvis du har bare lidt sociale kompetence ville du jo være klar over du ikke skal være needy, ikke skal investere for meget for hurtigt osv. Men om du svarer hende efter 48 timer, eller 5 min, skal ganske givet afhænge af situationen.

Har du en hed sms flirt oppe og køre, ville det være dumt at stoppe efter 2 stk. sms, hvis du ved den 3 eller 4 kunne have lukket lortet med et opkald og taget ud og besøge hende.
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: København

Indlægaf man-machine » man 1. sep 2014 15:40

Virkelig god liste! Kan med fordel også benyttes på til tinder! Da sms spillet ligner "tinderspillet"
man-machine
Fætter kanin

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf tiger » man 1. sep 2014 17:05

Jeg tror personligt at det handler MEGET mere om at være sig selv og ikke at tænke for meget, men bare at gøre tingene.

Jeg har i mit liv levet rigtig meget efter den med at altid svare langsomt, virke en smule uinteresseret, men stadig spørger interesseret ind, kun stille få spørgsmål osv. osv. Men jeg har igennem det også oplevet at en pige direkte sagde at det virkede som om jeg tænkte vildt meget over hvad jeg skrev. Det trak rigtig meget ned og mistede kort efter alt kontakt til hende - fuckede så også op i mit svar til det, men det er en anden sag.

Men ja, generelt er det en fin liste, men tror ikke man skal være så punktlig. Bare vær lidt anderledes, mystisk, lav push/pull. Ved ikke om jeg er den eneste der har tænkt over det, men de piger der tit bliver hooked på ens SMS game, er tit også dem hvor man er mere uinteresseret og dermed ikke tænker så meget over det (Skal nok ses som hvis man ikke er øvet)

Derudover handler SMS-game jo i første omgang om at give et godt førstegangsindtryk når man møder pigen i baren. Der er svært at bygge noget som helst op over SMS, hvis man fik hendes nummer, men hun egentlig syntes man var lidt kedelig, kikset og genert.

Kan se listen er udarbejdet som en slags opbygning med nye piger man møder, men kunne godt tænke mig at høre hvad I gør i to situationer:

1. HB10'ere der får 100 tilbud hver aften og måske giver sit nummer ud til et par stykker hver aften, fordi hun bare er på JAGT. Hvordan ville I kickstarte samtalen, hvis i skal investere mindre end hende, men man stadig skal slå de andre 10 drenge? Hvad hvis hun kun skriver en gang i døgnet - har man så tid til at vente 10 dage på blot at skrive 10 korte SMS'er, da de også skal være kortere end hendes?

2. Pigen man har set 5 gange på 2 måneder. Hun begynder at investere mindre og mindre fordi man har været lidt for needy. Skal man ændre sig fuldstændig radikalt eller tilpasse sig? Vil pigen ikke syntes man er fuldstændig fucked up hvis man pludselig dropper alle smileyer, og halvere alle ens SMS'er. Vil i ikke mene det handler mere om at ændre ens tankegang og den vej igennem tage det mere stille og roligt?

Et helt andet spørgsmål - pigen der ikke har svaret på ens sms og man skal vente 5 dage med at svare på. Hvordan åbner man den samtale igen uden at investere mere end hende? Hvis man kickstarter den igen og bagefter føler de 12 bud og virker uinteresseret, hvad er så formålet?
tiger
Hoodoo Master

Foregående

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame