Den første SMS

Scoring med elektronisk grej

Den første SMS

Indlægaf ShotgunRocco » fre 6. apr 2012 18:25

Hey guys!

Jeg er relativt ny her, har læste The Game for en 2-3 år siden og har prøvet det af et par gange ude i marken. De sidste 2 år har jeg dog været i et fast forhold, som sluttede her i februar. Nu er tiden så inde at starte forfra og evt. se om man kan huske noget af det man har læst forskellige steder og de videoer man har set. Jeg besluttede mig for at afprøve nogle af de ting som jeg kunne huske i byen igår. Jeg synes selv at det gik rigtig fint, fik snakket med en masse mennesker og en del piger. I hvert fald havde jeg det rigtig sjovt. Aftenen endte med at jeg også fik en piges nummer, hvilket jeg synes er ok uden at have været igang med noget i over 2 år. Hun skrev det på min hånd, så nu er dagen kommet hvor man skal skrive til det her nummer. Hvad har I af forslag mht. hvad man kan skrive. Skal man tage den videre fra det sted man sluttede igår, eller skal man sige noget i retningen af "nu har jeg prøvet at vaske dit nr af min hånd et par gange, men det lykkes ikke. hvad gør jeg?".. Jeg ser frem til nogle inputs og at lære fra jer.
Over and out
ShotgunRocco
ShotgunRocco
Nyklækket

Re: Den første SMS

Indlægaf Wired » fre 6. apr 2012 18:33

Hey. Hvis du har gjort nok indtryk live og så kan du skrive what ever i retning af sjovt at møde dig i går bla bla bla. Hvis du ikke har gjort indtryk så bliver det mere hit or miss. Hvis du vil prøve noget whacky kan du skrive "Min hamster kan tæve din hamster!" hvilket ofte giver god respons.
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Void » søn 8. apr 2012 20:14

Hvad lavede i den dag, find noget der gjorde at hun grinte.
Fx. I snakkede måske om zoologisk have og hvodan hun savnede at være der henne.

"Heey, hvordan går det i zoologisk have, har aberne det godt? Hilsen den seje fyr fra Diskoteket."

Det er hvad man kalder, "Callback Humour"

Se magien og skriv tilbage her, det her er fanme bedre end tv lol :P
Void
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kino » man 9. apr 2012 13:56

Skriv til hende med præcis det samme sprog som du bruger når du skriver med dine venner, det er regel nummer 1. Hvis du ikke havde lavet udråbstegn og smiley i en besked til din ven, så gør du det heller ikke til pigen.

Callback humor er fint og nice, ellers kan du altid skrive til hende kort efter du har fået hendes nummer, noget ala: "Hey det er kino. Gem det her nummer, det er det vigtigeste nummer du nogensinde vil få :)" og så ringer du til hende dagen efter. At ringe viser balls. Hold dig fra at skrive noget formelt som f.eks.: "Hej sofie. Pissehyggeligt at møde dig igår, synes sgu du virkede cool :). Kom du godt hjem? (medmindre det bare var interaction of a lifetime i havde, så vil alt nok virke)

kælenavne er altid godt, dansesmølf, batgirl, wonder woman - hvad end du nu finder på.

Husk hvis du er interesseret i at se hende igen til en senere date, så er du nødt til at spørge til hendes hverdag og lignede, ellers vil det virke som om du kun vil knalde hende og er totalt ligeglad med alt andet.
Kino
Seargeant O'Hara

Indlægaf Void » tirs 10. apr 2012 16:47

Kino skrev:Skriv til hende med præcis det samme sprog som du bruger når du skriver med dine venner, det er regel nummer 1. Hvis du ikke havde lavet udråbstegn og smiley i en besked til din ven, så gør du det heller ikke til pigen.

Callback humor er fint og nice, ellers kan du altid skrive til hende kort efter du har fået hendes nummer, noget ala: "Hey det er kino. Gem det her nummer, det er det vigtigeste nummer du nogensinde vil få :)" og så ringer du til hende dagen efter. At ringe viser balls. Hold dig fra at skrive noget formelt som f.eks.: "Hej sofie. Pissehyggeligt at møde dig igår, synes sgu du virkede cool :). Kom du godt hjem? (medmindre det bare var interaction of a lifetime i havde, så vil alt nok virke)

kælenavne er altid godt, dansesmølf, batgirl, wonder woman - hvad end du nu finder på.

Husk hvis du er interesseret i at se hende igen til en senere date, så er du nødt til at spørge til hendes hverdag og lignede, ellers vil det virke som om du kun vil knalde hende og er totalt ligeglad med alt andet.

Enig men uenig med en ting, "At ringe, viser du har balls" Sandt og Falsk ! Ved at ringe putter du alle dine æg i en kurv og giver den til hende, enten godtager hun den eller ej, det er en stor risiko.
Enten er det bare mig, men det er sket mange gange for mig, hvor hun bare blev kold efter hun ikke "godtog" min kurv.

Best Luck

- Void
Void
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kino » ons 11. apr 2012 04:27

Void skrev:Enig men uenig med en ting, "At ringe, viser du har balls" Sandt og Falsk ! Ved at ringe putter du alle dine æg i en kurv og giver den til hende, enten godtager hun den eller ej, det er en stor risiko.
Enten er det bare mig, men det er sket mange gange for mig, hvor hun bare blev kold efter hun ikke "godtog" min kurv.

Best Luck

- Void

Godtog din kurv? Kedelig samtale eller hvad? Hvis jeg ringer til en pige og hun ikke tager den, så, afhængigt af hvor godt vores første møde var, ringer jeg et par gange til i løbet af ugen eller skriver en besked.
Hvis hun stadig ikke tager den eller har vendt tilbage, så lægger jeg ikke mere energi i det og møder nogle nye piger.
Kino
Seargeant O'Hara

Indlægaf GolfV » søn 22. apr 2012 13:06

var det ikke noget med at lade være med at skrive til hende i et par dage for at på en både overbevise pigen om du har andet at lave, og ikke er desperat for at få/komme i kontakt med hende?
og hvis hun ellers kan huske dig fra byen, så vil hun tænke på dig, og hvorfor er det lige du ikke har skrevet.
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame