Succeshistorier med at få eks tilbage?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Succeshistorier med at få eks tilbage?

Indlægaf Helflugter » søn 29. okt 2017 12:18

Jeg skylder en update. Den bliver lidt lang.

Efter sidste samtale med x'en gik der to uger uden nogen form for kontakt. Derefter var der lidt kort skriftlige kommunikation og derefter igen 2-3 uger uden kontakt.
Det var ud fra "no contact rule" princippet.

I den periode forsøgte jeg at leve mit liv så normalt som muligt. Det var hen over sommeren så der var nok at give sig til, og der var også en planlagt udenlandsrejse med nogle venner.
Når jeg havde for meget "alenetid" derhjemme sad jeg og kiggede youtube videoer fra nogle af de mere inspirerende PUAs
Det fik skærpet lysten til at komme ud og få fokuseret på nogle andre piger.

Jeg havde også stor glæde af denne kanal og kan kun anbefale den til noget selvterapi efter et break up:
https://www.youtube.com/channel/UClOZ-f ... pfw/videos

De besvarede stort set alle de tanker jeg gik rundt med. Ulempen var at jeg sad og blev småforelsket i Coach Natalie ;)

Jeg kom naturligvis også en del i byen. Blandt andet også med pigevenner, af den slags der lige smider et tag på fjæsbog når de er ude med nogen.
Så behøvede ikke at gøre noget aktivt, for at x'en formentlig har bemærket at jeg var ude med andre, som hun endda ikke vidste hvem var.
Et enkelt k-close i byen blev det også til. Godt nok under mit niveau - men altid rart at føle sig "back in the game" uanset.

Efter sidste periode uden kontakt på 2-3 uger, skulle jeg til et større udendørs 2-dages arrangement, hvor jeg vidste at X'en også ville deltage og at vi med stor sandsynlighed ville støde på hinanden.
Det gjorde vi også. Hilste kort på hende men ellers ignorerede jeg hende de første mange timer.
Derefter kom alkoholen ind og derfra gik det kun en vej for os.
Der er sikkert mange i teltlejren der ikke fik den ønskede nats søvn. Sådan gik det også efterfølgende dag.

Vi begyndte at se hinanden igen og havde fire fantastiske uger. Derefter begyndte hun at blive distanceret i nogle uger og i sidste uge sagde hun så stop igen.
I modsætning til første gang, var det mindre chokerende og har ikke ramt mig helt så hårdt, da jeg vidste at vores 2nd chance var et forsøg der kunne gå begge veje.

* Fortryder jeg at jeg forsøgte selvom det igen gik galt?
Nej, absolut ikke. Den tid jeg fik med hende igen var fantastisk i den måned hvor hun "var på"
Jeg lærte en masse nye ting om hende og ville ikke bytte den ekstra måned væk for noget.

* Er det så helt slut nu?
Ja, formentlig. Hun er stadig en pige jeg kan se mig selv med resten af livet, men det er tilsyneladende ikke gengældt.
Jeg forsøgte, men det gik desværre ikke.
Skal der ske noget nu, skal det komme fra hende, og det vil også kræve at der er noget i hende der ændrer sig fundamentalt.

* Kan man få sin eks tilbage med succes?
For at svare på min egen overskrift. Min konklusion er; Ja, det kan man.
I nogle tilfælde er det sikkert umuligt, men i andre tilfælde er det altså muligt.
Jeg fik hende tilbage - dog ikke med nogen længerevarende succes.
Jeg har dog i perioden siden mit første indlæg også stødt på eksempler hvor folk har fundet hinanden efter de gik fra hinanden og i et enkelt tilfælde endda med ægteskab og børn til følge.

Jeg forventer ikke flere updates til denne historie - men skulle der mod forventning ske noget skal jeg huske at give lyd.
Nu må jeg ud i marken igen og se om jeg kan finde andre piger at underholde mig med. Måske der endda på et tidspunkt kommer en, som jeg kan se mig selv sammen med permanent, omend x'ens slags ikke hænger ikke på træerne.
Helflugter
Gummi Tarzan

Re: Succeshistorier med at få eks tilbage?

Indlægaf Desire » søn 29. okt 2017 12:57

Fedt at høre. Sjovt jeg har haft meget lignende oplevelser som dig.
Når man har den rette tilgang, kan man sagtens vinde sin eks tilbage, men samtidig med, at det sker, finder man enten selv - eller begge - ud af, at det ikke er noget, og i hvert fald for mig indså jeg, at jeg var kommet videre, og ikke længere så hende som the one and only.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester