Slå op med pigen

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Slå op med pigen

Indlægaf Tom » søn 15. apr 2012 18:36

Efter at have gjort mig lidt umage med at bruge the game + diverse teknikker til at score min nuværende kæreste, så har jeg fortrudt.

Jeg vil gerne slå op og jeg har gjort forsøget.

situationen er det:

Vi flytter sammen d. 1/6/12 i en lejlighed med vores "fælles" hund.

Før vi kom sammen var hun sammen med sin daværende kæreste i 7 år, hvor jeg som man nærmest kan sige "stjal" hende fra ham.

Hun virkede dejlig, sexet, liderlig og ærlig. men senere hen er alting bare faldet på hovedet !

Vi dyrker sex måske 1 gang om ugen fordi jeg ikke har lyst, vi surmuler hele dagen, snakker knap nok sammen, vi er dog prætentiøse i offentligheden med nogle kys og "forelskede øjne". DET ER KLAMT at tænke på når man er alene derhjemme.

Jeg har forsøgt at slå op med hende men følgende sker:

Hun bryder sammen, gråd osv.
Hun nævner det med at hun droppede hendes 7 årige kæreste for mig
hun ter sig helt sindsyg og ved ikke hvad hun skal gøre af sig selv
hun siger hun ikke kan tage sig af sig selv og hunden hvis jeg forlod dem.

Da dette skete, så afbrød jeg mit "slå op med hende nu" plan og forsøgte at fikse problemerne. men nu selv efter 4 måneder føler jeg det samme.

Jeg vil ud af forholdet. men jeg ønsker på ingen måde at hun ender i ruinerne.

Jeg er for blind til at se løsningen, hvad kan i foreslå ?

Tom
Tom
Nyklækket

Re: Slå op med pigen

Indlægaf Kino » man 16. apr 2012 02:46

Snak med hendes familie måske? Hvis du har et godt forhold til dem. evt. snak med din egen. Tror et forum for pick-up artists er et dårligt sted at finde svar på den slags problemer

Uanset hvad, kan du jo ikke kontrollere hendes følelser. Så det faktum, at hun bliver ked af det, må du lære at leve med. Hvis hun ikke har psykiske problemer/depressioner vil hun sikkert bare blive stærkere af et break-up med tiden.

En ting er dog sikkert, lad være med at flytte sammen med hende hvis du har det sådan. Hvis det ville hjælpe, så prøv at fiks jeres sexliv. Sex God Method er en god bog, hvis man mangler inspiration. Hvis hun ikke er liderlig og tager initiativ, så er det nok fordi hun ikke nyder det i laver.. Generelt elsker piger sex, og du er måske ikke så god i kanen som du tror. Prøver ikke at rakke dig ned, bare lidt brainstorming ;)
Kino
Seargeant O'Hara

Indlægaf Leisure Pirate » man 16. apr 2012 11:52

Når du ligefrem er frastødt af hende så er hele grundlaget for et forhold væk.

At hun ikke kan klare sig selv uden dig er noget vås. Hun er ikke dit ansvar på nogen måde. Hvis du ikke elsker hende så skal i ikke være i forhold med hinanden. Du har en menneskeret til at være sammen med dem du har lyst til. Og det er din ret at forlade hende. Vi har ikke kontrol over vores følelser og hvis du ikke elsker hende hvorfor ville hun over hovedet ønske et forhold. Det er selvbedrag.

Der opstår ofte et afhængigheds forhold i parforhold. Der er en der har mere brug for den andens bekræftelse end den anden har. På den måde bliver rollerne lidt som en stofmisbruger og en dealer. Og man ender i situationer hvor dealeren siger, jeg vil godt elske dig på betingelse af at du ændre et par ting ved dig selv. Dealeren har magt/kontrol og narkomanen får sin bekræftelse.

I jeres forhold virker det som om at hun i desperation har vendt denne magtbalance ved at true med selvdestruktion. Som hvis narkomanen siger jeg dør hvis du ikke giver mig mit stof. Er det ikke afpresning af en slags?

Kærlighed kommer og går, det er en del af livet. Intet vare evigt, sådan er verden bare.

Jeg kan godt forstå at du er bange for at hun ender i ruiner men set ude fra så er hun psykisk syg hvis hun ikke kan tåle et breakup.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Stormer » man 16. apr 2012 19:59

Jeg er ny her på forummet og definitionen AFC beskriver mig ganske godt. Alligevel har jeg haft et par kærester, og har også været ude for lignende situationer.

Som Leisure Pirate skriver så er hele grundlaget for et forhold fuldstændig væk, når du ikke kan lide hende og sandsynligvis hellere vil lave andre ting end at være sammen med hende (har jeg prøvet før).

Der er kun én ting at gøre: Ende det!
Nogle piger har, efter mine erfaringer, en eller anden forsvarsmekanisme mod psykisk smerte (eller noget) som gør at ligemeget, hvor håbløst jeres forhold må se ud, så vil hun gøre alt for at forhindre at du stopper det.
Hun tror hun er afhængig af dig, og vil "dø" (bryde sammen) uden dig, fordi hun umiddelbart vil føle en stor smerte. Men hun er IKKE afhængig af dig når jeres forhold ser sådan ud, som det gør.
Den første uge vil hun måske være lidt hjælpeløs, men hun vil komme sig over dig efter kort tid. Desuden vil hun forhåbentlig bliver gladere efter noget tid, sammenlignet med, hvis hun var blevet i forholdet.
Men vigtigst af alt bliver DU gladere!! Og i sådan en situation bliver man nødt til at være lidt egocentrisk.

Så når du slår op med hende skal du være så kold som mulig, eller i hvert fald holde klar fokus på dit forehavende (at slå op) ligemeget hvad hun siger! Det er meget vigtigt, ellers kan det være modbydelig svært at slå op.

Hun skal nok kunne tage sig af sig selv, hvis du slår op. Hvis ikke så har hun forhåbentlig både familie og venner til at passe på hende så længe. Som LP siger er hun psykisk syg, hvis hun fuldstændig ender i ruiner, men er hun bare nogenlunde normal burde hun godt kunne klare det.
Hunden kan i altid sælge eller sende på hundepension (hedder det ikke det?), hvis ingen af jer er i stand til at passe den.

Do what you must, nothing more is required.

Held og lykke :)
Unfilled potential is wasted potential!

Starting from scratch..
Stormer
Nyklækket

Indlægaf Tom » ons 18. apr 2012 19:11

tak for jeres inputs, der er ingen tvivl om at jeg skal slå op - men jeg føler mig virkelig som en douche fordi jeg har ødelagt hendes forhold der varede 6 år, selvfølgelig passede de ikke sammen, men det ændre ikke på hvad jeg har gjort.

jeg er ikke i tvivl om at jeg skal slå op på en meget direkte måde - men jeg kan ikke lide at køre skade på andre, hverken fysisk, med følelser eller psykisk.
Så håbede på at nogen kendte et mindre "smertefuld" metode at slå op på - men jeg får mig kigget lidt omkring og ser om der er noget jeg kan bruge.

tak for hjælpen

Tom
Tom
Nyklækket

Indlægaf Leisure Pirate » ons 18. apr 2012 19:34

Hvordan kan du være skyld i at hun dropper sin ex? Det er da 100% hendes valg.

Hvis de ikke var gode sammen så har du da nærmest gjort hende en tjeneste. Nu har hun muligheden for at finde en som hun passer sammen med i stedet for at hænge fast i trygge rammer.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Fætter Stream » tors 19. apr 2012 08:54

Tom skrev:Så håbede på at nogen kendte et mindre "smertefuld" metode at slå op på - men jeg får mig kigget lidt omkring og ser om der er noget jeg kan bruge
Du kan ikke gøre noget ved det ubehag hun får lige når du slår op samt i et par dage, hvor hun vil gå helt agurk.

Bagefter, når hun er faldet ned kan du gøre en masse - man holder "let" kontakt og ser om der er noget specielt man kan gøre.

Slog en gang op med en hvor hun så skrev et par måneder efter hun havde det dårligt. Så vi sås og problemet var så at hun følte sig utilstrækkelig og troede hun ikke kunne få en ny fyr ...snakkede med hende og fik forklaret hende det bare lige var i den situation det ikke duede fordi jeg var et andet sted i mit liv. Men hun ellers var en dejlig pige etc. Det hjalp hende meget. Tror det med at føle sig utilstrækkelig, dur-ikke, er et kæmpe issue for piger ved breakups.

En anden jeg slog op med hjalp der bate at hænge ud og drikke nogen øl en gang imellem og snakke om andre ting.

Uagtet hvis skyld hvad er synes jeg selv man bør gøre en ærlig indsats for at "leave her better than you found her", sådan indenfor rimelighedens grænser.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Phasio » tors 7. jun 2012 12:43

Du ved jo godt du hvad du skal gøre inderst inde, tror jeg... Du mangler måske bare lidt modet til at gøre det.

Mit eneste spørgsmål er, hvilken race er jeres hund?
Phasio
Gummi Tarzan

Indlægaf Void » fre 8. jun 2012 17:49

Først vil jeg lige sige. Tillykke med at dine teknikker virker :)

Du siger du har prøvet men så bryder sammen?

Hvad regner du med at blive Tom? En person som prøver at glæde alle, en alles ven ?

Jeg syntes simpelthen du bare skal sige op, der er ikke meget, hvordan, bare gør det. Som en alpha male du er, så har du dine lyster, og din lyst er at ikke være sammen med din kvinde.

- Void
Void
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » lør 9. jun 2012 14:45

Tom skrev:
Jeg vil ud af forholdet. men jeg ønsker på ingen måde at hun ender i ruinerne.

Tom

En vigtig pointe Vedr. kvinder:
Kvinder kan være enormt ynkelige i en breakup (og din virker som om hun har et ekstremt afhænginghedsforhold). MEN så snart du bryder m dem får de en fantastisk evne til lige pludeselig at rykke og klare sig selv. Ved ikke at bryde holder du hende og dig i en ulykkelig lås. du vil gøre hende en tjeneste ved at sætte hende fri af denne lås så hun kan kanalisere sin energi i retning af noget nyt. Det er en navlestreng i har imellem jer der låser jer i en infantil relation!

En anden vigtig pointe vedr. dig:
Jeg er enig m de andre. Stop saving the world. Kvinden udnytter dig jo! Nærmest som en vampyr der suger din energi. Hvis du ikke kan isge nej mangler du en seriøs evne til at sætte grænser op omkring dig. Det er en seriøs grundlæggende kompenence du som menneske bliver NØD til at udvikle. Prøv at sige nej til nogle folk bare for at gøre det i en uge. eg . hvis de spørger om du ik lige vil flytte dig i bus/tog så de kan sidde sammen etc. Bare sig nej og se hvorledes du føler.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Næste

Tilbage til Forhold og kærester