Hvordan får jeg et åbent forhold?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Hvordan får jeg et åbent forhold?

Indlægaf Pioneer » man 25. jun 2012 03:07

Hej

Jeg er i den lykkelige situation at jeg er begyndt at se noget til en pige. Vi er enige om at holde det til bare at handle om sex. Vi har snakket om hvordan vi forholder os til at være sammen med andre. Mit synspunkt er at det kan vi godt, mens hun synes vi skal holde os til hinanden. Hvordan får jeg hende overbevist om at køre det mere åbent?
Pioneer
Gummi Tarzan

Re: Hvordan får jeg et åbent forhold?

Indlægaf Leisure Pirate » man 25. jun 2012 11:05

Ultimativt er der ingen teknik eller strategi anden end fuldstændig ærlighed. Man kan ikke snyde hende eller frame noget så hun bliver overbevist. Fremlæg hvordan du har det med 100% ærlighed og så må hun enten acceptere eller afvise. Nogle kvinder har utrolig respekt for den ærlighed og føler sig mere sikre med en mand der er så ærlig. Men du skal risikere at miste hende, der er ingen tricks og chancen er større for at du mister hende end at accepterer hende. Det er den ultimative non-needynes: du elsker hende men har ikke brug for hende. Du elsker hende uden at ville beside hende. Hun kan gøre hvad hun vil og du vil stadig elske hende. Du vil fortsætte med at elske hende selv hvis hun finder en anden. Ingen outcome dependence, bare ren kærlighed.

Sagen er at der ikke findes noget forhold, det er et koncept der er kun findes i vores bevisthed. Et forhold er en som en kontrakt hvor man siger jeg vil kun elsker dig hvis du acceptere følgende betingelser. Accepterer man betingelserne er man ikke længere fri og forholdet er som et fængsel. Et fængsel skabt af sindets fantasi, for du er selvfølgelig altid fri. Du er allerede i et åbent forhold. Du kan elske hvem du vil og knalde hvem du vil. Ingen kan kontrollere dig og ultimativt har din kæreste ingen sikkerhed for at du ikke allerede knalder andre uden at fortælle hende. Den eneste forskel er ærligheden/åbenheden.

Samfundet accepterer ikke utroskab i handling, men det er ok med utroskab i tankerne. Det er jo bare fantasi og det kan ikke skade. Faktum er bare at der ikke er den store forskel. Helt objektivt er sex bare at man stikker en kropsdel ind i en andens kropsdel og er ikke mere signifikant end at give hinanden et håndtryk. Alt anden signifikans er noget vi selv tillægger det. Derfor burde utroskab i tankerne eller en erektion når man ser en H&M reklame tillægges samme værdi som fuldbyrdet sex. Men distinktionen er mental dualisme som ikke eksisterer i den fysiske verden.

Anyway, forhold eksisterer ikke, utroskab eksisterer ikke, kun som mentale koncepter. I er begge frie og i kan kun elske hinanden ved ikke at prøve at beside hinanden. 100% ærlighed omkring dine lyster og følelser for hende.

Det er min personlige mening og jeg påstår ikke at det er ultimativ sandhed.

LP
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Fjord » man 25. jun 2012 13:43

Helt og holdent med Leisure
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Drama » tirs 26. jun 2012 14:23

Amen
There is no rules. Is more like . . . Guidelines
Drama
MacDaddy

Indlægaf Numbers » søn 22. jul 2012 23:59

Jeg har selv et åbent forhold og jeg er fuldstændig enig i hvad Leisure Pirate skriver - ærlighed hele vejen er den eneste løsning. Det som er vigtigt for mig at huske er, at det er helt ok at have lyst til at knalde rundt. Du skal bare være opmærksom på, at hvis/når I begynder at få følelser for hinanden kræver det en hulens masse arbejde at have det godt i sådan et forhold, hvis I ikke er vandt til det. Og hvis du vil have pigen med i det uden at hun umiddelbart har lyst til at kaste sig ud i det kommer du nok også til at skulle være lidt tålmodig med hende - det kan godt sparke liv i nogen følelser man slet ikke anede man havde.

Held og lykke med det - jeg krydser fingre for at I finder en løsning I begge to kan være glade I :-)
Numbers
Gummi Tarzan

Tilbage til Forhold og kærester