"Få hende tilbage" - miniguide

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

"Få hende tilbage" - miniguide

Indlægaf Wired » ons 11. jul 2012 01:52

Har set flere fyre der har slkrevet om den her situation, så jeg skriver lige her hvad jeg selv har gjort med succes to-tre gange.

1: Slå-op samtalen.
Det starter jo altid med at pigen pludseligt vil slå op pga et eller andet latterligt. Det er en tricky situation fordi man gerne vil have hende tilbage, men det samtidigt er skidt at sige det for kraftigt. Mange fyre gør endnu værre ved at begynde at skrige og skråle NEJJJ NOOO DU ER MIN ENESTE ENE NEEEJ JEG DØØØØØØØR.

Det BESTYRKER bare pigen i at hun skal af med dig ASAP, for hvis der er noget piger hader er det fyre der trygler og virker svage.

Derfor skal samtalen helst forløbe sådan at man lytter roligt og civiliseret, trist med kontrolleret til hvad hun har at sige, og så siger man så "Det er ærgeligt du har det sådan, for jeg kan rigtigt godt lide dig, men du føler jo hvad du føler, og det kan jeg ikke ændre på. Jeg vil gerne have et forhold med dig, men det kan jeg jo så ikke få hvis du ikke føler noget mere. Det sutter, men jeg overlever nok. Lev vel, jeg finder selv ud". Og så går man bare.

2: Lige bagefter
Her er den en stor mulighed for at du har hende i røret allerede næste morgen eller på vej ned af trappen om at hun vil have dig tilbage. Det sker nemlig at piger "slår op" bare fordi de er hysteriske. Så er du cool. Det er formentlig bare en test for om man er en needy bitch. (Tror selv det er ret typisk de tester for det efter en måneds tid ca.)

3: Ugen bagefter.
Her er det bedst at holde radiotavshed. Som minimum skal man vente til man har styr på sine følelser og har været i godt humør et par gange. Efter min mening er der mange fyre der først rigtigt ødelægger forholde her ved at lave SMS storm på hende og lave mærkelige taktikker. Man tænker man skal vise hende man er nice - men det skal man ikke, det ved hun godt allerede. Man kan kun tabe ved at prøve at "vinde hende tilbage" eller bede hende om at tage en tilbage. Det svarer til at man først siger man nægter at spise spinat og vil have noget andet og så spiser det alligevel. Så taber man folks respekt. Dvs man skal vente så lang tid med at tage kontakt igen så at hun kan se du virkeligt mener det.

BORTSET FRA DET gælder det om at holde fast i sit liv, de ting man kan lide at gøre. Helst gøre flere af dem end normalt.

4: Ca to uger efter.
Mener selv det er meget passende at tage kontakten op efter omkring to uger, Det er nærmest umuligt at field teste det ordentligt, da vi har for få cases. Anyway, hvis hun ikke selv har taget kontakten op er man jo nødt til selv at gøre det, projektet er jo at få hende tilbage. Men man må ikke sige man vil have hende tilbage. Så det man gør er at starte en samtale - Åbneren kan være "Jeg er stadig trist men overlever. Hvad med dig?" eller "Kom til at tænke på dig i dag fordi XXX. Håber du har det godt"

Et relevant emne kunne være at man gerne vil snakke noget om hvorfor det gik galt, så man kan bruge det fremover. Og man gerne vil lukke det "ordentligt". AT man vil snakke lidt så der er no hard feelings. Det er nok ikke altid det er det bedste, men der er jo masser af andre muligheder. Facebook beskeder eller emails er fint, for man skal bruge lidt længere beskeder end SMSer. SMSer dur sikkert også hvis man hellere vil det.

Under den her fase er det udover samtalen vigtigt
- at man OGSÅ viser sin awsomeness, dvs man fremhæver sine gode sider indirekte og viser hende man er "i gang" og fint kan leve uden hende. Man savner hende, men man lever. "Er lidt trist når jeg er hjemme alene, så prøver at holde mig igang, var ude og kitesurfe her den anden dag".
- at man ikke faker man er ligeglad, fordi så virker man bare kold og fucked up, hvis man mister alt på 2 uger. Det er kun os gamere der gør sådan nogen underlige ting.
- at man snakker om de fede ting man havde sammen, i stilen "those good times, will never come again". "Super fed dag vi havde der i zoologisk have, håber da jeg får sådan en dag igen en dag"

5: Daten. Herefter sætter man så et møde op, f.eks. fordi man gerne vil tale tingene igennem face to face. Hvis hun gider mødes vil jeg mener der er stor sandsynlighed for at hun vil have en tilbage. Dvs man snakker bare lidt, lurer hendes signaler lidt og så snaver man. Her er det selvfølgeligt SYGT vigtigt at det ikke er et "lad os knalde igen"-møde, dvs at det ikke ligger i kortene at ideen er at i skal være sammen igen.

GENERELT: Hvis du har fucked up, f.eks. først ser den her post efter at have udspillet rollen "Drama Queen Power Max Version" den aften hun slog op (det er tit om aftenen syns jeg?) har du IMO ret meget spillerum for at redde det. I HAR været i forhold før, så hun kan godt lide det hun siger sådan generelt set. Du reparerer det bare ved at holde op med at være needy og f.eks. skrive "Hey undskyld jeg var så fucked den aften der. Det var bare lidt af et shock for mig, men jeg er ved at acceptere det nu, selv om det var hårdt".
Wired
Seargeant O'Hara

Tilbage til Forhold og kærester